Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Myśl jak człowiek biznesu Piotr Surdel wys. w 24 h

04-02-2015, 20:34
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 29.40 zł     
Użytkownik beniamind24
numer aukcji: 4965928884
Miejscowość ŁÓDŹ
Wyświetleń: 1   
Koniec: 04-02-2015 20:18:29

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2012
Forma: poradnik
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

beniamind

Celem uzyskania szczegółowych informacji prosimy o kontakt:

mail: [zasłonięte]@gmail.com
tel.: +48 [zasłonięte] 490 174
(nie odpowiadamy na sms-y)
Akceptowane formy zapłaty:

- przedpłata na konto
- płatności elektroniczne (PayU)

Dane do wpłaty na konto otrzymasz w mailu od Allegro chwilę po zakupie.
Szczegóły dotyczące wysyłek znajdują się w opisie aukcji oraz
w Regulaminie na stronie "O mnie"

UWAGA!!! Zanim, przedstawię korzyści wynikające z zakupu na moich aukcjach,
chcę otwarcie napisać o 4 najsłabszych stronach mojego biznesu,
tak, aby każdy miał jasność wyboru…


W gąszczu aukcji internetowych i różnego rodzaju mniej lub bardziej ciekawych ofert,
coraz trudniej znaleźć rzetelnych sprzedawców.
Gdy przeglądam aukcje i szukam czegoś dla siebie, zawsze mam ogromny niepokój,
bo okazuje się, że wszyscy sprzedawcy robią wszystko „najlepiej”.
U każdego jest „najszybciej” i „najtaniej” i w ogóle wszystko „naj”.
Rzeczywistość najczęściej weryfikuje te wszystkie „naj”,
dlatego nie będę próbował jej naginać i napiszę tylko prawdę…

 

1. Niestety, nie mogę napisać, że jestem automatem, a zatem i mnie przydarzają się błędy.

Mogę za to napisać, że dzięki temu do każdego podchodzę indywidualnie,
a „swoje” błędy zawsze odpowiednio rekompensuję swoim klientom.


 

2. Nie mogę również napisać, że siedzę przy komputerze NON STOP,
a także, że nie zdarzają mi się awarie sprzętu, czy też brak łączności internetowej,
co może czasem spowodować, że nie otrzymają Państwo obiecanych gratisów od razu po wpłacie.

Zapewniam jednak, że obsługa klienta przed, jak i po sprzedaży jest dla tak samo ważna,
a priorytetem są dla mnie jakość i profesjonalizm.
Dlatego nadrobię zaległości natychmiast, gdy tylko będzie to możliwe.


 

3. Nie mogę napisać nawet, że jestem do Państwa dyspozycji 24h/dobę,
gdyż, jak każdy człowiek, potrzebuję odpoczynku.

Dzięki temu, jednak, w czasie, który poświęcam na obsługę sprzedaży,
mogę być wypoczęty, bardziej wydajny i pracować „na pełnych obrotach”.
Dlatego wybierając nasze aukcje zagwarantujecie sobie Państwo
zadowolenie z przebiegu transakcji oraz zakupionych towarów.


 

4. Nie napiszę też, że jestem najlepszym sprzedawcą na Allegro.

Mogę jednak zapewnić, że podchodzę do transakcji bardzo poważnie,
czego dowodem są komentarze, które zbieram od V 2009 roku.


Zanim kupisz, możesz jeszcze spróbować znaleźć tańszą ofertę,
a następnie dopiero wrócić i dokonać zakupu.

 


Teraz śmiało mogę przejść do przedstawienia naszej oferty


Na tej aukcji oferujemy...

"Myśl jak człowiek biznesu" - Piotr Surdel

 

 

Wydawca: "Złote Myśli"
wydanie I - 2012
ISBN [zasłonięte]978-8301-596-4
Książka drukowana
ilość stron: 224
nasza cena:  29,40 zł

 

 

 

 



To nie jest kolejna książka techniczna
na temat prowadzenia biznesu

Wiele publikacji na naszym rynku traktuje o różnych etapach prowadzenia biznesu:
od procesu zakładania firmy, poprzez zwiększanie dochodów, o tym, jak prowadzić firmę,
jak zdobywać klientów czy jak tworzyć skuteczną reklamę.
Skupiają się one w małym lub zerowym zakresie na kwestiach najważniejszych,
które de facto odróżniają bankrutów od biznesmenów.
Osoba przedsiębiorcza może pomyśleć, że sukces w biznesie ogranicza się
do wykonywania serii czynności technicznych.

