Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Na czym polega i jak robić marketing produktu

17-05-2014, 1:22
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 10 zł     
Użytkownik Mysza657
numer aukcji: 4248853706
Miejscowość Kasinka Mała
Wyświetleń: 2   
Koniec: 16-06-2014 01:03:23

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Wysyłka w 24h
- Pocztą Polską

Wybrane przez Państwa książki wysyłane są po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym lub po mailowej informacji iż przesyłka ma być wysłana za pobraniem.
WYSYŁKA GRATIS
Wysyłka gratis przy zakupach powyżej 150 złotych. Nie dotyczy przesyłek pobraniowych i zagranicznych. Książki wysyłamy również za pośrednictwem firmy kurierskiej.
Kontakt
Antykwariat i Księgarnia Tezeusza
Kasinka Mała 657
34-734 Kasinka Mała
tel. 604[zasłonięte]847

gg Monika 38[zasłonięte]513
gg Iwona 43[zasłonięte]495
e-mail: [zasłonięte]@tezeusz.pl

Nr konta bankowego:
Millennium
60 1160 [zasłonięte] 2[zasłonięte]2020001 [zasłonięte] 910803

Na czym polega i jak robić marketing produktu
ISBN: 839[zasłonięte]6208
Wymiar: 160 x 240 mm
Nr wydania: I
Seria: -
Ilość stron: 194
Ocena: Dobry +
Waga: 0,64 kg
Indeks: 0133/10/0025
Rok wydania: 1995
Autor: Gray Douglas, Cyr Donald
Rodzaj okładki: Miękka
Stan: Używana
Wydawca: Wydawnictwo M & A

Opis książki


Marketing to nie tylko reklama; marketing pomaga Ci sprawdzić, czy wprowadzasz właściwy produkt na właściwy rynek, a także czy wybrałeś odpowiednie środki reklamowe i metody dystrybucji, które pozwolą zmaksymalizować zyski.
Niniejszy praktyczny poradnik wyjaśnia, w jaki sposób kompletny plan marketingowy pomoże Twym produktom osiągnąć sukces na konkurencyjnym rynku. Autorzy opisują w nim procesy, które wyzwalają u klientów pragnienie kupna, wyjaśniają jak sprawdzić, który produkt zaspokoi to pragnienie, pokazują jak najlepiej zapoznać klientów ze swym produktem, a także w jaki sposób sprawić, by produkt ten znalazł się szybko w ich posiadaniu.
Zamieszczone w tej książce szczegółowe zestawy pytań doprowadzą cię krok po kroku do opracowania skutecznej i przynoszącej zyski strategii marketingowej oraz pomogą znaleźć odpowiedź na poniższe pytania:

czym jest marketing
jak zaplanować strategię marketingową
jak dowiedzieć się, kto należy do potencjalnego rynku Twej firmy
czy można samemu zrobić badanie rynku
jak pracować nad produktem, by spełniał on wymagania rynku
jakich środków reklamowych powinieneś użyć, by zapoznać rynek z Twoim produktem
co sprawia, że ludzie wybierają dany produkt zamiast innego
na ile promocja sprzedaży jest przydatnym narzędziem w marketingu
jak najlepiej udostępnić Twe produkty odbiorcom
jaką wyznaczyć cenę, by sprzedać produkt
jaka strategia reklamowa przynosi najlepsze efekty w przypadku Twego produktu
o jakich kwestiach prawnych i ubezpieczeniowych powinieneś wiedzieć

W poradnikach "Pomóż Sobie Sam" przystosowujemy najskuteczniejsze zachodnie metody działania w biznesie do warunków panujących w Polsce. Nasze książki uwzględniają polskie realia i pokazują tylko takie przykłady działania w biznesie, które są zrozumiałe dla czytelnika w Polsce.

Uwagi:


Na kilku stronach są pieczątki.
Brzegi stron lekko zakurzone. Oprawa trochę wytarta.
Zobacz także...