Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

MUZYKA W ZINTEGROWANEJ EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ

26-06-2012, 23:43
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 24.99 zł     
Użytkownik SIWYDTP
numer aukcji: 2357070826
Miejscowość Ostrołęka
Wyświetleń: 13   
Koniec: 17-06-2012 18:22:28

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2005
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 
 
Dane kontaktowe
[zasłonięte]@siwydtp.pl
510-[zasłonięte]-553
[zasłonięte]82098
 
Informacje dodatkowe
Wpłaty należy dokonać

na konto jedno
z poniższych kont.

BANK ZACHODNI WBK
98 1090 [zasłonięte] 101400
0001 [zasłonięte] 056343

mBANK
47 1[zasłonięte]140 20
0000 [zasłonięte] 3[zasłonięte]3026035

oraz z każdego konta za pośrednictwem

Płatności Allegro

DLA KLIENTÓW

Z ZAGRANICY:
IBAN
PL981[zasłonięte]1014
000[zasłonięte]01[zasłonięte]243

Kod SWIFT (BIC code)
BZ WBK S.A.: WBKPPLPP
--------------------------

Wszystkie informacje potrzebne do sfinalizowania aukcji znajdą się w e-mailu który otrzymasz po wygraniu aukcji od serwisu allegro. numery konta także na stronie O MNIE oraz poniżej

Proszę zapoznać się z warunkami sprzedaży dostępnymi na stronie
"O mnie".

 

 

Muzyka w zintegrowanej edukacji wczesnoszkolnej. Studium metodologiczno-badawcze

 

MIROSŁAW KISIEL

 

224 s., 170 x 240 mm, 450 g

oprawa broszurowa foliowana

bibliogr., aneks, wklejka, rys., tab., fot.

summ., rés.

Katowice, 2005

ISBN/ISSN 83-[zasłonięte]-1505-1

Index 60.91-129

 

 

Praca składa się z pięciu rozdziałów. Rozdział 1. wprowadza w obszar prowadzonych badań, które miały na celu uchwycenie i dokumentację zmian zachodzących w ciągu ostatnich dziesięcioleci w szeroko pojętej edukacji muzycznej uczniów klas I-III. Zanalizowano wybrane programy nauczania, pakiety multimedialne oraz przewodniki metodyczne i podręczniki dla uczniów pod kątem uwzględnienia w nich różnorodnych form wprowadzania dziecka w świat muzyki. Kolejny etap badań obejmował zgromadzenie, opracowanie oraz adaptację ćwiczeń i zadań jako propozycji przybliżania muzyki dzieciom w zintegrowanej edukacji wczesnoszkolnej. Problem badań został sformułowany w formie pytań: Problem główny: Jaka rolę odgrywa muzyka w zintegrowanej edukacji wczesnoszkolnej? Problemy wiodące: 1. Jakie jest miejsce muzyki w nauczaniu zintegrowanym w świetle programów nauczania i podręczników? 2. W jakim stopniu nauczyciele klas I-III są przygotowani do prowadzenia zajęć zintegrowanych z wykorzystaniem muzyki? 3. Czy i w jakim zakresie muzyka, śpiew i taniec wspomagają nabywanie przez uczniów klas młodszych kompetencji edukacyjnych? Rozdział 2. poświęcony został uwarunkowaniom wczesnej edukacji muzycznej dziecka. W rozdziale 3. ukazano edukacje muzyczną uczniów klas I-III w kontekście przemian oświatowych w świetle programów nauczania, ewolucji podręcznika, wiedzy muzycznej nauczycieli, metod i form przybliżania dzieciom muzyki. Rozdział 4 zawiera prezentację wyników badań stanu realizacji działań w zakresie zróżnicowanych form wprowadzania dziecka w świat muzyki, a także zebrane, opracowane i zaadaptowane ćwiczenia. W rozdziale 5. sformułowane zostały wnioski oraz prognoza dalszych dociekań naukowych.

 

 
Koszt przesyłki
przy wpłacie na konto

 

 
PAMIĘTAJ
ŻĘ KUPUJĄC NA INNYCH AUKCJACH MOŻESZ SPORO ZAOSZCZĘDZIĆ NA
KOSZTACH
WYSYŁKI
 
Przesyłki staram się wysyłać jeszcze tego samego dnia po zaksięgowaniu przelewu lub dnia następnego.

Shipping total
World Tariff posts
Polish PAYPAL

Jeśli 
po otrzymaniu
przesyłki nie będziesz do końca zadowolony z zakupionego produktu,
skontaktuj 
się z nami!
Inne

Strona "O MNIE"

Pozostałe aukcje


Komentarze