Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

MYŚLENIE wymowa CZYTANIE analogia HISTORYJKI mowa

24-06-2015, 10:13
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 313.20 zł     
Użytkownik domki
numer aukcji: 5389920766
Miejscowość Tychy
Wyświetleń: 2   

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

MYŚLENIE wymowa CZYTANIE analogia HISTORYJKI mowa
B.D     Wystawiam paragon lub fakturę VAT

 

 

 

OFERTA SKŁADA SIĘ Z 6. PRZEDMIOTÓW:

 

Kategoryzacje Klocki

Autor: Agata Dębicka-Cieszyńska

 

Dokonywanie kategoryzacji wymaga dostrzegania cech wspólnych oraz różnicujących i jest warunkowane przez działanie zarówno lewej jak i prawej półkuli mózgu. Stanowi podstawę do nauki reguł społecznych i językowych.

Zestaw kategoryzacja zawiera 52 klocki. Pozwala na ćwiczenie umiejętności kategoryzowania ze wzgleędu na takie cechy jak: kolor (4 kolory), wielkość (2 wielkości) i kształt (4 kształty).

 

wydawnictwo: Konferencje logopedyczne

Ilość stron: 52 klocki

Myślenie przyczynowo-skutkowe

 

Myślenie przyczynowo-skutkowe to zestaw obrazkowy rozwijający u dzieci umiejętność  rozumienia tego, co było najpierw, co potem, co było przyczyną, a co jest skutkiem oraz linearnego porządkowania bodźców.


Autor: Agnieszka Fabisiak-Majcher, Marta Korendo, Elżbieta Ławczys

Kształtowanie myślenia przyczynowo-skutkowego warunkuje zdolność przewidywania konsekwencji własnych działań, usprawnia jednocześnie umiejętność skutecznego planowania i unikania błędów w codziennym postępowaniu. Obszerny materiał obrazkowy ma na celu ćwiczenie myślenia przyczynowo-skutkowego w sposób wieloaspektowy. Służą temu zestawy historyjek kilkuelementowych (3-, 4-, 6-częściowych), pary obrazków Co - z czego?, historyjki z różnymi zakończeniami, ze skutkiem natychmiastowym lub odroczonym, tematyczne relacje czasowe i wiele innych. Pomoc ułatwia stymulację procesów myślowych dzieci prawidłowo rozwijających się. Może także zostać wykorzystana w pracy z dziećmi z zaburzeniami rozwojowymi, m.in. niesłyszącymi, autystycznymi, zagrożonymi dysleksją, dyslektycznymi oraz o obniżonej sprawności intelektualnej.

 

ISBN:[zasłonięte]978-83739-37-0
Format: A4 
Ilość stron: 40 kolorowych, foliowanych kart A4 + książeczka 20 stron A5

WYDAWNICTWO: WiR

 

 

Kategoryzacje obrazkowe

 

Autorzy: Jagoda Cieszyńska, Agata Dębicka - Cieszyńska

 

W zestawie są obrazki z 6 kategorii (meble, owoce, pojazdy, ubranie, ptaki, zwierzęta).

Dokonywanie kategoryzacji wymaga dostrzegania cech wspólnych oraz różnicujących i jest warunkowane przez działanie zarówno lewej jak i prawej półkuli mózgu. Stanowi podstawę do nauki reguł społecznych i językowych.

Umiejętność dokonywania kategoryzacji jest warunkiem formowania się myślenia przez analogię, warunkującego uczenie się reguł gramatycznych języka etnicznego i języków obcych. Rozumowanie przez analogię umożliwia dostrzeżenie wspólnych elementów (podobieństw) w odmiennych sytuacjach, bądź stosowanie tych samych schematów rozumowania podczas rozwiązywania różnych zadań.

 

 

Zestaw składa się z 30 elementów.

W zestawie są obrazki z 6 kategorii (meble, owoce, pojazdy, ubranie, ptaki, zwierzęta).

wydawnictwo : Centrum Metody Krakowskiej

Analogie sylabowe

Autorzy: Anna Nepomuceno; Anna Nallur

 

 

Analogia to metoda rozumowania, w której szuka się tych samych relacji w różnych sytuacjach, bądź stosuje się te same schematy rozumowania w odmiennych warunkach. 

