Solidny podręcznik, zawierający bezcenne lekcje dotyczące tego, jak postępować z innymi ludźmi — w wywiadzie, wojsku, rządzie, a co najważniejsze, także w świecie biznesu.
Oleg Kaługin,
były major-generał KGB, wykładowca Center for Counterintelligence and Security Studies, autor książki Spymaster
Książkę tę można wykorzystywać na każdym etapie życia zawodowego. Gregory Hartley i Maryann Karinch wskazują umiejętności, które są potrzebne do trafnego oceniania ludzi i relacji interpersonalnych, aby odnosić sukcesy, a unikać porażek. Nie rozpoczynaj kolejnego przedsięwzięcia (albo romansu) bez przygotowania!
Harold Keith Melton,
autor Księgi szpiega, historyk wywiadu, były przewodniczący jednej z największych i najlepszych w Ameryce grup franczyzowych
Czytasz na własną odpowiedzialność. Po lekturze tej książki nic nie będzie już takie samo… i nikt nie będzie taki sam!
W swojej działalności zawodowej spotkałeś się już z całą masą niepodważalnych prawd. Metoda kija i marchewki, wydobywanie ukrytej charyzmy, perswazyjne sposoby wpływania na otoczenie. Jednak w zarządzaniu jak na wojnie - nie ma czasu, by próbować i błądzić po omacku. Zwyciężasz albo przegrywasz, nie istnieje trzecia opcja. Trzeba być twardym: konkurencja cały czas wyjmuje pieniądze z Twojej kieszeni i robi to, nie czekając, aż będziesz gotów. Jeśli chcesz zwyciężyć, musisz działać szybciej, sprawniej i skuteczniej! Skończyła się zabawa i przyszedł czas na poważną rozgrywkę.
Spójrz na przedstawicieli wywiadu wojskowego i cywilnego - ich zachowania cechuje automatyzm, rozmowy z ludźmi mają zawsze określony cel, a działania są podejmowane błyskawicznie. Umiejętności wywiadowcze można zaadaptować do realiów biznesu. Co więcej, dają one olbrzymią przewagę! Trik polega na tym, by wiedzieć dokładnie, JAK stosować taktyki wywiadowcze na arenie biznesu. Autorzy, wieloletni pracownicy służb specjalnych, przedstawiają własny model badania osobowości pracowników. Przekonaj się, jak ułatwi Ci on kierowanie swoimi podwładnymi i… sobą samym!
Zostań tajnym agentem swojej firmy i przekonaj się, że potrafisz:
- klasyfikować osobowości jak profiler,
- stawiać pytania niczym poligrafer,
- osiągać porozumienie jak negocjator,
- budować sieć kontaktów jak szpieg,
- prowadzić rozmowę jak przesłuchujący,
- tworzyć zespół jak siły specjalne.