Cena kup teraz: 9 500 zł
Użytkownik
joasia05
numer aukcji: 5009616198
Miejscowość Reda
Wyświetleń: 2231
Koniec: 02-02-2015, 17:00
Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 1988 Przebieg (km): 2800 Pojemność silnika: 126 - 250ccm Moc silnika (KM): 23 Rodzaj paliwa: benzyna Rodzaj napędu: łańcuch Kolor: inny Stan: Używany Uszkodzony: Nie Wyposażenie: Bagażnik, Kufry Informacje dodatkowe: Bezwypadkowy, Pierwszy właściciel
Przedstawiam chyba już ostatni egzemplarz tego modelu motoru. Ma najechane oryginalnie 2850km. Jest w 100% sprawny,
film o egzemplarzu: https://www.youtube.com/watch?v=1bFIZ6dBrpk
Motor po renowacji lakieru, zachowany w oryginale 100%, lampy, kierunkowskazy, przełączniki, kolanko i tłumik, gaźnik itd. i itp. zachowane w oryginale. Oczywiście notka na przód i tył są w ukompletowaniu. Motor po renowacji powłoki lakierniczej.
Proszę zadawać pytania na e-mail: [zasłonięte] @poczta.fm tel. 571[zasłonięte] 288
Dla fanów motocykli wojskowych sprawa jest jasna jednak przypomnę kilka faktów o motocyklu:
MZ ETZ 250 NVA
Model MZ ETZ 250 NVA (NVA – to skrót od Nationale VolksArmee – czyli Narodowa Armia Ludowa)
to wojskowa wersja różniąca się sporo od cywilnej ETZtki.
Przede wszystkim malowano go na zielony maskujący kolor, zrezygnowano również z wszystkich zbędnych elementów chromowanych. Przednią lampę wyposażono w specjalną zaślepkę do “marszu nocnego” która przepuszczała wąski słup światła.
Specjalne wyposażenie : pojedyncze siedzenia, wysoko zagięty tłymik, bagażniki, przednia opona 3,5 x 18
W miejscu standardowej kanapy znalazły się pojedyncze siedzenia mocowane na specjalnym stelażu. Motocykl wyposażono w bagażniki boczne - po stronie tłumika montowano pięciolitrowy kanister, po drugiej zaś stronie – sakwę oraz saperkę. Również tylny uchwyt dla pasażera pełnił rolę bagażnika.
Motocykl przygotowano do trudnych warunków terenowych. Zastosowano mniejszą zębatkę łańcucha o terenowym przełożeniu, szerszą przednią felgę i wyższy błotnik. Również matowy tłumik został poprowadzony wyżej i zagięty z tyłu.
Kierowca miał do dyspozycji wysoką kierownicę z poprzeczką, natomiast dla zapewnienia stabilnego prowadzenia motocykl wyposażono w cierny amortyzator skrętu przedniego zawieszenia. Ze względu na fakt iż motocykl był wykorzystywany w trudnych warunkach atmosferycznych kabel świecy zapłonowej był grubszy i specjalnie uszczelniony, natomiast korek wlewu oleju przekładniowego posiadał specjalny wężyk odpowietrzający.
POLECAM MOTOR DO SPRZEDAŻY!.