    Analogia ułatwia transfer (przenoszenie)  wiedzy i szczegółowych rozwiązań z jednego problemu na drugi, a nawet z jednej dziedziny na zupełnie inną. Obok kategoryzacji analogia stanowi istotny wymiar rozwoju intelektualnego człowieka.
    Myślenie przez analogię warunkuje skuteczne uczenie się odmiany wyrazów i umiejętność budowania zdań gramatycznie poprawnych, przyswajanie reguł społecznych i ich stosowanie w kontaktach indywidualnych i grupowych.
Ponieważ myślenie przez analogie wymaga:
    ⁃    dostrzeżenia relacji,
    ⁃    dostrzeżenia różnic,
    ⁃    dokonania analizy,
    ⁃    odkrycia reguły,
    ⁃    wykorzystania reguły,
jest ono przede wszystkim zależne od funkcji lewej półkuli mózgu.
     Ćwiczenia rozumowania przez analogię powinny być prowadzone w przypadkach zaburzeń komunikacji językowej, zakłóceń uwagi i koncentracji oraz w sytuacji specyficznych trudności w czytaniu i pisaniu.
    W zależności od zastosowanego materiału analogie można podzielić na: atematyczne (abstrakcyjne), tematyczne, językowe (na materiale werbalnym).

 

 

Wydawnictwo: Wydawnictwo Metody Krakowskiej

Ćwiczenia pamięci symulacyjnej i sekwencyjnej WYD.2

 

Autor: Agata Dębicka-Cieszyńska, Jagoda Cieszyńska

 


PAMIĘĆ – FUNKCJE PRAWO I LEWOPÓŁKULOWE

Ćwiczenia pamięci są ważną częścią wszystkich działań terapeutycznych i logopedycznych. Dzieci z zaburzeniami komunikacji językowej, z deficytami uwagi i koncentracji, zagrożone dysleksją, z zakłóceniami funkcji sekwencyjnych i linearnych powinny codziennie przez 10-15 minut wykonywać zadania pamięciowe. Dorosłe osoby z afazją powinny ćwiczyć pamięć lewo i prawopółkulową kilka razy w ciągu dnia.

Zestaw zawiera 42 kartoniki (21 par) o wymiarach 6x6cm. W zestawie znajdują się obrazki tematyczne (realnie istniejące przedmioty, postaci) jak i atematyczne (symboliczne, figury).

Wydawnictwo: Wydawnictwo Metody Krakowskiej

Ćwiczenia wnioskowania przez analogię

 

Autorzy: Agata Dębicka-Cieszyńska; Jagoda Cieszyńska

 

Analogia to metoda rozumowania, w której szuka się tych samych relacji w różnych sytuacjach, bądź stosuje się te same schematy rozumowania w odmiennych warunkach.
    Analogia ułatwia transfer (przenoszenie)  wiedzy i szczegółowych rozwiązań z jednego problemu na drugi, a nawet z jednej dziedziny na zupełnie inną. Obok kategoryzacji analogia stanowi istotny wymiar rozwoju intelektualnego człowieka.
    Myślenie przez analogię warunkuje skuteczne uczenie się odmiany wyrazów i umiejętność budowania zdań gramatycznie poprawnych, przyswajanie reguł społecznych i ich stosowanie w kontaktach indywidualnych i grupowych.
Ponieważ myślenie przez analogie wymaga:
    ⁃    dostrzeżenia relacji,
    ⁃    dostrzeżenia różnic,
    ⁃    dokonania analizy,
    ⁃    odkrycia reguły,
    ⁃    wykorzystania reguły,
jest ono przede wszystkim zależne od funkcji lewej półkuli mózgu.
     Ćwiczenia rozumowania przez analogię powinny być prowadzone w przypadkach zaburzeń komunikacji językowej, zakłóceń uwagi i koncentracji oraz w sytuacji specyficznych trudności w czytaniu i pisaniu.
    W zależności od zastosowanego materiału analogie można podzielić na: atematyczne (abstrakcyjne), tematyczne, językowe (na materiale werbalnym).  


    Pomoc "Ćwiczenia wnioskowania przez analogię" składa się z szesnastu tablic. Do każdej z nich przypisane są trzy obrazki, spośród których należy wybrać ten, który pasuje w puste miejsce na tablicy. Każda tablica ilustruje jedną regułę, którą dziecko musi zaobserwować na podstawie dwóch par obrazków i zastosować w odniesieniu do trzeciej pary. Tablice różnią się trudnością – dla każdego dziecka trudność analogii jest warunkowana przede wszystkim doświadczeniem.

 

 

Wydawnictwo: Wydawnictwo Metody Krakowskiej

 

 

 wypełnij - formularz płacę

niezależnie od formy płatności

 

Regulamin aukcji na stronie O MNIE kupujesz-akceptujesz

 

DANE DO PRZELEWU:
P.P.H.U Najbar Mirosław
ul.Batorego 24
43-100 Tychy
ING BANK ŚLĄSKI
92 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]3990023 [zasłonięte] 247368


TEL     32 [zasłonięte] 93         32 [zasłonięte] 72