|
Czy zastanawiałeś się ile czasu i pieniędzy zmarnowałeś na diagnozę swojego samochodu w serwisie ? Czy pamiętasz te sytuacje jak na ślepo oddawałeś auto do serwisu po czym doznawałeś oczopląsu widząc rachunek ? Czy wiesz, że jednorazowe podłączenie auta do komputera to koszt rzędu 150 zł do 300 zł ?
Przedmiotem aukcji jest interfejs diagnostyczny USB do pojazdów grupy VW/Audi (VW, Aud, Skoda, Seat) /Bmw/Renault/Dacia/Nissan/Opel/Volvo/Mini/Fiat/AlfaRomeo/Lancia/Subaru/Ford Ma minimalne wymagania sprzętowe, wystarczy praktycznie każdy komputer klasy Pentium z portem USB. Interfejs podłączany do komputera przez port USB, idealny do komputerów które nie posiadają portów COM. Jest wyposażony w diody sygnalizujące stan zasilania i transmisji.
Przy pomocy interfejsu można zdiagnozować systemy znajdujące się w samochodzie, dzięki temu można bardzo szybko wykryć usterkę, oprogramowanie pozwala w bardzo prosty sposób: * kasować kody usterek (AIR BAG, ABS, IMMOBILAIZER, SILNIK, ITD.), * inspekcje olejowe zarówno ze stałym przedziałem okresowym, jak i ze zmiennym przedziałem okresowym, * podglądać parametry samochodu podczas jazdy (silnik, ciśnienie doładowania, czasy wtrysków, temperaturę, przepływomierz, wskaźniki, itp.) * adaptować nowe elementy w samochodzie (kąt wtrysku, przepustnica, regulacja obrotów i zapłonu itd.) * programować immobilaizer * regulować stan licznika (cofnąć licznik) * przeprowadzać drobny (czasem nie tylko) CHIP Tuning !! Możesz nim diagnozować i naprawiać !! * Elektronika silnika * Automatyczna skrzynia biegów * Pompa diesla elektronika * Systemy hamowania Abs * Poduszki powietrzne Airbag i SRS * Klimatyzacja * Deska rozdzielcza * Wspomaganie elektryczne kierownicy * Immobileizer * Centralny zamek , alarm fabryczny * Moduł komfortu * Radio , systemy nawigacji , Telewizja * Elektryczne szyby * Nawigacja satelitarna * Szyberdach elektronika * Systemy dodatkowego ogrzewnia (typu webasto lub inne) * System pomocy przy parkowaniu * Regulacja zasiegu swiateł (Ksenony)
MARKA / MODEL |
ZASTOSOWANIE: |
KOMPATYBILNE OPROGRAMOWANIE |
Skoda Seat Audi Volkswagen Wszystkie modele w latach: 1[zasłonięte]992-20 VW Polo do 2007 Seat Ibiza do 2007 Skoda Fabia I do 2007 Skoda Octavia I do 2007 Ford Galaxy 1.9 TDI do 2004 Do modeli poniżej roku 1996 wymagany jest adapter OBD1 2x2 |
Skoda / Seat / Audi / Volkswagen:
Przy pomocy interfejsu można zdiagnozować wszystkie systemy znajdujące się w samochodzie na poziomie serwisu ASO!, dzięki temu można bardzo szybko wykryć usterkę nie wydając pieniędzy u mechanika, oprogramowanie pozwalaSAMODZIELNIE w bardzo prosty sposób:
- kasować kody usterek (AIR BAG, ABS, IMMOBILIZER, SILNIK, ITD.), - inspekcje olejowe zarówno ze stałym przedziałem okresowym, jak i ze zmiennym przedziałem okresowym, - podglądać parametry samochodu podczas jazdy (silnik, ciśnienie turbo, przepływomierz, czasy wtrysku, wskaźniki, itp.) Przy odrobinie doświadczenia można: - adaptować nowe elementy w samochodzie (kąt wtrysku, przepustnica, regulacja obrotów ,zapłonu, adaptacja czujnika koła kierownicy itp.) - programować immobilizer - kalibrować reflektory xenonowe - odpowietrzać pompe ABS - kodować tempomat - ustawiać automatyczne otwieranie/zamykanie zamków - włączać/wyłączać poduszkę pasażera A przy większym doświadczeniu: - korygować wskazania liczników - przeprowadzać drobny (czasem nie tylko) CHIP Tuning |
