Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

MUSIC GENRES AND CORPORATE CULTURES Keith Negus

11-02-2015, 2:21
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 198.45 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4985270020
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 3   
Koniec: 11-02-2015 02:02:04

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>84241, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>45538, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>05993, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>09539, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>51740, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>84241, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>45538, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>05993, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>09539, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>51740

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Music Genres and Corporate Cultures

MUSIC GENRES AND CORPORATE CULTURES Keith Negus

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Keith Negus
Language: English
Publisher: Routledge
Publication Date: 24 Jun 1999
Dimensions: 15.6 x 1.2 x 23.4 cm
Format: Paperback
Pages: 224
Condition: NEW
Product_ID: A415[zasłonięte]007

 

 

Music Genres and Corporate Cultures explores the seemingly haphazard workings of the music industry, tracing the uneasy relationship between economics and culture; 'entertainment corporations' and the artists they sign. Keith Negus examines the contrasting strategies of major labels like Sony and Polygram in managing different genres, artists and staff. How do takeovers affect the treatment of artists? Why has Polygram been perceived as too European to attract US artists? And how did Warner's wooden floors help them sign Green Day? Through in-depth case studies of three major genres; rap, country, and salsa, Negus explores the way in which the music industry recognises and rewards certain sounds, and how this influences both the creativity of musicians, and their audiences. He examines the tension between raps public image as the spontaneous 'music of the streets' and the practicalities of the market, and asks why country labels and radio stations promote top-selling acts like Garth Brooks over hard-to-classify artists like Mary Chapin-Carpenter, and how the lack of soundscan systems in Puerto Rican record shops affects salsa music's position on the US Billboard chart.Drawing on over seventy interviews with music industry personnel in Britain and the United States, Music Genres and Corporate Cultures shows how the creation, circulation and consumption of popular music is shaped by record companies and corporate business styles while stressing that music production takes within a broader culture, not totally within the control of large corporations.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 THE CULTURAL INDUSTRIES David Hesmondhalgh

 INTELLECTUAL PROPERTY LAW CORE TEXT Jennifer Davis

 ON RECORD: ROCK, POP AND THE WRITTEN WORD Frith

 KEY TERMS IN POPULAR MUSIC AND CULTURE Swiss

 POPULAR MUSIC IN THEORY: AN INTRODUCTION Negus

 MUSICKING: MEANINGS OF PERFORMING AND LISTENING