|
|
|
Jako nieliczni jesteśmy profesjonalną
firma motoryzacyjną istniejącą na rynku od 20lat. U nas klient ma
zawsze zapewniony wsparcie techniczne i profesjonalną pomoc przy
wyborze. Proszę zauważyć, że 90% ofert na allegro to firmy
handlowe, które skopiowały tylko opisy od nas (z resztą z
naruszeniem praw autorskich), a w większości nawet nie wiedzą co
sprzedają. Testujemy kazdy interfejs przed wysłaniem.
|
U nas nie
znajdziesz ilości sprzedanych sztuk, bo poważne firmy nie
ujawniają takich informacji handlowych, z resztą kilka tysięcy sztuk to
raczej nie jest wynik, którym można się chwalić :)
Nie kopiujemy tylko wybranych pozytywnych komentarzy, które
otrzymaliśmy (mamy ich kilkanaście tysięcy) bo każdy może sam
przeczytać
wszystkie, które
otrzymaliśmy tutaj,
nie mamy nic do ukrycia.
|
Profesjonalnie wykonany, najwyższej
jakości sprzęt.
Darmowy dostęp do programów po Polsku.
Szczegółowa instrukcja ze zdjęciami po Polsku.
Lista kodów błędów z opisami po Polsku.
Najnowsze sterowniki dla Windows 98/XP/Vista/Windows 7 dla 32bit oraz
64bit.
Najwięszy wybór sprzętu na rynku, zawsze w najlepszej cenie.
Profesjonalna pomoc techniczna po zakupie!
|
|
|
przedmiot aukcji |
Interfejs
diagnostyczny RS232
VAG z 2
liniami K
(KKL)
we wtyku OBD2
Przedmiotem aukcji jest interfejs diagnostyczny wbudowany we wtyk OBD2
do
pojazdów grupy VW/Audi
(VW, Aud, Skoda, Seat) Interfejs ten
jest alternatywą dla urządzenia serwisowego VAG 1552. Oba testery
posiadają te same funkcje i pozwalają na kompleksową diagnostykę
samochodu. Interfejs został zaprojektowany tak aby z komputera PC
uczynić profesjonalne narzędzie diagnostyczne. Ma minimalne wymagania
sprzętowe, wystarczy praktycznie każdy komputer klasy Pentium z portem
COM.
UWAGA
Kolor
obudowy jest do wyboru, elektronika w środku jest taka sama my
nie
kłamiemy naszych klientów, że wersja w czarnej obudowie jest
lepsza bo
jest tańsza w zakupie i chcemy więcej zarobić.
CHWILOWO
DOSTĘPNE TYLKO NIEBIESKIE
Interfejs
współpracuje z VAG-COM
do wersji 409-1, oraz VCDS LITE 1.1 -
tego nie potrafią interfejsy
konkurencji.
Wybrane funkcje interfejsu:
- Elektronika Silnika ( w tym diagnoza elementów
wykonawczych, czujników, sprawdzenie zapłonu, regulacja
wtrysku),
- System ABS ,
- Poduszki powietrzne SRS,
- Immobiliser (dodawanie nowych kluczy),
- Centralny zamek
- Alarm
- Radio
- Kontrola trakcji
- Automatyczna skrzynia biegów,
- Liczniki i wskaźniki,
- Klimatyzacja,
- Regulacja zasięgu świateł (ksenony),
- Szyber dach
- System nawigacji
- Układ komfortu
- Napęd na 4 koła
- Sterowanie podwoziem
- Stabil. poślizgu kół
- Stabil. poziomu auta
- Ciśnienie w oponach
- Strowanie kierownicy
- Regulacja foteli
- Instalacje audio
- Lusterka
- Wsp. sprzęgła
- Ogrzewanie wnetrza
- Asystent parkowania
Oprócz tego jeszcze wiele innych modułów.
