Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

NAJNOWSZA ENCYKLOPEDIA POWSZECHNA -SZK.PODST.-GREG

04-06-2012, 9:17
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 35 zł     
Użytkownik bookshop24_pl_
numer aukcji: 2303345743
Miejscowość Bydgoszcz
Wyświetleń: 11   
Koniec: 25-05-2012 14:04:51

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

 

 

Tytuł: Najnowsza Encyklopedia powszechna - szkoła podstawowa

Autor: zespół pod red. Patrycji Jabłońskiej

Wydawnictwo: GREG

Ilość stron: 648

Format: 175 x 245 mm

Oprawa: twarda

 

KSIĄŻKA JEST NOWA

 

NAJNOWSZA ENCYKLOPEDIA POWSZECHNA -SZK.PODST.-GREG

 

Opis książki:

Seria Encyklopedii powszechnych to nieodzowna pomoc dla uczniów na wszystkich trzech poziomach szkół – w szkole podstawowej, gimnazjum i liceum. Wiadomości zawarte w każdej z części są dostosowane do wymogów nauczania i programu, opracowane przy współpracy z najlepszymi nauczycielami i pedagogami. Przejrzysty układ, przystępny język, ciekawy dobór haseł oraz dokładny indeks ułatwiający pracę z książką sprawiają, iż pozycje te są niezbędne na biurku każdego ucznia.

Piękna, trwała oprawa zaś sprawi, że Encyklopedia powszechna, oprócz funkcjonalności, będzie ozdobą każdej biblioteczki.

Przekazywanie wiedzy uczniom szkół podstawowych jest niezwykle trudnym i odpowiedzialnym zadaniem. Przed autorami publikacji skierowanych do tej grupy odbiorców stoją bowiem dwa, niejednokrotnie wykluczające się zadania: po pierwsze, przekazanie wiedzy pełnej, rzetelnej, pożytecznej z punktu widzenia późniejszej ścieżki edukacyjnej, po drugie - dostosowanie sposobu przekazywania informacji do poziomu i możliwości intelektualnych ucznia. Jak wyważyć proporcje zawartości merytorycznej i przystępności, atrakcyjności tekstu, aby pozycja nie była przeładowana wiedzą, aby jej język nie stanowił dla ucznia bariery nie do pokonania, ani - z drugiej strony - aby nie była ona zredukowana do szeregu barwnych, ale nic nie wnoszących ilustracji okraszonych wyrywkowym komentarzem? Autorzy Encyklopedii Szkolnej AZ Szkoła Podstawowa Wydawnictwa GREG konstruując swoją książkę znaleźli prawdziwy „złoty środek”. (...)

Język, formuła, zawartość merytoryczna Encyklopedii są w pełni dostosowane do potrzeb i możliwości ucznia szkoły podstawowej. Autorzy z dużym wyczuciem potrzeb i możliwości młodego odbiorcy zawarli w tej wszechstronnej publikacji wiedzę z zakresu najważniejszych przedmiotów - od języka polskiego, przez historię, przyrodę, aż po matematykę, samej książce zaś nadali formę dojrzałą - układ alfabetyczny przygotowuje młodego adepta wiedzy do poruszania się po „dorosłych” encyklopediach w późniejszych etapach edukacji, a jednocześnie przyjazną dla niedoświadczonego poszukiwacza informacji - hasła pogrupowane są w działy przedmiotowe, a ich definicje dostosowane do wymagań szkolnych i stopnia rozwoju intelektualnego dziecka. Wszystko to sprawia, że uczeń nie tylko w łatwy i przystępny sposób odnajduje potrzebne mu fakty i informacje, od streszczeń lektur, omówień wierszy, aż po definicje procesów i zjawisk zachodzących w przyrodzie i wzory matematyczne, ale, dzięki formule książki oraz systemowi odsyłaczy hasłowych - podczas korzystania z Encyklopedii zdobywa bezcenną umiejętność celowego i skutecznego poszukiwania informacji, poruszania się po współczesnych źródłach wiedzy, z jakimi przyjdzie mu się zetknąć zarówno w późniejszej edukacji, jak i w codziennym życiu. (...)

Jako nauczyciel z wieloletnią praktyką zawodową, dobierając pomoce naukowych dla uczniów niejednokrotnie stawałam przed wyborem: udostępnić im wiedzę pełną czy łatwą, ale wybiórczą. Encyklopedia Szkolna Wydawnictwa GREG raz na zawsze rozwiązała dylemat: jej użytkownicy dostają do rąk doskonałe narzędzie, przewodnik po wiedzy szkolnej, jedną wyważoną publikację, zastępującą wiele podręczników, słowników i leksykonów. To zbiór gotowych odpowiedzi uprzedzający wszystkie pytania, które stawia lub dopiero postawi uczniowi nauczyciel, a rodzicowi - dociekliwa pociecha...

z recenzji dr hab. Marii Majowej