Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

MYŚLĘ CZYTAM RYSUJĘ rozwojowy model terapii3 ARSON

20-03-2015, 13:32
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 30 zł     
Użytkownik KSIEGARNIAFENIKS
numer aukcji: 5104635582
Miejscowość Głogów
Wyświetleń: 14   
Koniec: 20-03-2015 13:32:10

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2013
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 Myślę, czytam, rysuję. Rozwojowy profil terapii cz.3
  • Autor: Bala A.
  • Wydawca: Arson
  • Wydanie, Rok wyd: I, 2013
  • Ilość stron: 124
  • Format: 21,0 x 29,5 cm
  • Oprawa: miękka
  • ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]10223
  • Rozwojowy profil terapii" to seria, która powstała na bazie wieloletnich doświadczeń terapeutów w pracy z dziećmi z różnymi zaburzeniami oraz wiedzy na temat rozwoju dziecka zdrowego. Zadania zawarte w książkach „Myślę, czytam, rysuję” są usystematyzowane zgodnie z pojawiającymi się umiejętnościami oczekiwanymi w rozwoju dziecka. Obejmują obszary podstawowych funkcji poznawczych, które można było przedstawić w formie podręcznika. Każda z książek, może być wykorzystana w pracy z grupą przedszkolną. Może stać się podręcznikiem wspomagającym pracę terapeuty. Dorosły znajdzie tu ćwiczenia, które umożliwią mu dokonanie oceny umiejętności rozwojowych dziecka. Pozwolą oddziaływać na wszystkie sfery poznawcze, utrwalić osiągnięte sprawności,   stymulować pojawienie się kolejnych kamieni milowych.

    Książeczki „Myślę, czytam, rysuję” przeznaczone są dla:

    - dzieci zdrowych, którym dorośli chcą towarzyszyć w ich rozwoju,
    - dzieci z zaburzeniami, którym dorośli chcą pomóc zniwelować skutki nieprawidłowości
       w rozwoju.

    Książki „Myślę, czytam, rysuję” to bogaty zbiór zadań napisany zgodnie z etapami rozwoju funkcji poznawczych dziecka. Ćwiczenia są tak skonstruowane, by dziecko mogło opanować umiejętności na kolejnych poziomach. Dorosły wybiera poziom podstawowy, od którego rozpocznie pracę z dzieckiem.
    Pracując z książką należy kierować się chronologią względną (wiekiem rozwojowym), wspierając sfery najbliższego rozwoju dziecka. Podział na trzy poziomy wiekowe jest umowny. Na podstawie ćwiczeń zawartych w książeczkach   dorosły dokonuje wyboru poziomu podstawowego (książki), od którego rozpocznie pracę, ustali zakres oddziaływań. W ten sposób dążyć będzie do opanowania przez dziecko sprawności na kolejnych poziomach. Może to oznaczać, że zadania zawarte w książeczce dla czterolatka realizować będzie dziecko trzyletnie, a w książeczce dla pięciolatka dziecko czteroletnie.