Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Naczepa-cysterna o poj. ok. 29.000 l

15-07-2015, 13:35
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 178 350 zł     
Użytkownik pro-wam
numer aukcji: 5504257128
Miejscowość koszalin
Wyświetleń: 108   
Koniec: 15-07-2015 13:17:09

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

Informacje do uzyskania pod numerem telefonu 602 [zasłonięte] 615

 

Samonośna naczepa - cysterna przeznaczona do transportu płynnych środków spożywczych według poniższej specyfikacji:

1. Cysterna

  • pojemność ok. 29.000 litrów

  • czterokomorowa – pojemność zbiorników:

I – ok. 10.000 litrów

II – ok. 4.500 litrów

III – ok. 4.500 litrów

IV – ok. 10.000 litrów

  • przekrój okrągły, średnica zbiornika – 1.912 mm

  • materiał – stal kwasoodporna gat. AISI 304

  • parametry pracy:

- ciśnienie robocze: atmosferyczna

- temperatura pracy do 100°C

  • 4 włazy DN450 z pokrywami z centralną belką dociskową, uszczelki VITON; włazy wyposażone w 4 dodatkowe zaciski mocujące

  • każdy właz wyposażony jest w obudowę ze stali nierdzewnej uniemożliwiającą przelanie, obudowa zewnętrzna i pokrywa są izolowane, z każdej obudowy przelewowej jest wyprowadzony po lewej i prawej stronie przewód odpływowy do krawędzi dolnej cysterny - pokrywy włazów wyposażone w odpowietrznik podciśnieniowy 2” Fort Vale z filtrem sterylnym DN40 oraz w zawór klapowy DN40 GS DIN z filtrem sterylnym

  • izolacja- styropian o grubości 100 mm na powierzchni walcowej, wełną mineralną o grubości 100 mm na powierzchni dennic

  • płaszcz zewnętrzny- blacha ze stali kwasoodpornej gat. 304 struktura powierzchni “BA” polerowana o gr. 0,6 mm, opaski ze stali kwasoodpornej o wysokim połysku mocowane na podkładach gumowych, dennice wykonane z laminatu w kolorze białym wg RAL 9010

  • instalacja spustowa produktu- każda komora wyposażona w zawór denny DN100 sterowany ręcznie z prawej strony, zawory denne spięte wspólnym rurociągiem DN100 wyprowadzonym na tył naczepy zakończonym zaworem DN100DIN, zawór krańcowy rurociągu umieszczony w kwasoodpornej szafce zamontowanej na tylnym zwisie naczepy między podłużnicami, drzwi w szafce otwierane do góry wspomagane sprężynami gazowymi, rura spustowa izolowana obudowana osłoną ze stali kwasoodpornej, w przedniej części rurociągu zainstalowany jest zawór DN25GS z zaślepką służący do mycia rurociągu

  • zawory bezpieczeństwa – każda komora wyposażona jest w zawór próżniowo- ciśnieniowy 1½'' marki Fort Vale oraz zawór motylkowy DN65 otwierany ręcznie tylko podczas mycia cysterny w systemie zamkniętym CIP; na zaworach bezpieczeństwa zainstalowane są sterylne filtry

  • pomiar temperatury- cysterna wyposażona w 4 nierdzewne zegarowe czujniki temperatury marki Fort Vale (od -20 do 160°C) zainstalowane w poszczególnych komorach zbiornika z prawej strony zabezpieczone przed uszkodzeniem mechanicznym za pomocą siatki ze stali kwasoodpornej

  • mycie zbiornika cysterny- cysterna wyposażona jest w centralny układ mycia w systemie zamkniętym CIP (w 1 komorze zainstalowane są 2 głowice, w drugiej – 1 głowica, w trzeciej – 1 głowica, w czwartej – 2 głowice), konstrukcja cysterny oraz rozmieszczenie włazów umożliwia mycie cysterny w stacjach mycia cystern. Przyłącze układu mycia zakończone zaworem DN50DIN wprowadzone do szafki spustowej; głowice myjące odkręcalne przy ścianie zbiornika

