Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

MULTICHANNEL MARKETING Akin Arikan

22-05-2014, 8:27
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 126 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4174707387
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 3   
Koniec: 22-05-2014 08:09:32

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>02395, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>60526, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>62139, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>58418, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>24038, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>02395, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>60526, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>62139, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>58418, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>24038

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Multichannel Marketing: Metrics and Methods for on and Offline Success

MULTICHANNEL MARKETING Akin Arikan

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Akin Arikan
Language: English
Publisher: John Wiley & Sons
Publication Date: 24 April 2008
Dimensions: 19.7 x 1.7 x 23.3 cm
Format: Paperback
Pages: 312
Condition: NEW
Product_ID: A47ABC959X

 

 

No longer can the offline remain separate from the online. Integrated, customer-centric, cross-channel marketing campaigns persuade customers to act, provide greater ROI, and ultimately improve your organization's bottom line. This must-have guide synthesizes the successful methods and metrics that online, direct, and brand marketers have employed for years so that you can develop, implement, and measure successful cross-channel campaigns. Multichannel marketing expert Akin Arikan takes you from customer acquisition to customer relationship management with strategic advice, effective case studies, and proven metrics.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 ADVANCED WEB METRICS WITH GOOGLE ANALYTICS Clifton

 MARKETING METRICS Paul Farris, Neil Bendle

 DATA-DRIVEN MARKETING Mark Jeffery

 UNDERSTANDING DIGITAL MARKETING Ryan, Jones

 THE MULTICHANNEL CHALLENGE Hugh Wilson, Rod Street

 EPIC CONTENT MARKETING Joe Pulizzi