|
|
|
Jako nieliczni jesteśmy profesjonalną
firma motoryzacyjną istniejącą na rynku od 20lat. U nas klient ma
zawsze zapewniony wsparcie techniczne i profesjonalną pomoc przy
wyborze. Proszę zauważyć, że 90% ofert na allegro to firmy
handlowe, które skopiowały tylko opisy od nas (z resztą z
naruszeniem praw autorskich), a w większości nawet nie wiedzą co
sprzedają. Testujemy kazdy interfejs przed wysłaniem.
|
U nas nie
znajdziesz ilości sprzedanych sztuk, bo poważne firmy nie
ujawniają takich informacji handlowych, z resztą kilka tysięcy sztuk to
raczej nie jest wynik, którym można się chwalić :)
Nie kopiujemy tylko wybranych pozytywnych komentarzy, które
otrzymaliśmy (mamy ich kilkanaście tysięcy) bo każdy może sam
przeczytać
wszystkie, które
otrzymaliśmy tutaj,
nie mamy nic do ukrycia.
|
Profesjonalnie wykonany, najwyższej
jakości sprzęt.
Darmowy dostęp do programów po Polsku.
Szczegółowa instrukcja ze zdjęciami po Polsku.
Lista kodów błędów z opisami po Polsku.
Najnowsze sterowniki dla Windows 98/XP/Vista/Windows 7 dla 32bit oraz
64bit.
Najwięszy wybór sprzętu na rynku, zawsze w najlepszej cenie.
Profesjonalna pomoc techniczna po zakupie!
|
|
|
przedmiot aukcji |
Interfejs
diagnostyczny USB VAG z 2 liniami K (KKL)
we wtyku OBD2 z diodami od zasilania i transmisji
!!!!! TYLKO TERAZ SUPER
PROMOCYJNA CENA !!!!
UWAGA!!!
Nie jest to produkt
chiński
zbudowany na tranzystorach.
Interfejs produkowany w Polsce,
został wykonany na najlepszym dostępnym chipsecie FT232R.
Zbudowany
na specjalizowanych układach
scalonych (drivery ISO) typowych dla
diagnostyki samochodowej zgodnych ze standardem ISO. Do komputera jest
podłączany poprzez port USB, idealny do komputerów
które nie posiadają portów COM. Posiada 2 linie K
automatycznie przełączane z linią L, (nie jest to interfejs na maxie ze
zwartą linią K i L jak na niektórych aukcjach tylko
autentyczny interfejs KKL- automatyczne przełączanie między K i L
realizowane przez elektronikę w interfejsie) co zapewnia pełną
kompatybilność zarówno ze samochodami starszymi, jak i tymi
po 2002r
Przedmiotem aukcji jest interfejs diagnostyczny na USB do
pojazdów grupy VW/Audi
(VW, Aud, Skoda, Seat) Interfejs ten
jest alternatywą dla urządzenia serwisowego VAG 1552. Oba testery
posiadają te same funkcje i pozwalają na kompleksową diagnostykę
samochodu. Interfejs został zaprojektowany tak aby z komputera PC
uczynić profesjonalne narzędzie diagnostyczne. Ma minimalne wymagania
sprzętowe, wystarczy praktycznie każdy komputer klasy Pentium z portem
USB. Interfejs podłączany do komputera przez port USB, idealny do
komputerów które nie posiadają portów
COM. Jest wyposażony w diody sygnalizujące stan zasilania i transmisji.
Interfejs współpracuje z VAG-COM
do wersji 409-1, tego nie potrafią interfejsy
konkurencji.
Wybrane funkcje interfejsu:
- Elektronika Silnika ( w tym diagnoza elementów
wykonawczych, czujników, sprawdzenie zapłonu, regulacja
wtrysku),
- System ABS ,
- Poduszki powietrzne SRS,
- Immobiliser (dodawanie nowych kluczy),
- Centralny zamek
- Alarm
- Radio
- Kontrola trakcji
- Automatyczna skrzynia biegów,
- Liczniki i wskaźniki,
- Klimatyzacja,
- Regulacja zasięgu świateł (ksenony),
- Szyber dach
- System nawigacji
- Układ komfortu
- Napęd na 4 koła
- Sterowanie podwoziem
- Stabil. poślizgu kół
- Stabil. poziomu auta
- Ciśnienie w oponach
- Strowanie kierownicy
- Regulacja foteli
- Instalacje audio
- Lusterka
- Wsp. sprzęgła
- Ogrzewanie wnetrza
- Asystent parkowania
Oprócz tego jeszcze wiele innych modułów.
