![](https://imagizer.imageshack.us/v2/800x112q90/600/q2xu.jpg)
![](http://imageshack.com/a/img42/8752/vs1u.jpg)
![](http://imageshack.com/a/img35/8577/uuyr.jpg)
WZMACNIACZ JEST FABRYCZNIE NOWY W ORYGINALNYM KARTONIE Z AKCESORIAMI
GWARANCJA 24 MIESIACE
POLSKA KARTA GWARANCYJNA 24 miesiące !!!
INSTRUKCJA W JEZYKU POLSKIM
RATY 0%
![](http://www.car-audio.h2.pl/szablon/gfx/kreska.gif)
![](https://imagizer.imageshack.us/v2/800x251q90/138/e6nn.jpg)
![](http://www.car-audio.h2.pl/produkty/137/p17isi7af61h0m1et7198a1etq129f2.jpg)
Specyfikacja produktu:
Wzmacniacz zintegrowany stereofoniczny NAD C356 BEE
- Moc ciągła 8 omów i 4 omy: >80W (THD, 20Hz-20kHz,
obciążenie dwóch kanałów) - THD: <0.009% (250mW do 80W, 8 i 4 omy) - Moc dynamiczna: 145W (8 omów) / 220W (4 omy) / 290W (2 omy) - Pasmo przenoszenia: 10Hz-65kHz (-3dB) - Separacja kanałów: >80dB (1kHz) / >68dB (10kHz) - Pobór mocy w trybie standby: <0.5W - Pobór mocy: 350W - Wymiary: 435 x 130.86 x 337 mm - Masa sprzętu: 8.7 kg
Wzmacniacz stereo służy do wzmacniania sygnału źródłowego np. z odtwarzacza CD, odtwarzacza strumieniowego, tunera radiowego. Wyróżniamy wzmacniacze zintegrowane oraz dzielone.
Najpopularniejsze urządzenia to wzmacniacze zintegrowane, które składają się z dwóch zasadniczych elementów: przedwzmacniacza z regulacją głośności oraz końcówek mocy. Dodatkowy często spotykany element w ramach wzmacniacza zintegrowanego to przedwzmacniacz gramofonowy, który pozwala na bezpośrednie podłączenie gramofonu.
W ostatnich kilku latach coraz większa liczba producentów instaluje także we wzmacniaczach zintegrowanych przetworniki cyfrowo-analogowe (DAC) z wejściami cyfrowymi optycznymi oraz koaksjalnymi, a niejednokrotnie z wejściami USB typu B dla PC-Audio.
Szczególną odmianą wzmacniaczy zintegrowanych są zintegrowane systemy stereo, w ramach których producent dokłada do wzmacniacza źródło dźwięku w postaci odtwarza CD, odtwarzacza strumieniowego/sieciowego czy też tunera radiowego.
Wzmacniacze dzielone to urządzenia z fizycznie odseparowanym przedwzmacniaczem i końcówką mocy. To pozwala na dużo większy wybór możliwości konfiguracyjnych. Istnieje możliwość dobierania przedwzmacniaczy i końcówek mocy od różnych producentów, co ma krytyczne znaczenie dla końcowego brzmienia zestawu stereo.
Oddzielne przedwzmacniacze i końcówki mocy to zazwyczaj konstrukcje zdecydowanie bardziej zaawansowane i dopracowane w stosunku do wzmacniaczy zintegrowanych – stąd też droższe. Jak już zostało wcześniej wspomniane – nie do przecenienia jest możliwość swobodnego zestawiania różnych przedwzmacniaczy i końcówek mocy, na co nie mogą sobie pozwolić posiadacze klasycznych wzmacniaczy zintegrowanych.
![](http://www.car-audio.h2.pl/produkty/137/p17isi7af6svc1egc1g3d1tsk133i1.jpg)
GALERIA ZDJĘĆ:
![p18s8960n6dal1mvrjap10jf14g04.JPG (820×549)](http://www.car-audio.h2.pl/produkty/1182/p18s8960n6dal1mvrjap10jf14g04.JPG)
![p18s8960n6fsq7gq1bslahqhne3.JPG (820×549)](http://www.car-audio.h2.pl/produkty/1182/p18s8960n6fsq7gq1bslahqhne3.JPG)
![p18s8960n61vb01tlaajgq9malc6.JPG (820×549)](http://www.car-audio.h2.pl/produkty/1182/p18s8960n61vb01tlaajgq9malc6.JPG)
![p18s8960n61o331qc81ejotvm1ohj8.JPG (820×549)](http://www.car-audio.h2.pl/produkty/1182/p18s8960n61o331qc81ejotvm1ohj8.JPG)
![p18s8960n6gp6ejo10hh1uut9ba9.JPG (820×549)](http://www.car-audio.h2.pl/produkty/1182/p18s8960n6gp6ejo10hh1uut9ba9.JPG)
![p18s8960n61mb39ai7lfctnof5a.JPG (820×549)](http://www.car-audio.h2.pl/produkty/1182/p18s8960n61mb39ai7lfctnof5a.JPG)
Sprzęt jest nowy, oryginalnie zapakowany:
![p18s<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>n6266tec100uhcnonf1.JPG (820×549)](http://www.car-audio.h2.pl/produkty/1182/p18s<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>n6266tec100uhcnonf1.JPG)
![p18s8960n682nvcc1djh16mh6jg2.JPG (820×549)](http://www.car-audio.h2.pl/produkty/1182/p18s8960n682nvcc1djh16mh6jg2.JPG)