Czas raz na zawsze wyjaśnić, co stoi za sukcesem szczęśliwych biznesmenów:
Mowa tutaj o specyficznym stanie umysłu, pozwalającym dostrzec i wykorzystać piętrzące się dookoła okazje.
Nie mniej ważnym czynnikiem jest stan emocjonalny i stosunek do własnego biznesu oraz to,
czy jest on zgodny z zainteresowaniami i charakterem swego twórcy.

 

Przedsiębiorczość

 

Każdy biznes, przedsiębiorstwo, sukces, zaczyna się w świecie przekonań jego lidera, a więc w głowie.
Wystarczą dwa słowa wypowiedziane w myślach:
To trudne, by najpiękniejszy pomysł, najbardziej szczytna idea, kreatywne rozwiązanie napotkało barierę,
którą pokonać najtrudniej – barierę własnych ograniczeń i braku pewności.

Zabójcy pomysłów funkcjonują w każdym otoczeniu, w każdej firmie i środowisku.
Słyszymy ich słowa:
To się nie uda; Nie damy rady; To niemożliwe; U nas to nie przejdzie; Nie ma sensu i wreszcie: To trudne.
Jeśli sam dla siebie jesteś zabójcą pomysłów, ten przekaz odbierze zespół,
którym zarządzasz, klienci i szerokie otoczenie biznesowe.
Potęga myślenia zasadza się na tym, że sami sobie,
umysł umysłowi, możemy wydawać polecenia, sugestie i rozkazy.
Twój umysł jest zarówno sędzią, wykonawcą, graczem i kontrolerem, menedżerem i pracownikiem.
Od dialogu z samym sobą zależy realny efekt.

W książce znajdziesz wiele sytuacji biznesowych i studiów przypadków
dotyczących konkretnych przedsiębiorców, które pokazują szanse i zagrożenia,
a także rozwój koncepcji biznesowych w polskiej praktyce.
Piotr Surdel logicznie, krok po kroku, prowadzi nas przez kolejne etapy rozwoju przedsiębiorczości.
Wskazuje na kluczowe aspekty, które decydują o tym, że jedni wygrywają, a inni nie.
Zaprasza czytelnika do zrealizowania pomysłu na biznes życia.
Maciej Bennewicz
Norman Benett Academy

Przedsiębiorczość to stan umysłu

Jeśli będziesz świadom, jak to, co myślisz, wpływa na Ciebie i Twoje otoczenie,
i ukierunkujesz swój styl bycia na bardziej pozytywny, szybko przekonasz się,
że otoczenie będzie wspierać ten komunikat równie mocno jak ten negatywny.
Szybko zauważysz też dodatkową energię do działania.
Twój umysł pozostanie również otwarty na możliwości zwykle piętrzące się dookoła
oraz pozwoli z nich korzystać w odpowiedni sposób.

Pamiętaj: nie ma tutaj żadnej magii.
Sposób myślenia wpływa na otoczenie nie za sprawą czarów, tylko Twojej reakcji,
mającej potwierdzić Twoją otwartość lub uprzedzenia.
Wręcz poszukujesz sytuacji potwierdzających słuszność Twego poglądu.

 

Kim jest autor książki - Piotr Surdel?


Autorem książki jest Piotr Surdel, założyciel i właściciel Akademii Daytradingu,
szkolącej w praktycznej grze giełdowej na amerykańskich rynkach akcji.
Autor cyklu Forex. Kompendium wiedzy oraz Daytrading.
Amerykańskie rynki papierów wartościowych
.
Piotr Surdel jestem coachem, trenerem, menedżerem i prezesem.
W książce dzieli się wiedzą o tym, czego potrzeba, by stworzyć z niczego satysfakcjonującą firmę,
która może zapewnić byt pokoleniom Twojej rodziny.
Uczy, jak zrobić to w polskich realiach.

 

Pozostałe książki Piotra:


Piotr Surdel - publikacje

Odkryłem, czego potrzebuje przedsiębiorca,
by bogacić się nawet w czasach kryzysu

Wiem doskonale, czego potrzebuje przedsiębiorca, by w obecnych czasach
kryzysu bogacić się, a nie zamartwiać koniunkturą. Podchodzę do tematu od strony zwykłych ludzi tworzących wspaniałe firmy (niekoniecznie ogromne) na kanwie swych pasji, lub też szukających ich w firmach odziedziczonych. Są szczęśliwi, robiąc to, co robią i w dodatku mają stabilny dochód. Piszę o prawdziwej przedsiębiorczości w Polsce i jak się do niej zabrać, poczynając od psychiki przyszłego przedsiębiorcy. Dzielę się swym doświadczeniem na tym polu, wspartym nowoczesną wiedzą z zakresu coachingu, NLP czy psychologii pozytywnej.



Z czego składa się wiedza w "Myśl jak człowiek biznesu"?

Publikacja składa się z dwóch części.
Część pierwsza skupia się na odkrywaniu Twojego instynktu przedsiębiorczego
oraz na stawianiu pierwszych kroków w celu skorzystania z niego.
Znajdziesz odpowiedzi na pytania, jak ćwiczyć swoją Przedsiębiorczą Percepcję,
przyjrzysz się swoim głębszym motywacjom w roli przedsiębiorcy
oraz sprecyzujesz własne zainteresowania i pasje przy pomocy ćwiczeń, które w mojej,
w sumie zdrowej, głowie poczyniły prawdziwe cuda.

Bogactwo

Natomiast część druga to zbiór tematów uzupełniających praktyczne podejście
do przedsiębiorczości jako stanu umysłu.
Zebrane tutaj tematy mają za zadanie inspirować Cię do ich modelowania
i rozwijania w taki sposób, by stały się Twoją własną ideą.
To w żadnym razie nie jest kompendium na temat przedsiębiorczości, a raczej pierwsze,
czasem całkiem podstawowe, zaaplikowanie nowo nabytych umiejętności z części pierwszej.
Zapraszam Cię do zabawy z tymi tematami oraz do wdrażania ich zaadaptowanych przez Ciebie wersji,
tak by ubogacały Twoje życie tak fizycznie, jak i psychicznie.

Piotr Surdel

"To nieprawda, że mamy już wszystko —
nie mamy całych setek ton produktów
i tysięcy typów usług, których jeszcze nikt nie wymyślił"
- Piotr Surdel

Jak wprowadzić w życie całkowicie nowy pomysł na biznes?

Liczy się oryginalny pomysł, liczy się innowacja w dowolnej formie, nieważne, czy mała, czy duża.
Nie trzeba wywołać rewolucji, by odnieść sukces w biznesie, chociaż ta przeważnie pomaga.

Przy spełnieniu kilku warunków — gdy wytworzy się podaż, popyt również się wygeneruje.
Innymi słowy, jeśli dostarczysz produktu, którego nie ma jeszcze na rynku, i będzie on:

- dobrze reklamowany,
- miał chociaż śladową zdolność ułatwiania życia i / lub będzie uchodził za ładny i / lub ciekawy i / lub zabawny

wtedy znajdą się chętni, by go kupić.

 

Oto kilka przykładów nietypowych i udanych pomysłów biznesowych:

  • Jeden z bardziej kuriozalnych pomysłów dotyczy pewnego Kanadyjczyka, który zbierał bobki kozic, lakierował je i wytwarzał z nich naszyjniki. Jako produkty naturalne i uznane za ładne szybko zyskały wzięcie tak w USA, jak i w Azji. Biznes kręcił się ładnych parę lat, doczekał się powielaczy, mimo iż rodzaj „surowca” nie był ukrywany przed opinią publiczną…
  • Pewien Amerykanin, posiadacz sporych terenów w stanie Alaska, zaczął sprzedawać żwir na wiadra w cenie odpowiadającej dziesięciokrotności wartości owego żwiru. Według reklamy żwir ten nie był jednak zwykłym żwirem, a żwirem dla poszukiwaczy szlachetnych kamieni, gdyż teren, z którego pochodził, miał w nie obfitować — podobno na podstawie badań geologicznych. Kupowało się zatem wiadro drobnego żwiru, a potem wraz z rodziną w ramach wieczornych rozrywek szukało się szlachetnych lub półszlachetnych odłamków. Kilka osób coś znalazło, co tylko napędziło marketingową maszynę.
  • Dwóch reżyserów: Daniel Myrnick i Eduardo Sanchez postanowiło nakręcić paradokument w formie horroru. Film kręcony „z ręki”, opowiadający mrożącą krew w żyłach historię nastolatków w lesie, nim trafił do kin, został poprzedzony reklamą w internecie stylizowaną na niecodzienne znalezisko. Każde takie „znalezisko” oprócz sensacji wywołuje ciekawość — właśnie te dwie rzeczy, sensację i ciekawość, Daniel i Eduardo zmiksowali po mistrzowsku. Realizacja filmu kosztowała wraz z reklamą zaledwie kilkadziesiąt tysięcy dolarów.

Zyski z dystrybucji przyniosły prawie dwieście pięćdziesiąt milionów dolarów.
Chodzi o Blair Witch Project.

 

Kto najbardziej skorzysta na tej publikacji?


Książka jest skierowana do wszystkich ludzi, którzy mieli swój biznes,
który upadł, do tych, którzy nie mieli firmy, lecz zawsze chcieli ją mieć oraz do ludzi,
którzy dopiero myślą o otwarciu firmy, jak i tych, co już ją mają, lecz nie są z niej zadowoleni.
Dostarcza odpowiedzi na pytanie, co różni przedsiębiorcę, któremu się udało i udaje,
od przedsiębiorców, którzy męcząc się ze swym biznesem, cierpią mentalne katusze.
Autor pokazuje coachingowe podejście do przedsiębiorczości w Polsce,
które przetrenował, i chce otworzyć oczy tym, którzy są na to gotowi.

Jesteś gotowy? To działaj i czerp inspirację z książki "Myśl jak człowiek biznesu.
Przedsiębiorczość to stan umysłu"!

 

 



 

 

Zdecyduj i wprowadź Nową Jakość
do swojego życia

 

 

 

 

 


Przedmowa
Podziękowania
Od autora na przedbiegu
Część I. Umysł przedsiębiorczy
Rozdział I. Przedsiębiorcza rzeczywistość
Popyt generuje podaż
Podaż generuje popyt
Inne czasy
Etyka
Definicje
Rozdział II. Jakim chcesz być przedsiębiorcą?
Zjawisko instalacji
Siła oddziaływań autorytetu zewnętrznego
Eksperyment Milgrama
Autorytet i jego komunikat
Ćwiczenie. Poziomy logiczne Roberta Diltsa
Przykład: Mechanicy
Rozdział III. Percepcja Przedsiębiorcza
Up time
Przekonania
Racjonalna Terapia Zachowań
Skaner przekonań
Przykłady skanowania przekonań
Ćwiczenie: Włodek
Rozdział IV. Pomysł na biznes życia
Stan flow
Ćwiczenie flow
SPP
Ćwiczenie SPP
Nasze (nie)wspierające otoczenie
Społeczne przyzwolenia i zakazy
Rozdział V. Pomysł, plan, akcja, realizacja!
Wymiarowanie celu
Efekt
Jeszcze o celach
Organizacja czasu
Zasada Pareto
Prawo Parkinsona
Matryca Eisenhowera
Hey ho, let’s go!
Rozdział VI. Studium przypadku
Przemek sklepikarz
Janusz wynalazca
Łukasz negocjator
Pan Rysiek fachowiec
Arek wizjoner
Podsumowanie
Część II. Świat przedsiębiorczy
Rozdział VII. Typy przedsiębiorczości
Usługi, handel i produkcja
Przedsiębiorczość usługowa
Przedsiębiorczość handlowa
Przedsiębiorczość produkcyjna
Jaka działalność dla mnie?
Rozdział VIII. Oszczędzanie, inwestowanie, triki
Oszczędzanie
Energia elektryczna
Ciepło
Woda
Paliwo
Forma pracy
Domowe finanse
Inwestowanie
Giełda
Nauka
Inwestycja w wędkę
Triki
Rozdział IX. Reklama
Internet
Hosting
Domena
Strona internetowa
SEO
Facebook
Reklama offline
Jaka reklama dla ciebie?
Rozdział X. Sursum corda!
Gdy pojawi się konkurencja
Gdy nadejdzie kryzys
Gdy problemy się nawarstwią
Koło wpływu
Praktyczny tuzin przedsiębiorczy
Addendum. Nie przestawaj się uczyć
Rozwój osobisty
Rozwój branżowy
Rozwój ogólny
Od autora na starcie
Bibliografia

Celem uzyskania szczegółowych informacji prosimy o kontakt:

mail.: [zasłonięte]@gmail.com
tel.: +48 [zasłonięte] 490 174
(nie odpowiadamy na sms-y)
Akceptowane formy zapłaty:

- przedpłata na konto
- płatności elektroniczne (PayU)

Dane do wpłaty na konto otrzymasz w mailu od Allegro chwilę po zakupie.
Szczegóły dotyczące wysyłek znajdują się w opisie aukcji oraz
w Regulaminie na stronie "O mnie"