Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

MYŚLEĆ O ZDROWIU Kaliszewska Kowalski NOWA!!!

20-08-2014, 21:41
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 24.99 zł     
Użytkownik hirudina
numer aukcji: 4444892707
Miejscowość Katowice
Wyświetleń: 4   
Koniec: 20-08-2014 21:28:34

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2011
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

e-mail: [zasłonięte]@hirudina.pl
tel. stacjonarny: (32)[zasłonięte]352-04
tel. komórkowy: 513-[zasłonięte]-833
komunikator: [zasłonięte]40558

Adres sklepu:ul. Księdza Bednorza 14
(pod apteką)
Katowice-Szopienice

Godziny pracy:Pon - Pt: 8.30 – 16.30

Lokalizacja sklepu:


Przelew na konto mBank:
16 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 406776

Wszystkie zamówienia realizowane
są przez Pocztę Polską.

Książki wysyłamy zgodnie z
wyborem opcji:
- po wpłacie na konto
- za pobraniem
Wysyłamy również
za granicę!

Koszty przesyłki są u nas
zawsze zgodne
z aktualnym cennikiem
Poczty Polskiej.

Odbiór osobisty:Po odbiór książek serdecznie zapraszamy do naszej księgarni w Katowicach-Szopienicach
(adres powyżej)


WYSYŁKA DZISIAJ !!!

CODZIENNIE W DNI ROBOCZE

WYSTARCZY DO GODZ. 13.00 wysłać do nas:

1) deklarację odbioru przesyłki "za pobraniem"
lub
2) skan przelewu
albo
3) wpłacić za pośrednictwem "PayU"



MYŚLEĆ O ZDROWIU

Małgorzata Kaliszewska
Mirosław Kowalski


Stan książki: NOWA
Wydawnictwo UPiK J&D
Stron: 264
Okładka: miękka

Z okładki:

Małgorzata Kaliszewska - doktor nauk humanistycznych, adiunkt w Zakładzie Pedagogiki Ogólnej i Teorii Wychowania Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego Jana Kochanowskiego w Kielcach. Specjalizuje się w dydaktyce szkolnej i akademickiej oraz teorii wychowania. Opublikowała trzy monografie: Edukacja zdrowotna: wybrane kwestie (2009), Esej pedagogiczny hirudina w kształceniu akademickim: teoria, praktyka i ocenianie (2009), Funkcje eseju pedagogicznego w dydaktyce akademickiej na tle procesów inkluzji społecznej (2011); współredagowała dwa tomy zbiorowe: W kręgu problemów edukacyjnych i wychowawczo-resocjalizacyjnych (2008) oraz Szkice systemowych ujęć pedagogiki (2010). Ponadto opublikowała m.in. antologię tekstów do edukacji zdrowotnej Rosnę zdrowo (2000) i bajkę edukacyjną Czym nakarmić Ufoludka (2006). Jest również autorką i współautorką kilkudziesięciu artykułów i recenzji o tematyce pedagogicznej.

Mirosław Kowalski - dr hab. prof. nadzw., kierownik Zakładu Teorii Wy¬chowania i Pedeutologii Uniwersytetu Zielonogórskiego, zastępca przewodniczącego Zespołu Teorii Wychowania przy KNP PAN, przewodniczący Zarządu Oddziału Polskiego Towarzystwa Pedagogicznego w Zielonej Górze. Jest autorem, współautorem, redaktorem lub współ¬redaktorem kilkudziesięciu hirudina książek i artykułów naukowych, w tym m.in.: Zdrowie-Wartość-Edukacja (2006), Kobieta i mężczyzna w zawodzie nauczycielskim (2006), Przemoc i zdrowie w obrazach telewizyjnych. Edukacja przez codzienność telewizyjną (2008), Kultura-Edukacja-Wychowanie (zmiany dostrzegane i odczuwane) (2009), Przestrzeń edukacyjna: oczekiwania, doświadczenia i dylematy społeczne (2010), Edukacja w przebiegu życia. Od dzieciństwa do starości (2010), Studia z Teorii Wychowania (2010), Wspomaganie pedagogiczne niedostosowanych społecznie (2010), Ku odpowiedzialności za edukację (między wolnością a zniewoleniem) (2010), Świadomość aksjologiczna i podmiotowość etyczna (2010).

Spis treści:

WSTĘP...................................................................................................................................... 9

Część I. Myślenie o zdrowiu w aspekcie (do)wolności (Mirosław Kowalski)
Wprowadzenie.................................................................................. 15

