Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Multi Interfejs Uniwersalny 15w1 USB Promocja 24h

14-06-2014, 20:59
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 84 zł     
Użytkownik soczewkiiiii
numer aukcji: 4245120752
Miejscowość cala polska
Zostało sztuk: 30    Wyświetleń: 23   
Koniec: 14-06-2014 20:58:22

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

nowy--allegro

 

 


Czy zastanawiałeś się  ile  czasu i pieniędzy zmarnowałeś na diagnozę swojego samochodu w serwisie ?
Czy pamiętasz te sytuacje jak na ślepo oddawałeś auto do serwisu po czym doznawałeś oczopląsu widząc rachunek ?
Czy wiesz, że jednorazowe podłączenie auta do komputera  to koszt rzędu 150 zł do 300 zł ?

Przedmiotem aukcji jest interfejs diagnostyczny  USB do pojazdów grupy 
VW/Audi (VW, Aud, Skoda, Seat) /Bmw/Renault/Dacia/Nissan/Opel/Volvo/Mini/Fiat/AlfaRomeo/Lancia/Subaru/Ford
Ma minimalne wymagania sprzętowe, wystarczy praktycznie każdy komputer klasy Pentium z portem USB. Interfejs podłączany do komputera przez port USB, idealny do komputerów które nie posiadają portów
 COM. Jest wyposażony w diody sygnalizujące stan zasilania i transmisji.

 

 

Przy pomocy interfejsu można zdiagnozować  systemy znajdujące się w samochodzie, dzięki temu można bardzo szybko wykryć usterkę, oprogramowanie pozwala w bardzo prosty sposób:
    * kasować kody usterek (AIR BAG, ABS, IMMOBILAIZER, SILNIK, ITD.),
    * inspekcje olejowe zarówno ze stałym przedziałem okresowym, jak i ze zmiennym przedziałem okresowym,
    * podglądać parametry samochodu podczas jazdy (silnik, ciśnienie doładowania, czasy wtrysków, temperaturę, przepływomierz, wskaźniki, itp.)
    * adaptować nowe elementy w samochodzie (kąt wtrysku, przepustnica, regulacja obrotów i zapłonu itd.)
    * programować immobilaizer
    * regulować stan licznika (cofnąć licznik)
    * przeprowadzać drobny (czasem nie tylko) CHIP Tuning


!! Możesz nim diagnozować i naprawiać !!

    * Elektronika silnika
    * Automatyczna skrzynia biegów
    * Pompa diesla elektronika
    * Systemy hamowania Abs
    * Poduszki powietrzne Airbag i SRS
    * Klimatyzacja
    * Deska rozdzielcza
    * Wspomaganie elektryczne kierownicy
    * Immobileizer
    * Centralny zamek , alarm fabryczny
    * Moduł komfortu
    * Radio , systemy nawigacji , Telewizja
    * Elektryczne szyby
    * Nawigacja satelitarna
    * Szyberdach elektronika
    * Systemy dodatkowego ogrzewnia (typu webasto lub inne)
    * System pomocy przy parkowaniu
    * Regulacja zasiegu swiateł (Ksenony)

   
    


MARKA / MODEL ZASTOSOWANIE: KOMPATYBILNE OPROGRAMOWANIE
Skoda  Seat  Audi  Volkswagen
Wszystkie modele w latach: 1[zasłonięte]992-20

VW Polo do 2007
Seat Ibiza do 2007
Skoda Fabia I  do 2007
Skoda Octavia I do 2007
Ford Galaxy 1.9 TDI do 2004 

Do modeli poniżej roku 1996 wymagany jest adapter OBD1 2x2
Skoda / Seat / Audi / Volkswagen:
Przy pomocy interfejsu można zdiagnozować wszystkie systemy znajdujące się w samochodzie na poziomie serwisu ASO!, dzięki temu można bardzo szybko wykryć usterkę nie wydając pieniędzy u mechanika, oprogramowanie pozwalaSAMODZIELNIE w bardzo prosty sposób: 
- kasować kody usterek (AIR BAG, ABS, IMMOBILIZER, SILNIK, ITD.),
- inspekcje olejowe zarówno ze stałym przedziałem okresowym, jak i ze zmiennym przedziałem okresowym,
- podglądać parametry samochodu podczas jazdy (silnik, ciśnienie turbo, przepływomierz, czasy wtrysku, wskaźniki, itp.)


