Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Myjnia Myjka Parowa BIZNES PLAN 6.2 DOSTAŁ DOTACJE

02-03-2012, 11:06
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 300 zł     
Użytkownik lol727
numer aukcji: 2080028044
Miejscowość Czeladź
Wyświetleń: 140   
Koniec: 08-02-2012 21:17:37
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Normal 0 21 false false false PL X-NONE X-NONE

Dzień dobry. Aukcja dotyczy GOTOWEGO SPRAWDZONEGO BIZNES PLANU, KTÓRY OTRZYMAŁ DOTACJE z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 6.2, ale do UP też na pewno się sprawdzi, gdyż tam są niższe wymogi.

W 58 stronach opisuje on MYJNIE MOBILNĄ, MYJNIE PAROWĄ.

Coraz większe zainteresowanie dotacjami, sprawia, że rośnie konkurencja dlatego warto zadbać o dobry, SPRAWDZONY, SKUTECZNY BIZNES PLAN.

To tylko 1 % tego co możesz zarobić czyli 40 000 zł + inne dotacje wsparcie pomostowe 7 tyś

BIZNES PLAN ZAWIERA NASTEPUJĄCE INFORMACJĘ :


Charakterystyka działalności gospodarczej

-Opis planowanego przedsięwzięcia

-Uzasadnienie / motywacje do podjęcia danej działalności gospodarczej

-Opisu działań które są niezbędne do rozpoczęcia działalności, bez których wnioskodawca nie będzie wstanie prowadzić działalność.

-Przygotowanie wnioskodawcy (Beneficjenta pomocy) do podjęcia działalności gospodarczej – partnerstwo w przedsięwzięciu (udział rodziny, pomoc ze strony innych przedsiębiorców, znajomych, nawiązane kontakty, wstępne porozumienia).

-Jakie działania już podjęto w związku z planowanym przedsięwzięciem?


Produkt / usługa

Co jest celem przedsięwzięcia: (wizja, cele długookresowe firmy oraz cele operacyjne na najbliższy rok po uzyskaniu dotacji):

Cel przedsięwzięcia:

Cele operacyjne na pierwszy rok Rynek:

Cele operacyjne na pierwszy rok Finanse

Cele operacyjne na pierwszy rok Polityka z konkurencją

Cele operacyjne na pierwszy rok Personel

Cele Długookresowe (2-5 lata) w tych samych kategoriach co powyżej

Na czym polega planowana działalność gospodarcza?

Proszę opisać produkty i usługi oraz określić dla nich rynek

oraz określić jak jego oferta odpowiada na zapotrzebowanie rynku.

Proszę podać, w jaki sposób produkt różni się od produktów/ usług konkurencji.

Czy jest to nowy produkt na rynku?

Proszę podać, w jaki sposób produkt różni się od produktów/ usług konkurencji.

Czy jest to nowy produkt na rynku?

Analiza SWOT planowanego przedsięwzięcia

Uwarunkowania wewnętrzne

Mocne strony

Słabe strony

Uwarunkowania zewnętrzne

Szanse

Zagrożenia

Rynek

Kim są nabywcy produktów i usług? Proszę podać szacunkową liczbę potencjalnych klientów (w wymiarze rocznym). Czy produkty i usługi są przeznaczone na rynek lokalny, regionalny, krajowy lub eksport?

Jakie są oczekiwania i potrzeby nabywców odnośnie produktów i usługi

Czy popyt na produkt/ usługę będzie ulegał sezonowym zmianom? Jeśli tak, jak będą minimalizowane skutki tej sezonowości?

Jakie mogą być koszty i bariery wejścia przedsiębiorstwa na rynek?

Konkurencja na rynku

Proszę opisać konkurencję, Jakie firmy dominują na rynku, Czy konkurencja jest rozproszona, Czy jest na rynku jest jeden lub kilka dominujących podmiotów, proszę scharakteryzować konkurencję oraz określić jakie są jej moce, a jakie słabe strony? Podział na konkurencję bezpośrednią i pośrednia

Proszę scharakteryzować potencjalnych dostawców w planowanym przedsięwzięciu.

3. Proszę podać możliwie szczegółowe dane o głównych konkurentach. Proszę dokonać oceny ich produktów/ usług w skali od 1 (ocena najniższa) do 10 (ocena najwyższa) w porównaniu do własnego produktu. Należy wstawić oceny w kolumnach 2, 3, 4 oraz wyliczyć średnią w kolumnie 5.

Nazwa

Rynek, na którym działają

Jakość

Cena

Reklama / promocja

Uzasadnienie zaproponowanej punktacji w kolumnach: 2, 3, 4.

1

2

3

4

5

Proszę opisać potencjalne działania swoich konkurentów oraz swoją reakcję na te działania.

Dystrybucja i promocja

Proszę opisać, w jaki sposób będzie prowadzona sprzedaż i promocja. Proszę pamiętać, że są różne metody promowania dóbr i usług i część z nich może być nieodpowiednia dla proponowanego produktu / usługi.

1. W jaki sposób będzie odbywać się sprzedaż?

Proszę przedstawić metody dotarcia do klientów oraz scharakteryzować każdą z wybranych metod.

2.W jaki sposób klienci będą informowani o produktach / usługach? Proszę opisać formę promocji / reklamy prowadzonej działalności i jej produktów / usług.