|
|
Płyta CD z instrukcjami
oraz materiałami pomocniczymi
Instrukcje oraz materiały
pomocnicze są dołączone na płycie CD a nie w formie papierowej dzięki
temu nie zostanie zniszczona przy pierwszym użyciu podczas pracy w
warunkach warsztatowych
GWARANCJA
12 MIESIĘCY
Zapewniamy
pełny serwis naszych urządzeń
Zastosowanie:
Interfejs
obsługuje wszystkie modele gupy VAG w latach 1[zasłonięte]992-20
- SKODA
- SEAT
- AUDI
- VOLKSWAGEN
- FORD GALAXY (VAG TDI)
A także inne samochody zgodne z OBD2/EOBD2
Przy pomocy interfejsu można zdiagnozować wszystkie
systemy
znajdujące
się w samochodzie na poziomie serwisu ASO!,
dzięki temu
można bardzo
szybko wykryć
usterkę nie
wydając pieniędzy u mechanika, oprogramowanie pozwala SAMODZIELNIE w
bardzo prosty sposób:
- kasować kody usterek (AIR BAG, ABS, IMMOBILIZER, SILNIK, ITD.),
- inspekcje olejowe zarówno ze stałym przedziałem okresowym,
jak i ze zmiennym przedziałem okresowym,
- podglądać parametry samochodu podczas jazdy (silnik, ciśnienie turbo,
przepływomierz, czasy wtrysku, wskaźniki, itp.)
|
Przy
odrobinie doświadczenia można:
- adaptować nowe elementy w samochodzie (kąt wtrysku, przepustnica,
regulacja obrotów ,zapłonu, adaptacja czujnika koła
kierownicy itp.)
- programować immobilizer
- kalibrować reflektory xenonowe
- odpowietrzać pompe ABS
- kodować tempomat
- ustawiać automatyczne otwieranie/zamykanie zamków
- włączać/wyłączać poduszkę pasażera
A przy większym doświadczeniu:
- korygować wskazania liczników
- przeprowadzać drobny (czasem nie tylko) CHIP Tuning
|
|
|
Oprogramowanie:
Współpracuje z programami VAG-COM do wersji 409-1, VCDS
Lite, VWTool,
GMTool, AlfaDiag, FiatEcuScan.
Program VAG-COM działa na wszystkich
systemach Windows,
również Vista oraz Windows7
|
Materiały pomocnicze:
Na dołączonej płycie CD znajduje się 50 stronicowa profesjonalna
instrukcja obsługi do urządzenia całkowicie w języku POLSKIM na
której znajdziesz między innymi:
- Ilustrowaną instrukcję instalacji i konfiguracji urządzenia krok po
kroku, włącznie z ustawieniami niestandardowymi np. do
diagnozy
silnika
1.9 TDI 1z
- Instrukcję programu diagnostycznego
- Kody błędów (razem z polskim tłumaczeniem)
- Przykładowe instrukcje serwisowe (np kasowanie inspekcji, adaptacja
przepustnicy)
- Procedury naprawcze
- Instrukcje informujące o miejscach występowania złącz diagnostycznych
w różnych modelach SEATA, SKODY, VW, AUDI.
|
UWAGA! Interfejsy
dostępne w kolorze niebieskim lub czarnym.
Po zakupie prosimy o maila z informacją w jakim kolorze mamy wysłać.
CHWILOWO
DOSTĘPNE TYLKO NIEBIESKIE
UWAGA
Kolor
obudowy jest do wyboru, elektronika w środku jest taka sama my
nie
kłamiemy naszych klientów, że wersja w czarnej obudowie jest
lepsza bo
jest tańsza w zakupie i chcemy więcej zarobić.
|
|
Zawartość sprzedawanego
zestawu |
1. Interfejs VAG z
2 liniami K - KKL we wtyku OBD2 RS232
2. Instrukcja obsługi do urządzenia oraz instrukcja programu
diagnostycznego, kody błędów (razem z polskim tłumaczeniem),
przykładowe instrukcje serwisowe, procedury naprawcze, instrukcja
informujący o miejscach występowania złącz diagnostycznych w
różnych modelach SEATA, SKODY, VW, AUDI.
|
|
|
|
|
|
|
|
Wiadomość
dla pracowników
allegro
Przedmiotem aukcji jest sprzęt, materiały pomocnicze są wynikiem mojej
pracy i nie naruszają praw autorskich osób trzecich.
intvag intvag232
|
|
|