Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Najlepsze BMW E39! NAVI DVD kamera klima tuning

16-07-2012, 2:52
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 19 999 zł     
Użytkownik Stavler
numer aukcji: 2443199235
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 8130   
Koniec: 08-07-2012 06:39:22
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Do sprzedania piękna

Do sprzedania piękna, klasyczna i legendarna już limuzyna BMW serii 5 typ E39

silnik 2.0 benzyna, z 1999 roku - w wyjątkowo komfortowej i niespotykanej wersji

Photobucket

Elementy niestandardowe:

  • Zmienione reflektory przednie (lepsza widoczność, lepszy wygląd - ringi)

  • Zmienione halogeny przednie (diody i halogeny, lepsza widoczność, lepsza efektywność przy jeździe we mgle)

  • Kamera cofania - bardzo wygodne rozwiązanie również przy wyjeżdżaniu z miejsc parkingowych (widać nadjeżdżające samochody)

  • Zestaw głośnomówiący - łączysz telefon przez bluetooth i rozmawiasz w czasie jazdy, możliwość wybierania numeru z ekranu dotykowego

  • Zaawansowany system nawigacji z ekranem dotykowym i aktualnymi mapami całej Europy i odtwarzaczem CD/DVD (również filmy)

  • Radio z RDS i AF (automatycznie włącza się gdy nadawane są komunikaty dla kierowców, automatycznie przełącza się na lepszą częstotliwość)

  • Chowany uchwyt przytrzymujący dwa kubki lub puszki, pod panelem klimatronika - bardzo wygodne rozwiązanie dla fanów kawy i RedBulla.

Wymienione elementy w ciągu ostatnich 2 lat:

  • Akumulator - 2 lata temu na bardzo wydajną jednostkę, która z pełnym obciążeniem (radio, grzanie, GPS, światła) wytrzymuje prawie godzinę!

  • Komplet zawieszenia - defacto wszystkie elementy w ciągu ostatnich 1 do 2 lat

  • Klocki i tarcze (przód 2 miesiące temu, tył rok temu)

  • Szyba przednia (nie dające się usunąć rysy powodowały gorszą widoczność, rok temu)

  • Lusterka (pęknięcia szkła i korozja, zmienione oba na elektryczne i ogrzewane, sprzężone z grzaniem tylnej szyby)

  • Uszczelki drzwi (zmniejszenie szumu w czasie jazdy)

  • Alternator (naturalnie zakończył swój żywot)

  • Dywaniki (nowe są bardziej wygodne i łatwiejsze do czyszczenia, załączam również poprzednie)

  • Felgi (były założone stalowe)

  • Maglownica - świeżo po regeneracji (nie wierz, że kupisz używaną i całkowicie sprawną)

  • Grille, listwy, żarówki, osłony silnika od spodu, przyciski panelu klimatronika, spryskiwacze i różne mniejsze elementy wnętrza

Elementy w standardzie:

  • Szyberdach - całkowicie sprawny, dwie pozycje (widać na zdjęciach poniżej)

  • Pakiet chrome

  • Komputer pokładowy

  • Klimatyzacja (climatronic) strefowa

  • Podgrzewane fotele

  • Składana tylna kanapa - taką ilość miejsca wraz z przestronnym bagażnikiem (460 litrów) nie zapełni rzeczami nawet najbardziej wymagająca kobieta

  • ABS i ASC (zabezpiecza przed poślizgiem podczas ruszania na śliskiej nawierzchni, dość nieprzyjemnym przy tylnym napędzie - można wyłączyć np. podczas jazdy w grubym śniegu lub błocie)

  • 8 poduszek (przednie fotele - 2 przednie, kurtyny i drzwi; tylne fotele - drzwi)

  • Koło zapasowe

Jednostka napędowa:

  • Silnik benzynowy 1991 cm3, 150 KM przy ok. 5900 obr/min. Większą ociężałość czuć dopiero przy jeździe z pasażerami i bagażami w górach.

  • Prędkość maksymalna 220km/h (ogranicznik), do 100km/h rozpędza się w 10sek.

  • Średnie zużycie paliwa 9.2 l/100km - w mieście i na trasie przy stałej prędkości 160km/h. Jeden z najbardziej ekonomicznych wariantów E39.

  • Bak 70 litrów, w praktyce wystarcza na 600-700km

  • Skrzynia 5-biegowa manualna (w tym samochodzie automat to grzech)

Samochód był 7 lata temu sprowadzony z Niemiec i widać na nim standardowe ślady użytkowania, jakich nie udało się uniknąć podczas 13 lat eksploatacji. Są to drobne rysy, zadrapania i uszkodzenia lakieru, umiejscowione w większości na dolnych i przednich częściach karoserii, spowodowane przeważnie kamyczkami na trasie uderzającymi w lakier przy dużych prędkościach. Jedną z rys spowodowało nieudolne założenie blokady na koło przez łotewskie służby parkingowe (parkowanie opłacone nie w tym parkomacie co trzeba!). Generalnie wygląda dokładnie tak, jak na zdjęciach poniżej. Nie ma i nie było żadnych uszkodzeń w postaci wgnieceń czy wygięć - samochód jest bezwypadkowy. Sprawne są wszystkie systemy pojazdu. Samochód posiada wszystkie dokumenty i dokumentację techniczną, serwisowany był zawsze w serwisie BMW Osowiecki w Warszawie. Ubezpieczenie OC i przegląd techniczny ważne do października.

Dlaczego inne E39 na Allegro są tańsze?

Proszę zwrócić uwagę na wymienione przeze mnie elementy, które w przypadku innych samochodów prawdopodobnie będziesz musiał wymienić własnoręcznie, a nie są one niestety tanie: akumulator (ok. 600pln), zawieszenie (ok. 3000pln), klocki i tarcze (ok. 1000pln), przednia szyba (ok. 800pln), lusterka (ok. 500pln), uszczelki drzwi (ok. 400pln), alternator (ok. 500pln), felgi (ok. 1000pln) - reszta szczegółów kosmetycznych ok. 1000pln. Razem 9000zł.

Elementy dodane, niedostępne fabrycznie: reflektory przednie i halogeny (ponad 1000pln), kamera cofania, nawigacja, zestaw głośnomówiący, CD/DVD (ok. 3000pln). Razem 4000zł.

W tym momencie cena 19999 za ten samochód wydaje się niezwykle atrakcyjna, a powód sprzedaży to po prostu zakup nowej "piątki".

Samochód ma swoją historię (łącznie z dekorowaniem ślubnym!), jest to wyjątkowy egzemplarz pod względem wyposażenia i zależy mi, by trafił w dobre ręce. Samochód jest całkowicie sprawny i nie wymaga żadnego wkładu finansowego. Cena do delikatnej negocjacji. Auto można obejrzeć w Warszawie. Preferowany kontakt e-mailowy, w razie wyjątkowych przypadków telefon kontaktowy: 502[zasłonięte]627. Zapraszam do zakupu i szczerze polecam. Opcja "Kup Teraz" tylko po wcześniejszym kontakcie!

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Powyżej obrazek na ekranie GPS po wrzuceniu wstecznego - kamera cofania uruchamia się automatycznie. Poniżej widoczna jest sama kamera, zgrabnie wbudowana w otwór do oświetlenia numeru rejestracyjnego.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Poniżej - złożona tylna kanapa.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket