REGULAMIN
1. Po zakupie prosimy o wysłanie maila z informacjami typu wybrany kolor, wzór i inne lub wypełnienia formularza z wyborem opcji dostawy
i wpisanie tam szczegółów dotyczących zamówienia. W tytule wiadomości e-mail proszę podać nick z allegro i numer aukcji.
2. W tytule przelewu prosimy o
podanie państwa nicku z allegro
oraz numer aukcji.
3. Przesyłka zostaje oddana do
wysyłki w czasie 2 dni roboczych
od czasu otrzymania przelewu.
W przypadku chwilowego braku towaru termin ten może się nieco wydłużyć.
4. Po otrzymaniu produktu prosimy o jego sprawdzenie i wystawienie pozytywnego komentarza.
5. W razie jakichkolwiek niezgodności czy reklamacji prosimy o kontakt, rozwiążemy państwa problem.
6. Wszystkie towary wystawione na aukcjach są nowe.
7. Jeżeli nie są państwo pewni
swojego wyboru – proszę nie
licytować –
NIE ODWOŁUJEMY OFERT!!!
REKLAMACJE
1. Podstawą przyjęcia reklamacji jest przysłanie wiadomości e-mail z opisanym w treści uszkodzeniem.
2. Wysłaniem na własny koszt
reklamowanego towaru na adres
sklepu podany na paczce.
3. W przypadku uznania reklamacji towar zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy i wysłany na koszt sprzedawcy do klienta w możliwie najkrótszym czasie.
4. W przypadku gdy reklamowany towar nie może zostać naprawiony lub wymieniony na nowy sprzedający zwróci klientowi pieniądze na konto bankowe,
z którego otrzymał wpłatę lub na konto wskazane przez klienta.
5. Czas rozpatrzenia reklamacji trwa do 14 dni roboczych.
|