VCDS Lite VAG-COM (do 409-1) Polski VAG 2,5 - 49 VWTool |
BMW 1[zasłonięte]996-20 Seria 1 E87 Seria 3 E46, E83, E90 Seria 5 E39, E53, E60, E61 Seria 6 E63, E64 Seria 7 E38, E65, E66 Seria 8 E52 Seria X E53, E83 Seria Z E85, E52 Mini Cooper: R50 R52 R53 Do modeli (1[zasłonięte]996-20) wymagany jest adapter 20 pin |
BMW:
- Odczyt parametrów LIVE DATA podczas pracy pojazdu zadanych i oczekiwanych Takich jak np: vanos, sondy, ciśnienia dawki pompy, ciśnienia doładowania turba, płynność pracy poszczególnych cylindrów, przepływomierz itp. - Testy elementów wykonawczych (np. uruchomienie za pomocą programu wentylatora w celu sprawdzenia poprawności działania) - Programowanie - Adaptacje - Auto kodowanie i programowanie: silnika, skrzyni biegów, poduszek powietrznych, systemu kontroli świateł, systemów przed kradzieżą i wiele innych... - Regulacja świateł xenonowych - Aktywacja świateł dziennych, funkcję świateł do jazdy dziennej przejmują żarówki świateł drogowych pracując z około 20% mocą - Aktywacja kierunkowskazów przy zamykaniu - Zamykanie centralnego zamka podczas jazdy - Tempomat - Ustawienia PDC (asystent parkowania) - Kasowanie inspekcji serwisowej OIL SERVICE, INSP1, INSP2 - Kasowanie / zmiana wskazań czasu inspekcji oleju, płynu hamulcowego itp. - Aktywacja ukrytych funkcji, w BMW jest wiele ciekawych opcji, które nie zostały uaktywnione w salonie.
|
INPA EDIABAS NCS-Expert Tool DIS SSS CARSOFT |
Renault: Twingo, Clio, Modus, Megane, Scenic, Megane II, Laguna, Laguna II, Safrane, Avantime, VelStatis, Espace IV, Master, Kangoo, W61, Traffic, Mascott Dacia: Logan, Nova Nissan: Micra, Primera, Almera |
Renault Dacia Nissan
- Odczyt / Kasowanie kodów błędów różnych systemów takich jak np.: silnik, ABS, poduszki, immobilizer, licznik i wskaźniki, skrzynia biegów, centralny zamek, alarm, radio, system parkowania, webasto, klimatyzacja, nawigacja, TV itp. -Podgląd parametrów LIVE DATA |
DDT2000 |
Opel 1[zasłonięte]997-20: 1997: CORSA-B, TIGRA, ACTRA-F, VECTRA-B, CALIBRA, OMEGA-B, FRONTERA, MONTEREY, SINTRA, 1998: CORSA-B, TIGRA, ACTRA-F, ACTRA-G, VECTRA-B, OMEGA-B, FRONTERA, MONTEREY, SINTRA, ARENA 1999: CORSA-B, TIGRA, ACTRA-F, ACTRA-G, ZAFIRA, VECTRA-B, OMEGA-B, FRONTERA-B,SINTRA, ARENA, MOVANA 2000: AGILA, CORSA-B, TIGRA, ACTRA-F, ACTRA-G, ZAFIRA, VECTRA-B, OMEGA-B, FRONTERA-B, ARENA, MOVANA 2001: AGILA, CORSA-B, CORSA-C, ACTRA-F, ACTRA-G, ZAFIRA, SPEEDSTER/VX220, VECTRA-B, OMEGA-B, FRONTERA-B, CAMPO, VIVORO, MOVANA 2002: AGILA, CORSA-B, CORSA-C, ACTRA-F, ACTRA-G, ZAFIRA, SPEEDSTER/VX220, OMEGA-B, FRONTERA-B, CAMPO, VIVORO, MOVANA 2003: AGILA, CORSA-B, CORSA-C, MERIVA, ASTRA-G, ZAFIRA, SPEEDSTER/VX220, OMEGA-B, FRONTERA-B, VIVORO, MOVANA 2004: AGILA, CORSA-C, MERIVA, ASTRA-G, ZAFIRA, SPEEDSTER/VX220, VIVORO, MOVANA. W wersji USB działa niestabilnie |
Opel
Odczyt / Kasowanie kodów błędów większości systemów takich jak np.: - silnik - poduszki powietrzne - ABS - licznik - Immobilizer, - Skrzynia biegów - Centralny zamek Podgląd parametrów pracy modułów w czasie rzeczywistym (LIVE DATA) np. obroty, przepływomierz, sondy lambda itp. Przy użyciu programu ABCOM |
Opel Tech2 PL ABCom |
VOLVO 800 Series '96> 800 Series '96> S/V 70 ('97-'98) C 70 ('97-'98) 900 '96> - S/V 90 S/V 40 ('97-'98) W wersji USB działa niestabilnie |
