Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

NA ZAKUPY edukacyjna gra planszowa SUPER PREZENT

26-02-2012, 13:33
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 19.95 zł     
Użytkownik HETMAN-GAMES
numer aukcji: 2030519402
Miejscowość Dopiewo
Wyświetleń: 64   
Koniec: 31-01-2012 17:34:37

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Wiek dziecka: 6 lat +
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

http://www.hetman-zabawki.com.pl/templates/hetman/images/inset-banner.jpg
.
.
 .
WYSYŁKA GRATIS ZA ZAKUPY ZBIORCZE !
.
KUPUJĄC RÓŻNE PRODUKTY Z NASZYCH AUKCJI + JEDNĄ GRĘ Z OPCJĄ DOSTAWY GRATIS !
.
REALIZUJEMY ZAMÓWIENIA OKOLICZNOŚCIOWE - PREZENTY DLA DZIECI:
.
PRZEDSZKOLA,
SZKOŁY PODSTAWOWE,
RÓŻNE PLACÓWKI OŚWIATOWE,
OŚRODKI SPORTU I REKREACJI,
DOMY KULTURY
& DLA DZIECI PRACOWNIKÓW FIRM ...
.
PREZENTY - FERIE ZIMOWE, WIELKANOC, DZIEŃ DZIECKA, WAKACJE !
.
.
.
1. NIŻSZA OPŁATA ZA PRZESYŁKĘ ZBIORCZĄ !

- PRZY ZAKUPIE KILKU RÓŻNYCH (LUB TYCH SAMYCH) PRODUKTÓW Z NASZYCH AUKCJI.
- PO DOKONANIU ZAKUPU PROSIMY O KONTAKT Z NAMI - PODAMY KWOTĘ NADANIA PRZESYŁKI ZBIORCZEJ.

2. FORMY PŁATNOŚCI:

- PŁACĘ Z ALLEGRO, PRZELEW BANKOWY, POBRANIE POCZTOWE PRZY ODBIORZE !
 
3. NUMER KONTA BANKOWEGO:

- PKO BP I/O POZNAŃ   41 1020 [zasłonięte] 4[zasłonięte]0270002 [zasłonięte] 003988

4. WYSTAWIAMY FAKTURY VAT !

5. REALIZUJEMY ZAMÓWIENIA OKOLICZNOŚCIOWE
- PRZY OKAZJI RÓŻNYCH IMPREZ DLA DZIECI !  RABAT + TRANSPORT GRATIS !
.
.
.

NA ZAKUPY


EDUKACYJNA, PRZYGODOWA GRA PLANSZOWA DLA DZIECI + EXTRA ZAWARTOŚĆ

WIEK 6+

Celem jest zrobienie zakupów na wybraną losowo okazję:

śniadanie, urodziny, sadzenie drzewek, obiad, do szkoły, wypoczynek, oglądanie TV, meblowanie, ubieranie, zabawa.


Zawartość opakowania:
- plansza (sztywna, rozmiar: 30 x 42 cm)
- kartoniki z ilustracjami towarów - 36 szt.
- karty z zadaniami i szansami - 20 szt.
- pionki - 4szt.
- kostka do gry - 1 szt.
- 4 "koszyki"
- opis


Na Zakupy
.
Na Zakupy
.
.
.


NA ZAKUPY (opis gry)

Celem gry jest zrobienie potrzebnych zakupów na wybraną okazję.

Przygotowanie do gry:

Przed przystąpieniem do gry należy rozłożyć KARTONIKI Z ILUSTRACJAMI TOWARÓW w miejsca oznaczone na planszy.

Następnie należy potasować karty “ZADANIA” i “SZANSE”, po czym ułożyć je na planszy w przeznaczonych do tego polach – obrazkami do dołu.

Gracze wybierają swój pionek i ustawiają je na planszy na wyróżnionych polach “START” (oznaczonych odpowiednim kolorem).

Początek gry:

Każdy z graczy podnosi jedną niebieską kartę z ZADANIEM do wykonania. Jeśli jest to np. karta z poleceniem zrobienia zakupów na “Urodziny”, oznacza to, że gracz musi zrobić zakupy na przyjęcie urodzinowe, itd.

Grę rozpoczyna ten z graczy, który wyrzuci największą ilość oczek na kostce. Rozpoczynający grę, po rzucie kostką, przesuwa swój pionek z pola “START” - w kierunku zgodnym z ruchem wskazówek zegara (czerwone strzałki umieszczone na planszy również wskazują prawidłowy kierunek ruchu).

Kiedy gracz zatrzyma się na polu ze STRZAŁKĄ może dokonać zakupu towaru wskazanego przez strzałkę – jeśli jest to towar zgodny z jego zadaniem. Pozostali gracze sprawdzają, czy odpowiada on zadaniu do wykonania. W razie wątpliwości mogą sobie nawzajem pomagać przy prawidłowym zakupie towarów. Po dokonaniu zakupu towar należy podnieść z planszy i wziąć do siebie.

Podczas okrążenia gracz może napotkać na swojej drodze pola oznaczone napisem BON. Dostaje wtedy premię za kulturalne zachowywanie się w sklepie i przesuwa się o ilość oczek odpowiadającą liczbie umieszczonej na polu BON. Jeśli ma szczęście może dokonać kolejnego zakupu.

CZERWONE POLA - kiedy gracz zatrzyma się na jednym z tych pól, cofa się o 5 oczek. W przypadku gdy po cofnięciu się, znajdzie się na polu dającym mu możliwość dokonania zakupu, nie może nic kupić i czeka 1 kolejkę.

BIAŁE STRZAŁKI – przy żółtych polach umieszczone są białe strzałki. Wskazują one kierunek ruchu, zgodnie z którym gracz powinien się poruszać na planszy.

SZANSE – różowe pola z białą gwiazdką – kiedy gracz zatrzyma się na takim polu podnosi kartę z “SZANSĄ”. Jeśli jest ona taka sama jak “ZADANIE” do wykonania – nie musi już niczego więcej kupować. WYGRYWA GRĘ i czeka aż pozostali gracze dokończą grę. (Jeśli karta “SZANSA” nie jest zgodna z kartą “ZADANIA” gracz zatrzymuje tą kartę u siebie i gra dalej).

Koniec gry:
Zwycięzcą zostaje gracz, który kupił najwięcej towarów i pierwszy doszedł do pola KONIEC - albo gracz, który podczas gry zdobył kartę z odpowiednią “SZANSĄ” i wcześniej zakończył grę.