Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

MY LIFE IN ADVERTISING AND SCIENTIFIC ADVERTISING

11-03-2015, 4:08
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 105 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 5073794514
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 5   
Koniec: 11-03-2015 04:04:11

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>47959, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>99892, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>76750, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>28679, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>42310, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>47959, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>99892, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>76750, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>28679, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>42310

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

My Life in Advertising and Scientific Advertising (Advertising Age Classics Library)

MY LIFE IN ADVERTISING AND SCIENTIFIC ADVERTISING

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Claude Hopkins
Language: English
Publisher: McGraw-Hill Contemporary
Publication Date: 1 Jan 1966
Dimensions: 15.2 x 2.3 x 22.8 cm
Format: Paperback
Pages: 318
Condition: NEW
Product_ID: AD44BC1010

 

 

Gain a lifetime of experience from the inventor of test marketing and coupon sampling -- Claude C. Hopkins. Here, you'll get two landmark works in one easy-to-carry volume and discover his fixed principles and basic fundamentals that still prevail today.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 CONFESSIONS OF AN ADVERTISING MAN David Ogilvy

 OGILVY ON ADVERTISING David Ogilvy

 POSITIONING: THE BATTLE FOR YOUR MIND Ries, Trout

 HOW TO WRITE A GOOD ADVERTISEMENT Victor Schwab

 E-MYTH REVISITED Michael Gerber

 THE ROBERT COLLIER LETTER BOOK Robert Collier