|
|
Na
płycie CD
dołączonej do interfejsu między innymi
znajdują się sterowniki
kompatybilne z WINDOWS 98/XP/VISTA/ WINDOWS 7 (tylko u nas
dla wersji 32bit i
64bit)
Instrukcje oraz materiały
pomocnicze są dołączone na płycie CD a nie w formie papierowej dzięki
temu nie zostanie zniszczona przy pierwszym użyciu podczas pracy w
warunkach warsztatowych
GWARANCJA
12 MIESIĘCY
Zapewniamy
pełny serwis naszych urządzeń
Zastosowanie:
Interfejs obsługuje wszystkie modele gupy VAG w latach 1[zasłonięte]992-20
- SKODA
- SEAT
- AUDI
- VOLKSWAGEN
- FORD GALAXY (VAG TDI)
A także inne samochody zgodne z OBD2/EOBD2
Przy pomocy interfejsu można zdiagnozować wszystkie
systemy
znajdujące
się w samochodzie na poziomie serwisu ASO!,
dzięki temu
można bardzo
szybko wykryć
usterkę nie
wydając pieniędzy u mechanika, oprogramowanie pozwala SAMODZIELNIE w
bardzo prosty sposób:
- kasować kody usterek (AIR BAG, ABS, IMMOBILIZER, SILNIK, ITD.),
- inspekcje olejowe zarówno ze stałym przedziałem okresowym,
jak i ze zmiennym przedziałem okresowym,
- podglądać parametry samochodu podczas jazdy (silnik, ciśnienie turbo,
przepływomierz, czasy wtrysku, wskaźniki, itp.)
Przy odrobinie doświadczenia można:
-
adaptować nowe
elementy w samochodzie (kąt wtrysku, przepustnica,
regulacja obrotów ,zapłonu, adaptacja czujnika koła
kierownicy itp.)
- programować immobilizer
- kalibrować reflektory xenonowe
- odpowietrzać pompe ABS
- kodować tempomat
- ustawiać automatyczne otwieranie/zamykanie zamków
- włączać/wyłączać poduszkę pasażera
A przy większym doświadczeniu:
- korygować wskazania liczników
- przeprowadzać drobny (czasem nie tylko) CHIP Tuning
|
|
|
|
Oprogramowanie:
Współpracuje z programami VAG-COM do wersji 409-1, VCDS
Lite, VWTool,
GMTool, AlfaDiag, FiatEcuScan.
Program VAG-COM działa na wszystkich
systemach Windows,
również Vista oraz Windows7
|
Materiały pomocnicze:
Na dołączonej płycie CD znajduje się 57 stronicowa profesjonalna
instrukcja obsługi do urządzenia całkowicie w języku POLSKIM na
której znajdziesz między innymi:
- Ilustrowaną instrukcję instalacji i konfiguracji urządzenia krok po
kroku, włącznie z ustawieniami niestandardowymi np. do
diagnozy
silnika
1.9 TDI 1z
- Instrukcję programu diagnostycznego
- Kody błędów (razem z polskim tłumaczeniem)
- Przykładowe instrukcje serwisowe (np kasowanie inspekcji, adaptacja
przepustnicy)
- Procedury naprawcze
- Instrukcje informujące o miejscach występowania złącz diagnostycznych
w różnych modelach SEATA, SKODY, VW, AUDI.
|
|
|
Zawartość sprzedawanego
zestawu |
1. Interfejs USB VAG z
2 liniami K - KKL we wtyku OBD2
2. Instrukcja obsługi do urządzenia oraz instrukcja programu
diagnostycznego, kody błędów (razem z polskim tłumaczeniem),
przykładowe instrukcje serwisowe, procedury naprawcze, instrukcja
informujący o miejscach występowania złącz diagnostycznych w
różnych modelach SEATA, SKODY, VW, AUDI.
|
|
|
|
|
|
|
|
Wiadomość
dla pracowników
allegro
Przedmiotem aukcji jest sprzęt, materiały pomocnicze są wynikiem mojej
pracy i nie naruszają praw autorskich osób trzecich.
intvag intvag232 |
|
|