1. ZDROWIE - SENSY I KONTEKSTY PROBLEMOWE......................... 18
1.1. Zdrowie - między edukacją a socjalizacją (analizy i refleksje)........................... 18
Karta pracy nr 1.................................................................................. 36
1.2.0 świadomości zdrowotnej refleksji słów kilka......................................... 38
Karta pracy nr 2.................................................................................. 46
1.3. Wokół (bez)sensu odpowiedzialności za zdrowie....................................... 48
Karta pracy nr 3.................................................................................. 57
2. MYŚLENIE O ZDROWIU (I CIELE) - MIĘDZY AKCEPTACJĄ
A ODRZUCENIEM........................................................................ 58
2.1. Zdrowie - między zaufaniem a niepokojem. Horyzonty myślowe Ericha
Fromma i Carla Rogersa........................................................................ 58
Karta pracy nr 4................................................................................... 72
Karta pracy nr 5.................................................................................. 75
2.2. Viktora Emila Frankla i Kazimierza Dąbrowskiego aksjologiczne wymiary
zdrowia (oraz ciała).............................................................................. 76
Karta pracy nr 6................................................................................... 95
Karta pracy nr 7................................................................................... 96
2.3. Człowiek - „przedmiotem" doznań? Krytyczna analiza socjalizacyjnej wizji
cielesno-zdrowotnej Zygmunta Baumana i Michela Foucaulta................................ 98
Karta pracy nr 8................................................................................... 110
Karta pracy nr 9................................................................................... 112
Część II. Myśleć o zdrowiu: wokół dydaktyki edukacji zdrowotnej w szkole wyższej (Małgorzata Kaliszewska)
Wprowadzenie................................................................................. 115
1. WARSZTAT PRACY ZAWODOWEJ I NAUKOWEJ
STUDENTA PEDAGOGIKI.............................................................. 125
1.1. Specyfika warsztatu studenta, przyszłego „wychowawcy zdrowia"................. 125
1.2. Komponent materialny warsztatu pedagoga - „wychowawcy zdrowia"........... 126
1.3. Komponent osobowościowy warsztatu studenta pedagogiki i pedagoga............ 127
1.4. Tożsamość osobowa studenta............................................................... 130
1.5. Wybrane kompetencje przyszłych pedagogów.......................................... 131
1.6. Umiejętności życiowe studentów.......................................................... 134
1.7. Warsztat czytelniczy hirudina i pisarski oraz język przyszłych pedagogów.................. 135
1.8. Warsztat naukowy pedagoga - wychowawcy zdrowia................................. 136
2. ŹRÓDŁA WIEDZY ORAZ INSPIRACJI PEDAGOGICZNEJ
Z ZAKRESU EDUKACJI ZDROWOTNEJ........................................... 138
2.1. Źródła naukowe i popularnonaukowe................................................... 139
2.2. Inspiracje pedagogiczne..................................................................... 143
Aneks do rozdz. 2: recenzje..................................................................... 149
3. STRATEGIA BADAŃ W DZIAŁANIU I JEJ ZASTOSOWANIA
W EDUKACJI ZDROWOTNEJ STUDENTÓW..................................... 158
3.1. Geneza i istota strategii badań w działaniu.............................................. 159
3.2. Procedura badań w działaniu.............................................................. 160
3.3. Metody badań w działaniu.................................................................. 162
3.4. Badania w działaniu w procesie edukacji zdrowotnej studentów.................... 163
4. WYBRANE ZASADY PROWADZENIA ZAJĘĆ................................... 164
5. FORMY EDUKACJI ZDROWOTNEJ W SZKOLE WYŻSZEJ................ 168
5.1. Organizacyjne formy zajęć....................................................................................... 168
5.2. Wokół walorów turystyki................................................................... 171
5.3. Dialogiczność spotkań....................................................................... 178
6. METODY I TECHNIKI EDUKACJI ZDROWOTNEJ STUDENTÓW........ 184
6.1. Specyfika metody plakatu............................................................ ..... 186
6.2. Idea i zastosowania studenckiej gazetki o zdrowiu..................................... 190
6.3. Praca z książką jako projekt własny studenta.......................................... 197
7. ŚRODKI DYDAKTYCZNE W EDUKACJI ZDROWOTNEJ................... 202
7.1. Projektowanie środków dydaktycznych jako metoda aktywizacji studentów .... 202
7.2. Karty pracy w edukacji zdrowotnej: przygotowanie i wykorzystanie............... 212
Karta pracy nr 10...................................................................................... 215
Karta pracy nr 11................................................................................. 216
Karta pracy nr 12................................................................................. 217
7.3. Film w edukacji zdrowotnej................................................................ 218
Karta pracy nr 13................................................................................. 225
Karta pracy nr 14................................................................................. 226
7.4. Komputer i Internet w pracy pedagoga - „wychowawcy zdrowia"................. 228
Karta pracy nr 15................................................................................. 232
Karta pracy nr 16................................................................................. 234
8. EWALUACJA PROGRAMU PRZEDMIOTU „EDUKACJA ZDROWOTNA" W SZKOLE WYŻSZEJ............................................. 236
9. PRZYKŁAD AUTORSKIEGO PROGRAMU PRZEDMIOTU „EDUKACJA ZDROWOTNA".......................................................... 241
9.1. Ogólne cele kształcenia...................................................................... 241
9.2. Przewidywane rezultaty..................................................................... 241
9.3. Tematyka wykładów........................................................................ 241
9.4. Edukacja zdrowotna: tematyka ćwiczeń................................................. 247
9.5. Literatura podstawowa (w wybranych fragmentach)................................. 247
Podsumowanie................................................................................................... 248

BIBLIOGRAFIA.............................................................................. 249




CHCESZ PRZED ZAKUPEM ZAPOZNAĆ SIĘ Z OFEROWANĄ KSIĄŻKĄ
NAPISZ DO NAS MAILA, A OTRZYMASZ

DARMOWY FRAGMENT!!!



ZAPRASZAMY NA INNE NASZE AUKCJE !!!

MYŚLEĆ O ZDROWIU Kaliszewska Kowalski NOWA!!!



Dodano 2[zasłonięte]013-05 22:54
Prosimy o zabranie głosu w ankiecie NOWY WYGLĄD ALLEGRO, zamieszczonej na CAFE - SUGESTIE ZMIAN. Link:
http://cafe.alle/showthread.php?[zasłonięte]16614-Nowy-wygl%C4%85d-Allegro-trzeci-w%C4%85tek

Zobacz nasze pozostałe oferty:

KomentarzePanelealle

  galeria zobacz takze