Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

MZ 251 e

16-07-2012, 22:11
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 6 000 zł     
Użytkownik matys202
numer aukcji: 2444805291
Miejscowość Iława
Wyświetleń: 2020   
Koniec: 08-07-2012 18:34:00
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

  Normal 0 21 Witam mam do sprzedania przepiękny motor po generalnym remoncie. Robiłem go sam przez 1.5 roku dla siebie, włożyłem mnóstwo serca w ten motor. Wszystko było składane z oryginalnych części sprowadzanych z Niemiec. Silnik po generalnym remoncie (nowy cylinder oryginalny do MZ 251 z długością pierwszego żebra 16 cm, wał, tłok AK 20, pierścienie robione na zamówienie w fabryce WV, sworzeń, zabezpieczenia sworznia, łożysko igiełkowe, wszystkie łożyska FAG-a -składane na ciepło, odrzutniki oleju, wszystkie zimeringi). Przednie zawieszenie po regeneracji (nowe sprężyny, zimeringi, poliamidowe tuleje). Rama została wypiaskowana i pomalowana proszkowo, nowy lakier czarny akryl, dwa błotniki plastikowe. Nowe części: gaźnik BING, łańcuch, osłony łańcucha, zębatka tylna, zębatka wałka zdawczego, zabierak sprzęgła w raz z łożyskiem igiełkowym, stożek sprzęgła, dźwignia wycisku sprzęgła, tuleja wycisku sprzęgła, sprężyny stożka sprzęgła tarcze sprzęgła, sprężyna startera, zębatka startera, czujnik luzu, amortyzatory tylne, linki, lusterka, regulator napięcia, klakson, przednia pompa hamulcowa, wszystkie żarówki, kierunki, przedni klosz, tylna lampa, filtr powietrza, korek wlewu oleju, półka zegarów, elektroniczny przerywacz kierunkowskazów, tłumik, kolanko, nakrętka kolanka, kranik, przewody hamulcowe, pompka tylnego hamulca po regeneracji, obydwa zaciski po regeneracji (nowe tłoczki, uszczelniacze tłoczków, osłony tłoczka, mocowanie klocków hamulcowych), nowe klocki hamulcowe, fajka z przewodem, zawieszenie silnika wraz z gumą mocowania głowicy do ramy, wszystkie śruby imbusowe, wszystkie łożyska ramy są na FAG-ach. Motor bezwypadkowy. W razie pytań proszę dzwonić pod numer: 515 [zasłonięte] 517.