Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

MZ ETZ 250 NVA

02-02-2015, 18:14
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 9 500 zł     
Użytkownik joasia05
numer aukcji: 5009616198
Miejscowość Reda
Wyświetleń: 2231   
Koniec: 02-02-2015 17:00:40

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 1988
Przebieg (km): 2800
Pojemność silnika: 126 - 250ccm
Moc silnika (KM): 23
Rodzaj paliwa: benzyna
Rodzaj napędu: łańcuch
Kolor: inny
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Wyposażenie: Bagażnik, Kufry
Informacje dodatkowe: Bezwypadkowy, Pierwszy właściciel
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Przedstawiam chyba już ostatni egzemplarz tego modelu motoru. Ma najechane oryginalnie 2850km. Jest w 100% sprawny,

film o egzemplarzu: https://www.youtube.com/watch?v=1bFIZ6dBrpk

Motor po renowacji lakieru, zachowany w oryginale 100%, lampy, kierunkowskazy, przełączniki, kolanko i tłumik, gaźnik itd. i itp. zachowane w oryginale. Oczywiście notka na przód i tył są w ukompletowaniu. Motor po renowacji powłoki lakierniczej.

Proszę zadawać pytania na e-mail: [zasłonięte]@poczta.fm tel. 571[zasłonięte]288

 

 

Dla fanów motocykli wojskowych sprawa jest jasna jednak przypomnę kilka faktów o motocyklu:

MZ ETZ 250 NVA

Model MZ ETZ 250 NVA (NVA – to skrót od Nationale VolksArmee – czyli Narodowa Armia Ludowa)
to wojskowa wersja różniąca się sporo od cywilnej ETZtki.

Przede wszystkim malowano go na zielony maskujący kolor, zrezygnowano również z wszystkich zbędnych elementów chromowanych. Przednią lampę wyposażono w specjalną zaślepkę do “marszu nocnego” która przepuszczała wąski słup światła.

Specjalne wyposażenie : pojedyncze siedzenia, wysoko zagięty tłymik, bagażniki, przednia opona 3,5 x 18

W miejscu standardowej kanapy znalazły się pojedyncze siedzenia mocowane na specjalnym stelażu. Motocykl wyposażono w bagażniki boczne - po stronie tłumika montowano pięciolitrowy kanister, po drugiej zaś stronie – sakwę oraz saperkę. Również tylny uchwyt dla pasażera pełnił rolę bagażnika.
Motocykl przygotowano do trudnych warunków terenowych. Zastosowano mniejszą zębatkę łańcucha o terenowym przełożeniu, szerszą przednią felgę i wyższy błotnik. Również matowy tłumik został poprowadzony wyżej i zagięty z tyłu.

Kierowca miał do dyspozycji wysoką kierownicę z poprzeczką, natomiast dla zapewnienia stabilnego prowadzenia motocykl wyposażono w cierny amortyzator skrętu przedniego zawieszenia. Ze względu na fakt iż motocykl był wykorzystywany w trudnych warunkach atmosferycznych kabel świecy zapłonowej był grubszy i specjalnie uszczelniony, natomiast korek wlewu oleju przekładniowego posiadał specjalny wężyk odpowietrzający.

POLECAM MOTOR DO SPRZEDAŻY!.