W zestawie Polska instrukcja obsługi oraz Polska karta gwarancyjna:
![p18s8960n61p5c1g10cq3dnl1l0ve.JPG (820×979)](http://www.car-audio.h2.pl/produkty/1182/p18s8960n61p5c1g10cq3dnl1l0ve.JPG)
![p18s8960n6o8k16h41hglkqg1u4ah.JPG (803×1200)](http://www.car-audio.h2.pl/produkty/1182/p18s8960n6o8k16h41hglkqg1u4ah.JPG)
Oraz wszystkie akcesoria:
![p18s8960n61lj21fu7nkeqq7sa4d.JPG (820×549)](http://www.car-audio.h2.pl/produkty/1182/p18s8960n61lj21fu7nkeqq7sa4d.JPG)
![p18s8960n61b711t681bqsegr1uc0g.JPG (820×549)](http://www.car-audio.h2.pl/produkty/1182/p18s8960n61b711t681bqsegr1uc0g.JPG)
![p18s8960n61ugg15unrpf16s6dm6c.JPG (820×549)](http://www.car-audio.h2.pl/produkty/1182/p18s8960n61ugg15unrpf16s6dm6c.JPG)
+ KOLUMNY Dali Zensor 7 ( 2 sztuki ! )
![](http://imageshack.com/a/img833/3156/nw68.jpg)
Specyfikacja produktu:
Kolumna podłogowa DALI ZENSOR 7
- zakres częstotliwości +/- 3dB [Hz]: 40 - 26.500 - czułość (2,83 V/1 m) [dB]: 90,0 - impedancja [ohm]: 6 - maksymalne SPL [dB]: 110 - rekomendowana moc wzmacniacza [Watt]: 30 - 150 - częstotliwość podziału: 2.400 - hybrydowy moduł wysokotonowy, przetwornik wysokotonowy: 1 x 25 mm kopułka tekstylna - przetwornik niskotonowy: 2 x 7" membrana z włókien drzewnych - typ obudowy: Bass reflex - strojenie bass-refleksu [Hz]: 40,0 - wejścia: pojedynczy przewód - rekomendowane umiejscowienie: podłoga - rodzaj głośnika: front - dołączone akcesoria: instrukcja
![](http://imageshack.com/a/img59/7263/lv0j.jpg)
Doceniając jak ważna i precyzyjna jest praca ludzkich rąk, DALI odrzuciło montaż maszynowy wiele lat temu, zastępując go dwu lub trzy osobowymi stanowiskami montażowymi. Każdy pracownik bierze osobistą odpowiedzialność za montaż, testowanie oraz pakowanie każdego głośnika.
Liczy się każdy szczegół Nic nie pozostawiamy przypadkowi jeśli chodzi o serię ZENSOR. Każdy element został stworzony aby zoptymalizować wrażenia odsłuchowe. Przykładowo, sztywne i jednocześnie lekkie kopułki z pulpy drzewnej pomagają odtworzyć najdrobniejsze szczegóły dźwięku bez filtrowania i z dużą wiernością; obszar kopułek przetworników jest znacznie większy niż przewidują stosowane standardy branżowe, aby zapewnić niewymuszoną reprodukcję muzycznej dynamiki. Dla zminimalizowania wibracji, woofery są pewnie umocowane w obudowie o kompaktowej konstrukcji i ustabilizowane 7-ma śrubami zamiast zwykle stosowanych 4-6-ciu. Jak wspomnieliśmy – nic nie pozostawiamy przypadkowi!
Prawdziwie dostrojony dźwięk
Co więcej, poprawiliśmy kontrolę basów, jak również precyzję wysokich częstotliwości dzięki bardzo lekkiej i miękkiej kopułce tweetera. W sumie seria ZENSOR zapewnia wspaniały realizm brzmienia i skoncentrowanego, spójnego dźwięku. Wszystko to dzięki dbałości inżynierów DALI od doskonałe dostrojenie każdego z członków rodziny ZENSOR.
Nowoczesne i wytrzymujące próbę czasu wzornictwo
Jednakże chodzi o coś więcej niż technologia dźwięku. Dziś ludzie oczekują wspaniałego wyglądu przedmiotów, a ZENSOR został stworzony dokładnie zgodnie z tymi oczekiwaniami. Przywdziane w nowocześnie wyglądające, aluminiowe dodatki, lakierowany na wysoki połysk front głośnika, zdejmowany grill i smukłą obudowę z zaokrąglonymi krawędziami kolumny ZENSOR uzyskały jednocześnie nowoczesny, jednakże ponadczasowy wygląd.
ZENSOR łączy dyskrecję i jasną identyfikację wizualną marki DALI, pasującą do różnorodności nowoczesnych pomieszczeń. Spełnia w nich potrzeby odsłuchowe i estetyczne niezależnie od tego czy słuchacz znajduje się w małej, średniej, czy dużej wielkości pokoju. W skrócie, DALI ZENSOR można doświadczać ciągle na nowo!
![](http://www.koris.pl/galerie/d/dali-zensor-7-kolumny-po_3912.jpg)
Masz Pytania ?
Zadzwoń już teraz ! 660 [zasłonięte] 110
![](http://www.car-audio.h2.pl/szablon/gfx/mapa.jpg)
![](http://www.car-audio.h2.pl/szablon/gfx/sklep4.jpg)
![](http://www.car-audio.h2.pl/szablon/gfx/sklep5.jpg)
|