Przy odrobinie doświadczenia można:
- adaptować nowe elementy w samochodzie (kąt wtrysku, przepustnica, regulacja obrotów ,zapłonu, adaptacja czujnika koła kierownicy itp.)
- programować immobilizer
- kalibrować reflektory xenonowe
- odpowietrzać pompe ABS
- kodować tempomat
- ustawiać automatyczne otwieranie/zamykanie zamków
- włączać/wyłączać poduszkę pasażera

A przy większym doświadczeniu:
- korygować wskazania liczników
- przeprowadzać drobny (czasem nie tylko) CHIP Tuning
VCDS Lite
VAG-COM (do 409-1) 
 Polski VAG 2,5 - 49
VWTool
BMW 1[zasłonięte]996-20
Seria 1 E87
Seria 3 E46, E83, E90
Seria 5 E39, E53, E60, E61
Seria 6 E63, E64
Seria 7 E38, E65, E66
Seria 8 E52
Seria X E53, E83
Seria Z E85, E52

Mini Cooper:
R50
R52
R53

Do modeli (1[zasłonięte]996-20) wymagany jest adapter 20 pin
BMW:
- Odczyt parametrów LIVE DATA podczas pracy pojazdu zadanych i oczekiwanych
Takich jak np:
vanos, sondy, ciśnienia dawki pompy, ciśnienia doładowania turba, płynność pracy poszczególnych cylindrów, przepływomierz itp.
- Testy elementów wykonawczych (np. uruchomienie  za pomocą programu wentylatora w celu sprawdzenia poprawności działania)
- Programowanie
- Adaptacje
- Auto kodowanie i programowanie: silnika, skrzyni biegów, poduszek powietrznych, systemu kontroli świateł, systemów przed kradzieżą i wiele innych...
- Regulacja świateł xenonowych
- Aktywacja świateł dziennych, funkcję świateł do jazdy dziennej przejmują żarówki świateł drogowych pracując z około 20% mocą
- Aktywacja kierunkowskazów przy zamykaniu
- Zamykanie centralnego zamka podczas jazdy
- Tempomat
- Ustawienia PDC (asystent parkowania)
- Kasowanie inspekcji serwisowej OIL SERVICE, INSP1, INSP2
- Kasowanie / zmiana wskazań czasu inspekcji oleju, płynu hamulcowego itp.
- Aktywacja ukrytych funkcji, w BMW jest wiele ciekawych opcji, które nie zostały uaktywnione w salonie.
INPA EDIABAS
NCS-Expert Tool
DIS
SSS
CARSOFT
Renault: Twingo, Clio, Modus, Megane, Scenic, Megane II, Laguna, Laguna II, Safrane, Avantime, VelStatis, Espace IV, Master, Kangoo, W61, Traffic, Mascott

Dacia:
 
Logan, Nova

Nissan: 

Micra, Primera, Almera
Renault Dacia Nissan

- Odczyt / Kasowanie kodów błędów różnych systemów takich jak np.: silnik, ABS, poduszki, immobilizer, licznik i wskaźniki, skrzynia biegów, centralny zamek, alarm, radio, system parkowania, webasto, klimatyzacja, nawigacja, TV itp.
-Podgląd parametrów LIVE DATA
DDT2000
Opel 1[zasłonięte]997-20:

1997: 
CORSA-B, TIGRA, ACTRA-F, VECTRA-B, CALIBRA, OMEGA-B, FRONTERA, MONTEREY, SINTRA,

1998: 
CORSA-B, TIGRA, ACTRA-F, ACTRA-G, VECTRA-B, OMEGA-B, FRONTERA, MONTEREY, SINTRA, ARENA

1999: 
CORSA-B, TIGRA, ACTRA-F, ACTRA-G, ZAFIRA, VECTRA-B, OMEGA-B, FRONTERA-B,SINTRA, ARENA, MOVANA

2000: 
AGILA, CORSA-B, TIGRA, ACTRA-F, ACTRA-G, ZAFIRA, VECTRA-B, OMEGA-B, FRONTERA-B, ARENA, MOVANA

2001: 
AGILA, CORSA-B, CORSA-C, ACTRA-F, ACTRA-G, ZAFIRA, SPEEDSTER/VX220, VECTRA-B, OMEGA-B, FRONTERA-B, CAMPO, VIVORO, MOVANA

2002: 
AGILA, CORSA-B, CORSA-C, ACTRA-F, ACTRA-G, ZAFIRA, SPEEDSTER/VX220, OMEGA-B, FRONTERA-B, CAMPO, VIVORO, MOVANA

2003: AGILA, CORSA-B, CORSA-C, MERIVA, ASTRA-G, ZAFIRA, SPEEDSTER/VX220, OMEGA-B, FRONTERA-B, VIVORO, MOVANA

2004: AGILA, CORSA-C, MERIVA, ASTRA-G, ZAFIRA, SPEEDSTER/VX220, VIVORO, MOVANA.

