Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

MUZYKA SAKRALNA RENESANSU BAROKU Piesni Analiza+CD

24-01-2012, 5:26
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 40 zł     
Użytkownik paralala
numer aukcji: 2003039645
Miejscowość Toruń
Wyświetleń: 13   
Koniec: 16-01-2012 11:19:29
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


KOSZT PRZESŁANIA
 
  • 1 książka - priorytet 8,50 zł
  • 2 książki - priorytet 9 zł
  • 3 i więcej - priorytet GRATIS !
(poczta polska)

KONTO - PKO BP Intelligo
47 1020 [zasłonięte] 5[zasłonięte]0110002 [zasłonięte] 002439

FORMA: wysłanie pozycji po wpłacie na podane konto


MUSICA SACRA
Wykonawstwo form wokalnych i wokalno-instrumentalnych muzyki religijnej w kontekście budowy formalnej oraz treści utworów

Bernard Mendlik
2006 rok
stron 116
+
                                   PŁYTA CD:_________________________

MUZYKAKA WOKALNA A CAPPELLA
1, Wacław z Szamotuł - Modlitwa, gdy. dziatki spaóidą [2'31],
2. Giovanni Pierluigi da Palestrina « Alina RedemptorisMater['52
3. Mikołaj Zieleński- Ogloriosa Domina [1!48],
4. Heinrich Schutz -Alsohat Gott die Weltgeliebt [1'34],
5. Grzegorz Gerwazy Gorczycki - Missa Paschalis {Kyrie) [2'54],
6. Antonio Lotti - Missa brevis {Kyrie) [1'52],
7. Vic Nees - Deprofundis damavi [3'02],
8. Zdenek Lukaś - Pater Noster [2'30],
9. Marek Jasiński - Alleluja [3*12],
10. Paweł Łukaszewski - Crucem tuam adoramus, Domine [3'16] -

   WOLFGANG AMADEUS MOZART - REQUIEM d-moll KV 626
11. I.Introitus
1.Allegro assai) [1'58], 12. 7*Mfea mirum {Andante) [3'50], 3. i?ex tremende [2'20], 4. Recordare [5'25], 5. Confutatis {Andante) [2'32], 6. Lacrimosa {Larghetto) [3'20]; 18-19. IV. Offertorium *:f Domine Jesu (Andante con moto) [3'27], 2. Hostias (Andante, Andante con moto) [3'43]; 20. V. Sanctus (Adagio, Allegro) [1*38]; 21. VI. Benedictus (Andante, Allegro) [5'25]; 22. VII. Agnus Dei [9'22]; VIII. Commu-nio - Lux aeterna

_______________________________________________________

OPIS

Autor omawia problematykę wykonawczą form wokalnych i wokalno-instrumentalnych muzyki religijnej, prezentowanych na płycie CD Musica Sacra, zwracając szczególną uwagę na treść utworów i ich budowę formalną. Książka jest adresowana do drygentów pracujących z chórami, może także służyć nauczycielom akademickim i studentom kształcącym się w specjalności dyrygentura chóralna.


SPIS TREŚCI


Rozdział I.
Rys historyczny wybranych form wokalnych
i wokalno-instrumentahiych muzyki religijnej  .......................................    9


1. Motet ......................................................................................................    10
2.  Msza.......................................................................................................... 13
3. Polska pieśń religijna............................................................................... 17

Rozdział II.
Formy wokalne muzyki religijnej renesansu, baroku
i XX wieku w odniesieniu do budowy formalnej i treści utworów .... 21


1. Wacław z Szamotuł - Modlitwa, gdy dziatki spać idą ............................ 21
2.  Giovanni Pierluigi da Palestrina - Alma Redemptoris Mater................ 26
3.  Mikołaj Zieleński — O Gloriosa Domina..................................................... 32
4.  Heinrich Schiitz - Also hat Gott die Welt geliebt .................................. 41
5 Grzegorz Gerwazy Gorczycki - Missa Paschalis - Kyrie.......................... 48
6. Antonio Lotti - Missa brevis - Kyrie........................................................... 53
Podsumowanie .............................................................................................. 57
8. Vic Nees - De projundis clamavi ........................................................... 58
9. Zdenek Lukas - Pater noster................................................................... 63
10. Marek Jasiński - Alleluja........................................................................... 72
11. Paweł Łukaszewski - Crucem tuam adoramus, Domine....................... 81
Podsumowanie............................................................................................... 88

Rozdział III.
Requiem W.A. Mozarta — analiza utworu................................................. 89


1.  Forma requiem......................................................................................... 89
2.  Biogram W.A. Mozarta........................................................................... 94
3. Problematyka wykonawcza Requiem d-moll KV626- W.A.Mozarta.... 96
Zakończenie  ................................................................................................... 109
BibUografia..................................................................................................... 112
Płyta CD Musica Sacra