CONTACT-TEL Serwis
ul. Dolnych Wałów 1 44-100 Gliwice Kom.: 532-[zasłonięte]-722
Godziny otwarcia: pn.-pt. 9:00-18:00 sob. 9:00-13:00
|
Przelew na rachunek:
Contact-Tel Serwis ul.Dolnych Wałów 1 44-100 Gliwice
PKO BANK POLSKI 92 1020 [zasłonięte] 2[zasłonięte]4010002 [zasłonięte] 017440
W tytule przelewu podaj nick z Allegro oraz nr aukcji.
|
Po wygranej aukcji proszę o kontakt. Wysyłka do 24h po otrzymaniu wpłaty. Możliwy odbiór osobisty w sklepie
Paczka pocztowa priorytetowa tylko po wpłacie na konto: 12zł Kurier po wpłacie na konto: 17zł Kurier za pobraniem (minimum 15 pozytywnych komentarzy): 25zł
Chcesz wiedzieć
więcej?
Znajdź nas na
FACEBOOK.PL
|
|
MyKronoz Smartwatch ZEFIT
* IOS * ANDROID *WINDOWSPHONE*
dostępne kolory paska: CZARNY,BIAŁY,NIEBIESKI
F. VAT 23%, oficjalna polska dystrybucja
Monitorowanie aktywności i snu 24/7
MyKronoz ZeFit to opaska, która pokazuje czas, zlicza kroki, przebyty dystans, spalone kalorie i godziny snu. ZeFit jest wyposażony w jeden przycisk oraz wyświetlacz OLED, abyś mógł sprawdzić swoją aktywność w mgnieniu oka. Po krótkim naciśnięciu przycisku możesz przeglądać poszczególne statystyki.
ZeFit synchronizuje dane bezprzewodowo z urządzeniami działającymi pod kontrolą Androida 4.3+ oraz iOS 6.0+ i wyposażonymi w łączność Bluetooth 4.0. ZeFit pozwala również przesyłać statystyki na komputery PC oraz Mac za pomocą dołączonego do zestawu kabla i darmowego oprogramowania. Za pomocą darmowej aplikacji mobilnej lub oprogramowania na komputer możesz ustawiać dzienne cele i przypomnienia, monitorować i analizować swoje postępy i osiągnięcia.
ZeFit pomoże Ci pozostać zmotywowany i aktywnym przez cały dzień. Noś ZeFit 24/7 i śledź swoją aktywność.
.
Specyfikacja techniczna:
-
|
Bluetooth 4.0 Akcelerometr 3-osiowy Pokazuje czas Mierzy aktywność 24/7 Krokomierz Mierzy przebyty dystans Liczy spalone kalorie Mierzy długość i jakość snu Obsługa przypomnień i powiadomień Ustalanie dziennych celów Monitoruje aktywność w czasie rzeczywistym Odporność na wodę: rozpryski, pot, deszcz Pamięć: 7 dni aktywności |
Regulamin aukcji
- Prosimy dokonywać w miarę możliwości wpłat przez system PAYU. Znacznie przyśpiesza to wysyłkę towaru w stosunku do tradycyjnego przelewu.
- ZEGARKI są nowe, nieużywane i posiadają polskie menu, pochodzą z oficjalnego kanału dystrybucyjnego w Polsce.
- Produkt sprzedawany przez naszą firmę objęty jest 24 miesięczną gwarancją producenta .
- Dostępne kolor pasków: CZARNY,BIAŁY lub NIEBIESKI. Po dokonaniu zakupu prosimy o informację z wybranym kolorem.
- Na życzenie klienta wystawiamy fakturę VAT 23% (należy napisać o tym zaraz po zalicytowaniu).
- Nie wycofujemy ofert kupna więc prosimy o przemyślane zakupy.
- Przesyłki pocztowe wysyłane są 3 razy w tygodniu (zazwyczaj w poniedziałek, środę i piątek). Przesyłki z wpłata na konto wysyłane są tylko po zaksięgowaniu pieniędzy (nie wysyłamy po okazaniu potwierdzenia przelewu). Przesyłki kurierskie wysyłane są na bieżąco (do 24h od zaksięgowania wpłaty bądź wyrażenia chęci wysłania paczki pobraniowej).
- Podany wyżej koszt wysyłki dotyczy jednej sztuki. Przy większym zamówieniu indywidualnie (w zależności od masy) ustalamy cenę w oparciu o cennik Poczty lub kuriera.
- W TROSCE O DOBRO NASZYCH KLIENTÓW I W ZWIĄZKU Z ZAGUBIENIEM PRZEZ POCZTĘ POLSKĄ NASZEJ PACZKI PROSIMY O DOKŁADNE PRZECZYTANIE REGULAMINU ZAKUPU I PROPONUJEMY EWENTUALNE DODATKOWE UBEZPIECZENIE PRZESYŁEK POCZTOWYCH O WARTOŚCI POWYŻEJ 100 ZŁ.
Koszt ubezpieczenia przesyłek pocztowych to 1zł za każde 50zł ubezpieczenia (np ubezpieczenie na 200zł to koszt 4zł). Przesyłki kurierskie są ubezpieczone (nie trzeba ich dodatkowo ubezpieczać). Za przesyłki nieubezpieczone firma Contact-Tel nie bierze odpowiedzialności i w przypadku jej zagubienia zwracamy klientowi tylko kwotę jaką uzyskamy od poczty w wyniku reklamacji (maksymalnie ok 110zł). Za przesyłki ubezpieczone zwracana jest pełna kwota lub wysyłany kolejny egzemplarz zakupionego towaru.
- Po otrzymaniu towaru prosimy o wystawienie komentarza gdyż jest to dla nas znak że towar dotarł cały i bezpieczny.
- Przed zakupem przeczytaj stronę "O mnie".
- Licytując zgadzasz się na powyższe warunki !!!
- Życzymy udanych zakupów
Odbiór osobisty możliwy w multimedialnym salonie AETKA oraz autoryzowanym serwisie Samsung,NOKIA CARE w Gliwicach (adres w górnej części aukcji)
Zapraszamy do naszych autoryzowanych punktów sprzedaży i serwisu:
SAMSUNG , NOKIA CARE
ul. Dolnych Wałów 1
44-100 Gliwice
tel. 32 [zasłonięte] 96
kom. 532 [zasłonięte] 722
godziny otwarcia: pn-pt: 9:00-18:00
Zapraszamy do naszych autoryzowanych punktów sprzedaży i serwisu:
SAMSUNG , NOKIA CARE
ul. Dolnych Wałów 1 44-100 Gliwice tel. 32 [zasłonięte] 96 kom. 532 [zasłonięte] 722 godziny otwarcia: pn-pt: 9:00-18:00 sob: 9:00-13:00
|