Cena (PLN)

Proszę opisać zaplanowaną politykę cenową, biorąc pod uwagę, że wielkość obrotu będzie od niej uzależniona.

1. Proszę wyjaśnić planowane ceny oraz określić ich poziom na kolejne 4 lata działalności. Należy podać informację dotyczącą wszystkich głównych produktów/ usług/ towarów (dane dla podobnych kategorii oferty można grupować w ramach jednego produktu lub usługi).

2. Dlaczego zastosowano ceny określone w pkt. 1? Proszę podać uzasadnienie odnoszące się do sytuacji rynkowej, jakości, zmian w kosztach, itp.

3. Jakie są warunki płatności (podać w % przychodów)

Prognoza sprzedaży

Poniżej należy oszacować wielkość sprzedaży. Miara ta pozwoli dokonać oceny spodziewanego sukcesu.

1. Proszę podać wielkość sprzedaży (w sztukach, jednostkach, itp.) produktów/ usług/ towarów w kolejnych okresach. Należy uwzględnić wszystkie pozycje oferty wymienione w tabelach

2. Proszę uzasadnić, że podane powyżej wielkości są realne i wyjaśnić, kiedy osiągnięta zostanie wartość docelowa.

Przychody (PLN)

Poniżej należy określić przewidywane przychody ze sprzedaży podstawowych produktów/ usług/ towarów. Należy tego dokonać na podstawie danych z tabeli.


ZATRUDNIENIE I PERSONEL

Proszę scharakteryzować poziom i strukturę zatrudnienia w przedsiębiorstwie. Należy podać informacje o przewidywanej wielkości zatrudnienia oraz uzasadnić, jakie osoby będą zatrudniane.

Proszę pamiętać, aby uwzględnić płace wszystkich tych osób w odpowiednim wierszu w tabeli


Kadra kierownicza

Pozycja przedsiębiorstwa jest często determinowana kwalifikacjami osób prowadzących firmę. W poniższej tabeli należy przeanalizować doświadczenie i umiejętności, które posiada kadra kierownicza wnioskodawcy.

Osoba odpowiedzialna za zarząd

Osoba odpowiedzialna za finanse

Osoba odpowiedzialna za sprzedaż

PLANOWANE DZIAŁANIA

Rodzaje działań / kosztów należy określać w sposób jak najbardziej szczegółowy. W uzasadnieniu należy wskazać, jakie efekty przyniosą działania (np. wprowadzenie nowego produktu, wzrost sprzedaży, obniżka kosztów, podniesienie jakości, itp.). W pkt. 1-2 należy odnieść się do całokształtu działań, wskazując na udział w nim kosztów kwalifikowanych, a w 3 jedynie do kosztów kwalifikowanych.

Uzasadnienie działań:

Zakres działań (wymienić planowane działania wraz z uzasadnieniem, wskazując wszystkie planowane nakłady):

Wymienić jedynie koszty kwalifikowane poniesione w ramach wnioskowanej kwoty (maksymalnie 40 000 PLN)

aktualne zdolności wytwórcze

1. Jak wygląda proces organizacyjny produkcji lub oferowania usług w przypadku planowanej działalności?

2. Proszę podać specyfikację techniczną planowanych maszyn i urządzeń oraz uzasadnić, że jest ona adekwatna do wymagań przedsięwzięcia.

SYTUACJA EKONOMICZNO-FINANSOWA*


ZAŁOŻENIA do prognoz finansowych


Uproszczony bilans

Aktywa

MAJĄTEK TRWAŁY (A do G):

A/ wartości niematerialne i prawne

B/ grunty

C/ budynki i budowle

D/ maszyny i urządzenia

E/ inwestycje rozpoczęte

F/ długoterminowe papiery wartościowe

G/ pozostały majątek trwały

MAJĄTEK OBROTOWY (H do K):

H/ należności i roszczenia

I/ zapasy

J/ środki pieniężne

K/ pozostały majątek obrotowy

AKTYWA RAZEM

(MAJĄTEK TRWAŁY I OBROTOWY)

Pasywa

PASYWA DŁUGOTERMINOWE (L do M)

L/ fundusze własne

M/ zobowiązania długoterminowe (w tym kredyty i pożyczki)

PASYWA KRÓTKOTERMINOWE (N do P)

N/ zobowiązania krótkoterminowe (bez kredytów i pożyczek)

O/ kredyty i pożyczki krótkoterminowe

P/ pozostałe pasywa

PASYWA RAZEM

(DŁUGO- I KRÓTKOTERMINOWE):

Rachunek zysków i strat

Pozycja

A. Przychody ogółem, w tym:

Sprzedaż produktów i usług

Sprzedaż materiałów i towarów

Pozostałe przychody

B. Koszty ogółem:

Amortyzacja

Zakup towarów handlowych, surowców i materiałów

Media (np. prąd, woda, gaz, tel)

Wynagrodzenia i pochodne

Usługi obce (np. czynsz, paliwo, biuro rach.)

Koszty finansowe (np. odsetki, prowadzenie rach. bankowego)

Zakup wyposażenia

Remonty

Pozostałe koszty ( związane z prowadzeniem działalności gospodarczej)

C. Dochód (strata) brutto: A-B

D. Podatek dochodowy

E. Zysk netto