! ! ! UWAGA ! ! !
Istnieje możliwość dowozu w cenie konsol na terenie Warszawy, Zielonki,
Ząbek, Kobyłki i Wołomina lub umówienia się na odbiór
osobisty w dowolnym miejscu w jednym z tych miast.
Nie
polecam przerabiania konsol SoftModem (przynajmniej dla mniej
zaawansowanych użytkowników). Jest duże ryzyko bricku konsoli
poza tym jak wyjdzie nowszy soft (a dzieje się to co około 2 miesiące)
to trzeba ponownie aktualizować SoftMod i niejednokrotnie zdarzy się,
że nie będziemy mogli korzystać z kopii gier przez np. dwa tygodnie
zanim wyjdzie wspomniana aktualizacja SoftModu i napewno trzeba będzie
ponownie płacić za jej wgranie (chyba że damy sobie rade sami - jednak
troszkę zachodu z tym jest).
Urządzenie jest najnowszym
modelem - posiada ulepszone zasilanie 2x USB dzięki temu mamy możliwość
wyboru z szerszej oferty dysków zewnętrznych.
Odróżnić starszą wersje WODE od nowej można zwracając uwagę na dwa detale :
- kabel USB ma podwójną końcówke
- naklejka antyzwarciowa ma białą osłonke (w starszych wersjach jest żółta)
Chip ten pasuje do wszystkich konsol Nintendo® WII włącznie z czarnymi i najnowszymi białymi konsolami.
WODE pozwala na:
- odtwarzanie kopii zapasowych gier WII & GC z pamięci zewnętrznych takich jak HDD, pendrive,
- oprócz odtwarzania gier z HDD czy też pendrive można
przełączyć w tradyscyjny tryb odtwarzania kopii zapasowych gier z płyt
(ta opcja nie tyczy sie konsol D3-2, w tym przypadku można korzystać
tylko z zewnętrznych pamięci),
- pozwala na blokowanie updatów wymaganych przez niektóre
gry a co za tym idzie można grać w najnowsze gry bez uciążliwego
updatowania softu konsoli,
- pozwala na odtwarzanie gier z innych regionów, posiada update blocker,
- posiada autoboot,
- do działania WODE nie potrzebne jest instalowanie jakiegokolwiek oprogramowania Homebrew
- WODE jest urządzeniem bardzo rozwojowym gdyż jego działanie oparte
jest na systemie Linux, producent zapowiedział, że w przyszłości
pojawią się opcje korzystania z sieci P2P poprzez wykorzystanie
połączenia konsoli z siecią, zapowiedział także możliwość robienia
kopii zapasowych z oryginalnych gier do pamięci podłączonej do WODE
- update WODE odbywa się z karty SD
W zestawie znajduje sie:
- podstawka pod konsole w którą zostały wbudowane: slot kart SD,
złącze USB, joystic który służy do sterowania oraz wyświetlacz
LCD - na wyświetlaczu widoczne jest całe menu systemu można je także
odtwarzać na ekranie TV.
- chip który montuje sie pomiędzy napędem a konsolą (chip jest
wpinany, montaż bez lutowania, podobnie jak DriveKey lub Wasabi DX)
- taśma do podłączenia chipa z napędem
- kabel USB wystający z podstawki, który wpinamy do gniazda USB konsoli
Bardzo prosta instalacja(oceniam instalacje minimalnie trudniejszą niż chipy typu drivekey):
Część pierwsza instalacji - prezentacja urządzenia WODE, rozłożenie WII
Część druga instalacji
- montaż WODE JukeBox, złożenie WII
Część trzecia instalacji
- omówienie menu WODE
Specyfikacja WODE Jukebox:
- Odtwarzanie obrazów gier ISO konsol WII i GameCube z masowych pamięci zewnętrznych z prędkością 8x (HDD, pendrive)
- Prosty w obsłudze interfejs użytkownika
wyświetlany na dodatkowym LCD, sterowany Joystickiem - nie ma potrzeby
instalowania dodatkowych aplikacji homebrew co za tym idzie nie ma
szans na uszkodzenie konsoli.
- Zdejmuje blokadę regionalną (tyczy się tylko konsol z System Menu 4.1 i niżej)
- Posiada updat blocker który możeby dowolnie ustawiać i dzięki temu chronić się przez brickiem
- Posiada AutoBoot
- Wbudowany FLAT-MOD pozwala na odpalanie
kopii gier WII & GC nagranych na płytach DVD-R z prędkością 3x
(opcja nie działa przy konsola z napędami D3-2 i D4)
- Potężny MCU ARM9
- Chip działa całkowicie na systemie Linux
- Wsparcie dla habów USB aby można było podłączyć wiele urządzeń
- Wsparcie dla systemu plików - urządzenia sformatowane WBFS oraz tzw. "podnieś i upóść" ISO do urządzenia USB
- Obsługa NTFS
- Obsługa WBFS
- Obsługa EXT3FS
- Obsługa HPFS
- Chip potrafi zgrać oruginalną grę do podłączonej zew. pamięci
- Pozwala na odpalanie gier poprzez WiFi za
pomocą środowiska SAMBA(program pozwalający na współpracę
systemów Linux i Windows)
Specyfikacja Techniczna:
- ACTEL A3P125 FPGA
- MCU NXP LPC3143 - 270 MHz, 32-bit ARM926EJ-S - 128AES security
- 512 SDRAM DDR
- 4Mbyte SPI flash (na FW WODE)
- SD CARD SLOT (używa jako dysk C: w Linuxie i dodatkach)
- USB 2.0
- LCD 128x64 pixels z białym podświetleniem
|