WITAMY NA NASZEJ AUKCJI
MTM Dariusz Seferyński [zasłonięte]@firmamtm.pl [zasłonięte]@firmamtm.pl [zasłonięte]@firmamtm.pl [zasłonięte]@firmamtm.pl
tel. 22 [zasłonięte] 11 tel. 22 [zasłonięte] 22 fax. 22 [zasłonięte] 83 raty 606 [zasłonięte] 041
ZAPRASZAMY DO NASZEGO SKLEPU
ADRES: ul.Młodnicka 52c, 04-239 Warszawa
SKLEP CZYNNY: Pn-Pt 9-17, Sob 9-14
NR KONTA:
PKO S.A X O/W-WA 31 1240 [zasłonięte] 1[zasłonięte]0951110 [zasłonięte] 062958
TOWAR WYSYŁAMY W CIĄGU 24 GODZIN OD MOMENTU ZAKSIĘGOWANIA KWOTY NA NASZYM KONCIE. PACZKA UBEZPIECZONA.
WSZYSTKIE PRZESYŁKI REALIZOWANE SĄ FIRMĄ KURIERSKĄ
Przykładowe pytania:
Pytanie: Jak wygląda serwis i zapas części zamiennych? Odpowiedź: Autoryzowane punkty serwisowe DESY są wyposażone w zestawy serwisowe, pozwalające "od ręki" dokonać standardowych napraw i przeglądów. Reszta części (ponad 1500 pozycji) jest dostępna w magazynie w Poznaniu, aby jak najbardziej skrócić czas naprawy urządzenia. Pytanie: Jakie czynności należy wykonywać we własnym zakresie? Odpowiedź: Użytkownik we własnym zakresie powinien poprawnie obsługiwać urządzenie i dbać o jego czystość, wszystkie niezbędne informacje można znaleźć w instrukcjach obsługi. Pytanie: Jak utrzymywać urządzenie w dobrej kondycji? Odpowiedź: Aby utrzymać urządzenie w dobrej kondycji należy przestrzegać zasad z instrukcji obsługi, używać odpowiednich paliw i regularnie czyścić urządzenie. Zaleca się, co najmniej raz w roku wykonać przegląd urządzenia w jednym z naszych autoryzowanych punktów serwisowych. Po sezonie grzewczym urządzenie dobrze jest przechowywać w pomieszczeniu, które zabezpieczy je przed wilgocią i kurzem.
Pytanie: Co jest najczęstszą przyczyną awarii? Odpowiedź: Najczęstszą przyczyną jest nieprawidłowa obsługa urządzenia, stosowanie nieodpowiednich paliw i brak czyszczenia. Aby uniknąć awarii podczas sezonu grzewczego, zaleca się wykonać przed sezonem przegląd urządzenia w autoryzowanym punkcie serwisowym.
Pytanie: Czego nie obejmuje gwarancja? Odpowiedź: Gwarancją nie są objęte: a) mechaniczne uszkodzenia sprzętu spowodowane przez użytkownika lub pośrednika dostarczającego sprzęt do warsztatu serwisowego, b) uszkodzenia i wady wynikłe na skutek: - niewłaściwego lub niezgodnego z instrukcją użytkowania, konserwacji lub przechowywania, - niewłaściwej lub niezgodnej z instrukcją instalacji, - używania niewłaściwych materiałów eksploatacyjnych, - samowolnych napraw dokonywanych przez użytkownika lub inne nieuprawnione osoby, - przeróbek lub zmian konstrukcyjnych, c) części ulegające normalnemu zużyciu, wynikającemu z użytkowania urządzenia, np.: dysze, filtry, elektrody, termopary, świece zapłonowe, żarniki, uszczelki itp.
Pytanie: Jaki bezpiecznik sieciowy zastosować? Odpowiedź: Wielkość bezpiecznika jest podana dla każdego urządzenia w instrukcji obsługi. Zalecamy zawsze stosować zasilanie elektryczne z przewodem uziemiającym oraz zabezpieczenie różnicowo-prądowe.
|