Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Myślę, czytam, rysuję cz.2 Rozwojowy model terapii

31-12-2014, 16:18
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 27 zł     
Użytkownik eduhit
numer aukcji: 4920871261
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 5   
Koniec: 31-12-2014 15:45:27

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Waga (z opakowaniem): 1.00 [kg]
Okładka: miękka
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

Płatność

Wpłata na konto bankowe (przelew przedpłata)

mBank
72 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 567290

W tytule przelewu należy wpisać numer aukcji oraz nick

Gotówka przy odbiorze osobistym

Wysyłka

Wysyłka w dni robocze po zaksięgowaniu wpłaty na koncie bankowym

Odbiór osobisty

Wyspa Uśmiechu

ul. Rogalskiego 8

w Warszawie (Gocław).

Prosimy o umawianie się telefonicznie na odbiór.

Kontakt z nami

ul. Rogalskiego 8
03-982 Warszawa


tel.: 22 30 25 103

pon.-pt.: 7:30-17:00


tel. kom.: 790 [zasłonięte] 5432
pon.-pt.: 7.30-20.00
soboty: 10.00-16.00

PRODUKT NOWY


Myślę, czytam, rysuję zeszyt 2

 

4 latek

 

Rozwojowy Model Terapii

 

autor: Agnieszka Bala

 

 

Opis:

 

 


Rozwojowy profil terapii to seria, która powstała na bazie wieloletnich doświadczeń terapeutów w pracy z dziećmi z różnymi zaburzeniami oraz wiedzy na temat rozwoju dziecka zdrowego.

Zadania zawarte w książkach „Myślę, czytam, rysuję” są usystematyzowane zgodnie z pojawiającymi się umiejętnościami oczekiwanymi w rozwoju dziecka. Obejmują obszary podstawowych funkcji poznawczych, które można było przedstawić w formie podręcznika. Każda z książek, może być wykorzystana w pracy z grupą przedszkolną. Może stać się podręcznikiem wspomagającym pracę terapeuty.

Dorosły znajdzie tu ćwiczenia, które umożliwią mu dokonanie oceny umiejętności rozwojowych dziecka. Pozwolą oddziaływać na wszystkie sfery poznawcze, utrwalić osiągnięte sprawności, stymulować pojawienie się kolejnych kamieni milowych.

Książeczki „Myślę, czytam, rysuję” przeznaczone są dla:

- dzieci zdrowych, którym dorośli chcą towarzyszyć w ich rozwoju,
- dzieci z zaburzeniami, którym dorośli chcą pomóc zniwelować skutki nieprawidłowości
w rozwoju.

Książki „Myślę, czytam, rysuję” to bogaty zbiór zadań napisany zgodnie z etapami rozwoju funkcji poznawczych dziecka.

Ćwiczenia są tak skonstruowane, by dziecko mogło opanować umiejętności na kolejnych poziomach. Dorosły wybiera poziom podstawowy, od którego rozpocznie pracę z dzieckiem.

Pracując z książką należy kierować się chronologią względną (wiekiem rozwojowym), wspierając sfery najbliższego rozwoju dziecka. Podział na trzy poziomy wiekowe jest umowny. Na podstawie ćwiczeń zawartych w książeczkach dorosły dokonuje wyboru poziomu podstawowego (książki), od którego rozpocznie pracę, ustali zakres oddziaływań. W ten sposób dążyć będzie do opanowania przez dziecko sprawności na kolejnych poziomach. Może to oznaczać, że zadania zawarte w książeczce dla czterolatka realizować będzie dziecko trzyletnie, a w książeczce dla pięciolatka dziecko czteroletnie.

Ogólnej orientacji dotyczącej przebiegu rozwoju dziecka może dokonać zapoznając się z sylwetką dziecka.


Zeszyt: oprawa miękka, format A4
Środek: 1 28 stron czarno-białych z perforacją (do wyrywania)
Autor: Agnieszka Bala
Wydanie I
Kraków 2013
ISBN[zasłonięte]978-83022-30-5

 

 

Wystawiamy paragony / rachunki.


Szukasz innych pozycji logopedycznych lub edukacyjnych?

Napisz do nas lub zadzwoń.

 

Zapraszam na moje pozostałe aukcje.