Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Multimedia w biznesie Agnieszka Szewczyk

28-02-2012, 14:07
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 39.99 zł     
Użytkownik arik_ksiegarnia
numer aukcji: 2029714962
Miejscowość SANOK
Wyświetleń: 7   
Koniec: 30-01-2012 10:10:59

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2008
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Arik, podręczniki akademickie

e-mail: [zasłonięte]@arik.pl
tel: 510 [zasłonięte] 753


» Strona "o mnie"
» Inne moje aukcje
» Dodaj do ulubionych





Stron: 216
Format: 16,5 x 23,5 cm
Rok wydania: 2008
Oprawa: miękka, klejona



Multimedia w biznesie

Agnieszka Szewczyk

W książce omówiono istotę multimediów, składniki tego pojęcia (tekst, dźwięk, grafikę, animację i wideo), ich genezę, historię i typy, a także niezbędne urządzenia i instalacje. Wskazano na rolę poszczególnych elementów i technik w przekazie multimedialnym, szczególną uwagę poświęcając możliwościom zastosowań technologii multimedialnych.

Problem przeanalizowano w odniesieniu do specyficznych funkcji przedsiębiorstw: sprzedaży i marketingu, organizacji działalności, wspomagania decyzji, obiegu dokumentów, sprawozdawczości i zarządzania kadrami. W tym kontekście przedstawiono zasady planowania, przygotowania i wygłaszania prezentacji multimedialnych, które w szeroko rozumianej działalności biznesowej są coraz częściej wykorzystywane w szkoleniu personelu, z okazji targów, wystaw, zebrań zarządu.


Spis treści:

Wprowadzenie

Rozdział 1. Istota multimediów

1.1. Geneza technologii multimedialnych
1.2. Wynalazki będące fundamentem dla multimediów
1.3. Internet a popularyzacja multimediów
1.4. Najnowsze urządzenia multimedialne
1.5. Ogólne zastosowania multimediów
1.6. Usankcjonowanie multimediów

Rozdział 2. Rola obrazu, dźwięku i animacji w przekazie multimedialnym

2.1. Obraz
2.2. Dźwięk
2.3. Animacja komputerowa
2.4. Komunikacja multimedialna

Rozdział 3. Zastosowania technologii multimedialnych w obszarach ekonomicznych

3.1. Sieciowe technologie multimedialne wykorzystywane w działalności biznesowej
3.2. Multimedia w przedsiębiorstwie
3.3. Przykłady zastosowań multimediów w biznesie
3.4. Multimedia w dydaktyce

Rozdział 4. Przygotowanie i wygłoszenie prezentacji z wykorzystaniem technik multimedialnych

4.1. Prezentacja multimedialna
4.2. Planowanie i przygotowanie prezentacji
4.3. Wygłaszanie prezentacji
4.4. Typowe błędy w przygotowaniu i wygłoszeniu prezentacji multimedialnej

Literatura

Spis rysunków

Spis tablic