! ! ! UWAGA ! ! !
Istnieje możliwość dowozu w cenie konsol na terenie
Warszawy, Zielonki, Ząbek, Kobyłki i Wołomina lub umówienia
się na odbiór osobisty w dowolnym miejscu w jednym z tych
miast.
Nie polecam
przerabiania konsol SoftModem (przynajmniej dla mniej
zaawansowanych użytkowników). Jest duże ryzyko bricku
konsoli poza tym jak wyjdzie nowszy soft (a dzieje się to co
około 2 miesiące) to trzeba ponownie aktualizować SoftMod i
niejednokrotnie zdarzy się, że nie będziemy mogli korzystać
z kopii gier przez np. dwa tygodnie zanim wyjdzie wspomniana
aktualizacja SoftModu i napewno trzeba będzie ponownie
płacić za jej wgranie (chyba że damy sobie rade sami -
jednak troszkę zachodu z tym jest).
Urządzenie jest najnowszym modelem - posiada ulepszone
zasilanie 2x USB dzięki temu mamy możliwość wyboru z szerszej oferty dysków
zewnętrznych.
Odróżnić starszą wersje WODE od nowej można zwracając uwagę
na dwa detale :
- kabel USB ma podwójną końcówke
- naklejka antyzwarciowa ma białą osłonke (w starszych
wersjach jest żółta)
Chip ten
pasuje do wszystkich konsol Nintendo® WII włącznie z
czarnymi i najnowszymi białymi konsolami.
WODE
pozwala na:
- odtwarzanie kopii zapasowych gier WII & GC z pamięci
zewnętrznych takich jak HDD, pendrive,
- oprócz odtwarzania gier z HDD czy też pendrive można
przełączyć w tradyscyjny tryb odtwarzania kopii zapasowych
gier z płyt (ta opcja nie tyczy sie konsol D3-2, w tym
przypadku można korzystać tylko z zewnętrznych pamięci),
- pozwala na blokowanie updatów wymaganych przez niektóre
gry a co za tym idzie można grać w najnowsze gry bez
uciążliwego updatowania softu konsoli,
- pozwala na odtwarzanie gier z innych regionów, posiada
update blocker,
- posiada autoboot,
- do działania WODE nie potrzebne jest instalowanie
jakiegokolwiek oprogramowania Homebrew
- WODE jest urządzeniem bardzo rozwojowym gdyż jego
działanie oparte jest na systemie Linux, producent
zapowiedział, że w przyszłości pojawią się opcje korzystania
z sieci P2P poprzez wykorzystanie połączenia konsoli z
siecią, zapowiedział także możliwość robienia kopii
zapasowych z oryginalnych gier do pamięci podłączonej do
WODE
- update WODE odbywa się z karty SD
W zestawie
znajduje sie:
- podstawka pod konsole w którą zostały wbudowane: slot kart
SD, złącze USB, joystic który służy do sterowania oraz
wyświetlacz LCD - na wyświetlaczu widoczne jest całe menu
systemu można je także odtwarzać na ekranie TV.
- chip który montuje sie pomiędzy napędem a konsolą (chip
jest wpinany, montaż bez lutowania, podobnie jak DriveKey
lub Wasabi DX)
- taśma do podłączenia chipa z napędem
- kabel USB wystający z podstawki, który wpinamy do gniazda
USB konsoli
Bardzo
prosta instalacja
(oceniam
instalacje minimalnie trudniejszą niż chipy typu drivekey):
Część pierwsza instalacji
- prezentacja urządzenia WODE, rozłożenie WII
Część druga instalacji
- montaż WODE JukeBox, złożenie
WII
Część trzecia instalacji
- omówienie menu WODE
Specyfikacja WODE Jukebox:
- Odtwarzanie obrazów gier ISO konsol WII i GameCube z masowych
pamięci zewnętrznych z prędkością 8x (HDD, pendrive)
- Prosty w obsłudze interfejs użytkownika wyświetlany na dodatkowym
LCD, sterowany Joystickiem - nie ma potrzeby instalowania dodatkowych
aplikacji homebrew co za tym idzie nie ma szans na uszkodzenie konsoli.
- Zdejmuje blokadę regionalną (tyczy się tylko konsol z System Menu
4.1 i niżej)
- Posiada updat blocker który możeby dowolnie ustawiać i dzięki temu
chronić się przez brickiem
- Posiada AutoBoot
- Wbudowany FLAT-MOD pozwala na odpalanie kopii gier WII & GC
nagranych na płytach DVD-R z prędkością 3x (opcja nie działa przy
konsola z napędami D3-2 i D4)
- Potężny MCU ARM9
- Chip działa całkowicie na systemie Linux
- Wsparcie dla habów USB aby można było podłączyć wiele urządzeń
- Wsparcie dla systemu plików - urządzenia sformatowane WBFS oraz tzw.
"podnieś i upóść" ISO do urządzenia USB
- Obsługa NTFS
- Obsługa WBFS
- Obsługa EXT3FS
- Obsługa HPFS
- Chip potrafi zgrać oruginalną grę do podłączonej zew. pamięci
- Pozwala na odpalanie gier poprzez WiFi za pomocą środowiska
SAMBA(program pozwalający na współpracę systemów Linux i Windows)
Specyfikacja Techniczna:
- ACTEL A3P125 FPGA
- MCU NXP LPC3143 - 270 MHz, 32-bit ARM926EJ-S - 128AES security
- 512 SDRAM DDR
- 4Mbyte SPI flash (na FW WODE)
- SD CARD SLOT (używa jako dysk C: w Linuxie i dodatkach)
- USB 2.0
- LCD 128x64 pixels z białym podświetleniem
|