Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

*N-B* ENGLISH FOR CUSTOMER CARE + CD pre. i inter.

19-01-2012, 17:41
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 32 zł     
Użytkownik net-books
numer aukcji: 2009682434
Miejscowość Katowice
Wyświetleń: 8   
Koniec: 19-01-2012 14:11:11

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Język: angielski
Zestaw: książka + CD
Ćwiczenia: tak, z kluczem
Przeznaczenie: do gimnazjum, do liceum, dla dorosłych,
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Sprawdź nasze PRZECENY

net-books  -  G A L E R I A    S P S © 2[zasłonięte]003-20
 Net_Studio
?
zobacz przedmioty

GALERIA ZAWSZE OTWIERA SIĘ W NOWYM OKNIE

 

Opis książki:

 English for Customer Care to podręcznik należący do serii Short Course Series. Jest to dostosowana do potrzeb polskiego użytkownika doskonała pomoc dla każdego, kto chce swobodnie komunikować się w języku angielskim w sprawach służbowych. Short Course Series to seria kursów modułowych, które mogą stanowić integralną część ogólnych kursów językowych lub odrębny podręcznik bazowy na intensywnych kursach specjalistycznych. Short Course Series to także materiał, którym można się posługiwać przy samodzielnej nauce języka w domu. Seria przeznaczona jest dla osób uczących się języka angielskiego na poziomie pre-intermediate i/lub intermediate. Wszystkie tytuły z serii SCS zawierają: * klucz do ćwiczeń, * listę słówek wraz z ich wymową i znaczeniem w jęz. polskim, * listę użytecznych zwrotów, * Test yourself! - świetny sprawdzian dla samouków, * transkrypcje nagranych tekstów. English for Customer Care powstał z myślą o osobach pracujących przy bezpośredniej obsłudze klienta. Specyficzne dla takich sytuacji zwroty i opanowanie stosownych technik komunikacyjnych bardzo przydadzą się w rozmowie z klientem w dziale sprzedaży, w sklepie, banku, hotelu, podczas rozmowy telefonicznej w call center, a także przy obsłudze infolinii. Publikacja zawiera m.in. przykładowe scenariusze rozmów (także telefonicznych, nagranych na załączonej płycie CD) oraz słowa i zwroty niezbędne przy osobistym oraz pisemnym kontakcie z klientem




CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA OD 1 DO 7 DNI!

Wydawnictwo:

 CORNELSEN

Rok wydania:


Język:

Angielski

Numer ISBN:

[zasłonięte]978-83059-04-2

Stan:

"bardzo dobry" NOWA

Format:



Ilość stron :


Oprawa:

  Miękka

Koszt wysyłki:

6,00 (+ 1,50 priorytet)

*N-B* ENGLISH FOR CUSTOMER CARE + CD pre. i inter.


UWAGA!!!
Przy zakupie 2 lub więcej pozycji, poczekaj na maila potwierdzającego zakup, w którym określimy koszty przesyłki i łączną kwotę zapłaty!

 Możliwa faktura VAT z doliczonymi kosztami przesyłki do ceny książki.

Dopłata za priorytet 1,50zł





GALERIA net-books  -  W Y B R A N E    O F E R T Y © 2[zasłonięte]003-20
 Net_Studio
?