Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

MZ ETZ 250

14-06-2014, 7:28
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 12 000 zł     
Użytkownik joasia05
numer aukcji: 4291316338
Miejscowość Reda
Wyświetleń: 1837   
Koniec: 14-06-2014 07:28:41

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Drodzy FANI MZ ETZ 250

Przedstawiam chyba już ostatni egzemplarz tego modelu motoru. Ma najechane oryginalnie 4750km.

Motor nie rekonstruowany, zachowany w oryginale 100%, silnik nie rozpoławiany, lampy, kierunkowskazy, przełączniki, kolanko i tłumik, gaźnik itd. i itp. zachowane w oryginale. Proszę zadawać pytania na e-mail: [zasłonięte]@poczta.fm tel. 501[zasłonięte]220

 

Dla fanów motocykli wojskowych sprawa jest jasna jednak przypomnę kilka faktów o motocyklu: 

MZ ETZ 250 NVA

http://www.go4cassens.wg.am/etz_250_a__nva_/

Model MZ ETZ 250 NVA (NVA – to skrót od Nationale VolksArmee – czyli Narodowa Armia Ludowa)
to wojskowa wersja różniąca się sporo od cywilnej ETZtki.

Przede wszystkim malowano go na zielony maskujący kolor, zrezygnowano również z wszystkich zbędnych elementów chromowanych. Przednią lampę wyposażono w specjalną zaślepkę do “marszu nocnego” która przepuszczała wąski słup światła.

Specjalne wyposażenie : pojedyncze siedzenia, wysoko zagięty tłymik, bagażniki, przednia opona 3,5 x 18

W miejscu standardowej kanapy znalazły się pojedyncze siedzenia mocowane na specjalnym stelażu. Motocykl wyposażono w bagażniki boczne - po stronie tłumika montowano pięciolitrowy kanister, po drugiej zaś stronie – sakwę oraz saperkę. Również tylny uchwyt dla pasażera pełnił rolę bagażnika.
Motocykl przygotowano do trudnych warunków terenowych. Zastosowano mniejszą zębatkę łańcucha o terenowym przełożeniu, szerszą przednią felgę i wyższy błotnik. Również matowy tłumik został poprowadzony wyżej i zagięty z tyłu.
 
Kierowca miał do dyspozycji wysoką kierownicę z poprzeczką, natomiast dla zapewnienia stabilnego prowadzenia motocykl wyposażono w cierny amortyzator skrętu przedniego zawieszenia. Ze względu na fakt iż motocykl był wykorzystywany w trudnych warunkach atmosferycznych kabel świecy zapłonowej był grubszy i specjalnie uszczelniony, natomiast korek wlewu oleju przekładniowego posiadał specjalny wężyk odpowietrzający.
POLECAM MOTOR DO SPRZEDAŻY!.