  • pomost obsługowy – w górnej części po prawej stronie zainstalowany jest pomost obsługowy wykonany z blachy aluminiowej ryflowanej przetłaczanej, antypoślizgowej, z poręczą bezpieczeństwa z aluminium rozkładaną od dołu automatycznie za pomocą drabiny, przy włazach znajdują się boczne podesty obsługowe wykonane również z blachy aluminiowej antypoślizgowej, w tyle z lewej strony zamocowana jest drabina ze stali nierdzewnej. Drabina mocowana elastycznie do zderzaka naczepy. Sygnalizacja dźwiękowa podniesionej barierki bezpieczeństwa w kabinie ciągnika siodłowego

  • pojemnik na wąż – 1 szt. - zbiornik wyposażony jest w jeden pojemnik na wąż wykonany ze stali kwasoodpornej o średnicy Ø154 mm i długości 6000 mm, zamontowany z lewej strony pojazdu

  • system podgrzewania- ogrzewanie składa się z 2 kanałów grzewczych pikowanych przyspawanych do zbiornika zasadniczego w dolnej części o poj. ~ 32 litry, w tym:

- agregat grzewczy marki Eberspaecher o mocy 30kW

- sygnalizacja świetlna pracy agregatu

- szafka kwasoodporna na agregat grzewczy

- instalacja rurowa z systemem zaworów do załadunku i odpowietrzania systemu grzewczego

- instalacja elektryczna zasilania z ciągnika

- niezależny zbiornik na olej napędowy

- dodatkowa szafka na wyposażeniu zamontowana obok szafki na agregat grzewczy

  • tylna zewnętrzna dennica z tworzywa wykonana w wersji z wnęką w górnej części. We wnęce zainstalowane lampy:

- kierunkowskazy – 2 szt.

- pozycyjne i stop – 2 szt.

  • szafka narzędziowa wykonana ze stali kwasoodpornej wyposażona w dzielone kwasoodporne drzwi otwierane na boki, zainstalowana z prawej strony cysterny między nogą podporową a błotnikiem I koła I osi o długości wypełniającej przestrzeń między wymienianymi elementami ramy naczepy. Szafa zainstalowana na wysokości nieco powyżej wysokości nóg podporowych

  • rury odbojowe po lewej i prawej stronie cysterny

  • redukcje:

- DN100DIN/DN80EUR – 1 szt.

- DN100DIN/DN80DIN – 1 szt.

- DN80DIN/DN65DIN – 1 szt.

- DN65DIN/DN70BN – 1 szt.

- DN65DIN/DN50DIN – 1 szt.

- DN50DIN/DN50BN – 2 szt.

  • drabina wykonana ze stali kwasoodpornej służąca do wchodzenia do wnętrza cysterny; drabina zamocowana do podestu obsługowego w przedniej części

  • logo PRO-WAM na powierzchni bocznej w tylnej części cysterny oraz drzwiach tylnej szafki

  • litrażowanie poszczególnych komór cysterny przez PRO-WAM

  • atest Państwowego Zakładu Higieny

  • certyfikat ATP

 

2. Podwozie naczepy samonośnej (wózek jezdny) marki SOMMER:

  • dopuszczalna masa całkowita 34.000 kg

  • agregat trzyosiowy kompletny firmy DaimlerChrysler – zintegrowany z zawieszeniem pneumatycznym DaimlerChrysler

  • osie tarczowe

  • pierwsza oś podnoszona

  • układ hamulcowy EBS WABCO z automatyczną regulacją siły hamowania (ALB) i EBS 4s/2m

  • czop pociągowy

  • wysokość siodła 1.150 mm

  • ogumienie 385/65R22,5 x 6 szt. + 1 szt. (koło zapasowe)

  • felgi stalowe

  • kompletne oświetlenie pojazdu

  • hamulec parkingowy automatyczny

  • skrzynka narzędziowa

  • zbiornik na wodę do mycia rąk + winda na koło zapasowe

  • zbiornik powietrza aluminiowy

  • zderzak aluminiowy

  • system stabilizacji toru jazdy

  • kolor ramy- czerwony

  • rok produkcji: wrzesień 2010r.

  • masa własna: 6.670 kg

 

Cena netto: 145.000 zł + 23%VAT