|
|
e-księgarnia antykwariat PARALALA tel.+48 [zasłonięte]692520(56)[zasłonięte]64840 [zasłonięte]@poczta.onet.plksię[zasłonięte]@paralala.pl
|
|
| KATEGORIE - kliknij i wybierz:
|
|
| 47 1020 [zasłonięte] 5[zasłonięte]0110002 [zasłonięte] 002439
57 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 609236
tytułem: nick i nr aukcji
|
|
|
________P O C Z T A _______ I. PRZEDPŁATA NA KONTO:
*1 książka - priorytet 10,00 zł *2 książki - priorytet 11zł *3 i więcej - priorytet GRATIS !
II. PRZESYŁKA POBRANIOWA (przy odbiorze):
* 1 książka - priorytet - 15,50 zł * 2 książki - ekonomiczna - 14,00 zł - priorytet - 17,00 zł *3 książki i więcej - ekonomiczna - 16,00 zł - priorytet - 19,00 zł ____K U R I E R (DPD)____ I. PRZEDPŁATA NA KONTO: *1 - 3 książek - 18 zł *3 - 10 książek - 22 zł *
II. PRZESYŁKA POBRANIOWA (przy odbiorze): * 1- 3 książek 24,00 zł * 3- 10 książek 28,00 zł * _____PACZKOMATY 24h/7____ I. PRZEDPŁATA NA KONTO: *1 - 3 książek - 6,99 zł II. PRZESYŁKA POBRANIOWA (przy odbiorze): *1 - 3 książek - 11,99 zł |
|
|
|
|
|
| Autor : Paweł Gancarczyk
Tytuł : Musica scripto.Kodeksy menzuralne II połowy XV wieku na wschodzie Europy Łacińskiej
Rok wydania : 2001 Okładka : miękka
Drobne ślady używania,ogólnie stan bdb.
Praca poświęcona jest grupie siedmiu zabytków muzyki polifonicznej, zapisanych notacją menzuralną, pochodzących z terenów dawnej Polski, Czech i Węgier z okresu 1[zasłonięte]465-15. Praca ma charakter kodykologiczno-muzyczny. Kodeksy rozpatrywane są zarówno pod względem dokumentacyjno-źródłowym, jAutor : Paweł Gancarczyk
Tytuł : Musica scripto.Kodeksy menzuralne II połowy XV wieku na wschodzie Europy Łacińskiej
Rok wydania : 2001 Okładka : miękka
Praca poświęcona jest grupie siedmiu zabytków muzyki polifonicznej, zapisanych notacją menzuralną, pochodzących z terenów dawnej Polski, Czech i Węgier z okresu 1[zasłonięte]465-15. Praca ma charakter kodykologiczno-muzyczny. Kodeksy rozpatrywane są zarówno pod względem dokumentacyjno-źródłowym, jak i kulturowym i repertuarowym.
Spis treści Wstęp I. Podstawa źródłowa i stan jej poznania 1. Podstawa źródłowa 2. Stan badań II. Kodeks menzuralny jako przedmiot badań 1. Zagadnienia wstępne 2. Badania filigranistyczne 3. Format i budowa kodeksu 4. Pismo i identyfikacja skryptorów 5. Badania tradycji rękopiśmiennych 6. Klasyfikacje kodeksów menzuralnych
III. Kodeks Strahov (CZ-Ps 47) 1. Cechy fizyczne, graficzne i notacyjne 2. Datowanie 4. Proweniencja i osoba skryptora 5.Repertuar 6. Konkluzje
V. Kodeks Specialnik (CZ-HK II A 7) 1. Cechy fizyczne i graficzne 2. Notacja 3. Datowanie 4.Proweniencja 5. Repertuar 6. Konkluzje VI. Kodeks wrocławski (PL-Wu 5892) 1. Cechy fizyczne, graficzne i notacyjne 2. Datowanie 3. Proweniencja 4. Repertuar 5. Konkluzje VII. Fragmenty kodeksów menzuralnych 155 1. Fragmenty koszyckie (SQ-Bm 33, SQ-Bu 318) 2. Fragmenty lwowskie (PL-Pu 7022) VIII. Repertuar jako przejaw wspólnoty regionalnej 1. Wspólne utwory 2. Tradycje rękopiśmienne wybranych kompozycji 3. Kompozytorzy. Johannes Touront IX. Pismienność muzyczna na wschodzie Europy Łacińskiej 195 1. Kodeksy „korwińskie" (1[zasłonięte]460-14/90) 195 2. Kodeksy Jagiellońskie" (1480/90-1500) 201 3. Dwa modele piśmienności muzycznej 203 Zakończenie 209 Ilustracje 213 Skróty bibliograficzne Bibliografia 238 Wykaz źródeł Indeks osób 265 Summary 271 Aneks: odrysy filigranów ak i kulturowym i repertuarowym. | |