W wersji USB działa niestabilnie
Opel

Odczyt / Kasowanie kodów błędów większości systemów takich jak np.: 
- silnik
- poduszki powietrzne
- ABS
- licznik
- Immobilizer,
- Skrzynia biegów
- Centralny zamek

Podgląd parametrów pracy modułów w czasie rzeczywistym (LIVE DATA) np. obroty, przepływomierz, sondy lambda itp. Przy użyciu programu ABCOM
 
Opel Tech2 PL
ABCom
VOLVO

800 Series '96>
800 Series '96>
S/V 70 ('97-'98)
C 70 ('97-'98)
900 '96> - S/V 90
S/V 40 ('97-'98)

W wersji USB działa niestabilnie
VOLVO

Odczyt / Kasowanie kodów błędów, systemy:
-silnik: Benzyna / Diesel
-ABS
-automatyczna skrzynia biegów
-SRS-Airbag
-napinacze pasów
- immobilizer
-kasowanie lampki serwis (licznik)
-nawigacja
-klimatyzacja
-elektryczne sterowanie foteli
-dodatkowe ogrzewanie - Webasto
VOLVO FCR 1.3.6
FIAT
ALFA ROMEO
LANCIA
1[zasłonięte]996-20

Do starszych modeli wymagany jest adapter 3 pin
Fiat Alfa Romeo Lancia

Dostępne funkcje min.:
- Odczyt danych identyfikacyjnych ECU
- Odczyt kodów błędów.
- Kasowanie kodów błędów.
- Odczyt parametrów podczas pracy silnika Live Data.
- Podgląd wykresów parametrów
- Eksport danych diagnostycznych do pliku CSV
- Test elementów wykonawczych
- Detailed description of fault codes, parameters and actuators.
- Reset/Programming functions
FiatECUScan
AlfaDiag
UniDiag
KWP71
SUBARU
1[zasłonięte]999-20


Legacy
Liberty
Outback 
Baja
Impreza
Forester
Tribeca
SUBARU

Oprogramowanie pracuje bardzo stabilnie i umożliwia Diagnostyke w zakresie:
-odczyt numeru VIN
-odczyt i kasowanie błędów obd II, cruise control (nowsze modele), check engine
-diagnostyka automatycznej skrzyni biegów
-podgląd parametrów rzeczywistych
-test immobilizera
-możliwość wydruku błędów
Subaru FreeSSM 


To co do tej pory było zarezerwowane wyłącznie
dla Profesjonalnych Serwisów Samochodowych
możesz teraz sam  zrobić w zaciszu swojego garażu.


 ZACZNIJ WRESZCIE OSZCZĘDZAĆ
NA SERWISIE SWOJEGO AUTA




 


  Został wykonany na najlepszym dostępnym chipsecie FT231X. Zbudowany na specjalizowanych układach scalonych
 (drivery ISO) typowych
dla diagnostyki samochodowej zgodnych ze standardem ISO.Nasz interfejs ma minimalne wymagania sprzętowe, wystarczy praktycznie każdy komputer klasy Pentium.

 
Kontroler USB FT231X (najnowszy kontroler)
Kontroler komunikacji Specjalizowane układy scalone (drivery ISO)
Awaryjność Brak (praktycznie niezniszczalny)
Jakość (pasowność wtyku16 pin )
Idealnie pasuje do każdego gniazda
Rodzaj terminali we wtyku OBD2 Oryginalne Delphi
Diody LED 2 sztuki sygnalizuje stan zasilania oraz transmisji
Zastosowanie Profesjonalne
     
 

 

Interfejs jest profesjonalnym urządzeniem do diagnostyki elektroniki całego auta na ekranie laptopa lub urządzenia PDA

Najnowsza technologia montażu SMD


 

Przy pomocy interfejsu można zdiagnozować   systemy znajdujące się w samochodzie.
Interfejs do komputera jest podłączony poprzez port USB


 

  

 



 Zestaw zawiera


  • Interfejs diagnostyczny USB 
  • Plyta CD (instrukcja w języku polskim , lokalizacja gniazd , opis kodów , materiały pomocnicze)
  • Gwarancja
  • Instrukcja
  • obd2



  •    




     

 

 UWAGA
Kolor obudowy jest do wyboru, elektronika w środku jest taka sama 

 

WYMAGANIA SYSTEMOWE

  • Windows 95, 98, Me, 2000, XP, Vista, Mac OS, Linux, Windows CE, Windows Mobile, PocketPC 2003
  • port USB w komputerza, laptopie, Pocket-PC (PDA)
  • Pojazd zgodne ze specyfikacja OBD2/EOBD
  • gniazdo OBD2 w samochodzie

Kopiowanie opisów i zdjęć surowo zabronione ©SOCZEWKIIIII

Wszystkie nasze skanery diagnostyczne są oryginalne oraz przeszły cała kontrole jakościową względem znaku CE oraz 
RoHs Compliant przez Urząd Celny w Polsce ( który zajmuje się naliczanie podatku oraz sprawdzanie oryginalności towaru Importowanego do Polski) Dołonczone Oprogramowanie zawiera materiały naszego autorstwa lub jest obiete 

GNU General Public License 

 

 

soczewkiiiii
© UltraPanel