VOLVO
Odczyt / Kasowanie kodów błędów, systemy: -silnik: Benzyna / Diesel -ABS -automatyczna skrzynia biegów -SRS-Airbag -napinacze pasów - immobilizer -kasowanie lampki serwis (licznik) -nawigacja -klimatyzacja -elektryczne sterowanie foteli -dodatkowe ogrzewanie - Webasto |
VOLVO FCR 1.3.6 |
FIAT ALFA ROMEO LANCIA 1[zasłonięte]996-20 Do starszych modeli wymagany jest adapter 3 pin |
Fiat Alfa Romeo Lancia
Dostępne funkcje min.: - Odczyt danych identyfikacyjnych ECU - Odczyt kodów błędów. - Kasowanie kodów błędów. - Odczyt parametrów podczas pracy silnika Live Data. - Podgląd wykresów parametrów - Eksport danych diagnostycznych do pliku CSV - Test elementów wykonawczych - Detailed description of fault codes, parameters and actuators. - Reset/Programming functions
|
FiatECUScan AlfaDiag UniDiag KWP71 |
SUBARU 1[zasłonięte]999-20 Legacy Liberty Outback Baja Impreza Forester Tribeca |
SUBARU
Oprogramowanie pracuje bardzo stabilnie i umożliwia Diagnostyke w zakresie: -odczyt numeru VIN -odczyt i kasowanie błędów obd II, cruise control (nowsze modele), check engine -diagnostyka automatycznej skrzyni biegów -podgląd parametrów rzeczywistych -test immobilizera -możliwość wydruku błędów |
Subaru FreeSSM |
To co do tej pory było zarezerwowane wyłącznie dla Profesjonalnych Serwisów Samochodowych możesz teraz sam zrobić w zaciszu swojego garażu. ZACZNIJ WRESZCIE OSZCZĘDZAĆ NA SERWISIE SWOJEGO AUTA
Został wykonany na najlepszym dostępnym chipsecie FT231X. Zbudowany na specjalizowanych układach scalonych (drivery ISO) typowych dla diagnostyki samochodowej zgodnych ze standardem ISO.Nasz interfejs ma minimalne wymagania sprzętowe, wystarczy praktycznie każdy komputer klasy Pentium.
Kontroler USB |
FT231X (najnowszy kontroler)
|
Kontroler komunikacji |
Specjalizowane układy scalone (drivery ISO) |
Awaryjność |
Brak (praktycznie niezniszczalny) |
Jakość (pasowność wtyku16 pin )
|
Idealnie pasuje do każdego gniazda |
Rodzaj terminali we wtyku OBD2 |
Oryginalne Delphi |
Diody LED |
2 sztuki sygnalizuje stan zasilania oraz transmisji |
Zastosowanie |
Profesjonalne |
Interfejs jest profesjonalnym urządzeniem do diagnostyki elektroniki całego auta na ekranie laptopa lub urządzenia PDA
Przy pomocy interfejsu można zdiagnozować systemy znajdujące się w samochodzie. Interfejs do komputera jest podłączony poprzez port USB
Zestaw zawiera
- Interfejs diagnostyczny USB
- Plyta CD (instrukcja w języku polskim , lokalizacja gniazd , opis kodów , materiały pomocnicze)
- Gwarancja
- Instrukcja
- obd2
UWAGA Kolor obudowy jest do wyboru, elektronika w środku jest taka sama
WYMAGANIA SYSTEMOWE
- Windows 95, 98, Me, 2000, XP, Vista, Mac OS, Linux, Windows CE, Windows Mobile, PocketPC 2003
- port USB w komputerza, laptopie, Pocket-PC (PDA)
- Pojazd zgodne ze specyfikacja OBD2/EOBD
- gniazdo OBD2 w samochodzie
Kopiowanie opisów i zdjęć surowo zabronione ©SOCZEWKIIIII
Wszystkie nasze skanery diagnostyczne są oryginalne oraz przeszły cała kontrole jakościową względem znaku CE oraz RoHs Compliant przez Urząd Celny w Polsce ( który zajmuje się naliczanie podatku oraz sprawdzanie oryginalności towaru Importowanego do Polski) Dołonczone Oprogramowanie zawiera materiały naszego autorstwa lub jest obiete
GNU General Public License
|
|
|