Multi efekt gitarowy Digitech RP 500
Swobodnie kontroluj swoje brzmienie na scenie!
Procesor gitarowy RP500 w unikalnym trybie pracy Pedalboard daje ci możliwość pełnej kontroli nad zmianą programów oraz wykorzystywanymi łańcuchami efektów, a także pozwala na wyłączenie wszystkich symulowanych brzmień wzmacniaczy oraz kolumn głośnikowych. W trybie Pedalboard RP500 działa jak 5 wzajemnie połączonych, ale oddzielnych efektów kompaktowych. Zapisz każdą kombinację połączeń w programie, jako unikalną przełączalną konfigurację efektów, jakiej nie znajdziesz nigdzie więcej poza typowo profesjonalnymi zestawami.
Funkcja scenicznej kontroli RP500 pozwala na szybką i niezwykle łatwą zmianę brzmień i eliminuje konieczność „tańczenia” na przełącznikach poszczególnych efektów, przy jednoczesnym zachowaniu możliwości indywidualnego włączania i wyłączania efektów.
RP500 jest zbudowany tak solidnie jak czołg, poczynając od odlanej z metalu obudowy, a kończąc na 9 solidnych i wytrzymałych przełącznikach. Duży 10-znakowy wyświetlacz LED zapewnia swobodę kontroli pracy na scenie. Wbudowany pedał ekspresji służy do kontroli efektu wah, poziomu głośności, efektu Whammy™ lub innych przypisanych parametrów.
Cechy
* Unikalny tryb pracy Pedalboard zmienia RP500 w 5 indywidualnych efektów kompaktowych. * Funkcja Amp/Cabinet Bypass powoduje wyłączenie bloków modelowania wzmacniaczy i kolumn głośnikowych we wszystkich programach. * Niezwykle wytrzymałe przełączniki zmiany programów, włączania i wyłączania efektów, zmiany banków w górę i w dół, tap tempo oraz tunera. * Jasne kontrolki LED wskazują status programu oraz włączone lub wyłączone poszczególne efekty. * Duży 10 znakowy wyświetlacz LED prezentujący nazwę programu, nazwę banku oraz wskazania tunera. * Wyjścia Stereo XLR oraz 1/4” z odcięciem masy. * Wbudowany pedał ekspresji służący do kontroli efektów wah, głośności RP500, efektu Whammy™ oraz innych przypisanych parametrów. * Całkowicie metalowa konstrukcja.
Wszechstronność
RP500 jest niezwykle wydajnym procesorem efektów zaprojektowanym specjalnie pod kątem koncertujących gitarzystów. Przy jego konstruowaniu uwzględniono wszystkie aspekty wynikające z pracy na scenie. RP500 jest zbudowany jak czołg. Posiada on obudowę odlaną z metalu, 9 niezwykle wytrzymałych metalowych przełączników oraz metalowy pedał ekspresji. Kontrola na scenie jest wyjątkowo skuteczna dzięki dużym wskaźnikom LED, które prezentują status programu lub pedału oraz dużemu 10-znakowemu wyświetlaczowi LED. Gniazda wyjściowe XLR oraz 1/4” z odcięciem masy pozwalają na podłączenie RP500 do wzmacniacza lub bezpośrednio do miksera.
Dla gitarzystów, którzy chcą korzystać jedynie z efektów, unikalne rozwiązanie Amp/Cabinet Bypass w RP500 oraz przełączniki Pedalboard pozwalają na wyłączenie bloków modelujących wzmacniacze oraz kolumny głośnikowe we wszystkich programach. Tym samym RP500 będzie działać jak kilka połączonych ze sobą efektów kompaktowych z możliwością ich indywidualnego włączania i wyłączania. Wbudowany pedał ekspresji zapewnia kontrolę nad efektami i ich parametrami w czasie rzeczywistym. Za jego pośrednictwem możemy zmieniać poziom głośności, kontrolować pracę takich efektów jak wah, zmieniać szybkość modulacji chorusa, udział sygnału linii opóźniającej oraz wiele innych.
Gitarzystom pracujący w swoim domowym studio RP500 zapewnia możliwość przekazywania sygnału audio do programu rejestrującego komputera za pośrednictwem złącza USB. Do urządzenia zostało dołączone oprogramowanie Steinberg� Cubase LE4. Inny program komputerowy X-Edit™ Editor/Librarian dla platform Mac oraz PC pozwala na niezwykle łatwe programowanie i archiwizowanie wszystkich twoich brzmień, za pośrednictwem jego bardzo intuicyjnego interfejsu.
Specyfikacja
Informacje ogólne: Obudowa: wytrzymały odlew z metalu Wyświetlacz: Duży 8-znakowy wyświetlacz alfanumeryczny oraz 2-znakowy wyświetlacz numeryczny LED
Kontrolery:
Przełączniki nożne:
9 przełączników heavy-duty typu vacuum-style służących do kontroli funkcji Bypass, Tap Tempo, Bank góra/dół, Program góra/dół, tunera, dostępu do programu oraz włączania i wyłączania poszczególnych efektów.
Pedał ekspresji: Wbudowany
Konwerter A/D: 24-bitowy audio o wysokiej jakości
Konwerter D/A: 24-bitowy audio o wysokiej jakości
Częstotliwość próbkowania: 44.1kHz
Sekcja DSP: 1 Procesor DSP Audio DNA2™
Pamięć programów: 99 Programów Użytkownika / 99 Programów Fabrycznych
Analogowe złącza wejściowe
Wejście gitary: Impedancja: 1 MOhm Maksymalny poziom wejściowy: 8 dBu
Analogowe złącza wyjściowe
Wyjścia liniowe: Impedancja: 1 kOhm niesymetrycznie / 2 kOhm symetrycznie Maksymalny poziom wyjściowy: 23 dBu
Wyjście miksera:
Impedancja: 2 kOhm symetrycznie Maksymalny poziom wyjściowy: 23 dBu
Wyjście słuchawek:
Minimalna impedancja sŁuchawek: 50 Ohm Moc wyjściowa: 250 mW / kanał Elektroniczny SNR: ? 110dB USB: zgodny z 2.0
Strumień sygnału audio: 2 kanaŁy do komputera, 2 kanaŁy z komputera Częstotliwość próbkowania: 44.1 kHz
Wymiary / Masa
Wymiary urządzenia: 49.5 x 5.7 x 22.2 cm (szer x wys x gŁ) Wymiary transportowe: 53.3 x 10.2” x 28.0” (zer x wys x gŁ) (przybliżone) Masa transportowa: 3.63 kg (przybliżona)
Minimalne wymagania systemowe komputera: Windows: Vista Home/Premium XP Home/Professional (zainstalowany SP2, zainstalowany .NET 2.0*) Pentium�/Athlon™ 1.4GHz lub szybszy, 512MB RAM (zalecany 1GB RAM), 180MB wolnej przestrzeni na twardym dysku dla oprogramowania napęd optyczny DVD-ROM, Port USB
Wymagane poŁączenie z Internetem w celu aktywowania programu Cubase.
jeśli będzie to niezbędne w systemie operacyjnym XP program .NET 2.0 będzie zainstalowany podczas instalowania oprogramowania X-Edit
Mac: OS 10.4.x lub nowszy PowerPC G4/G5 1GHz lub nowszy, 512MB RAM (zalecany 1GB RAM), 180MB wolnej przestrzeni na twardym dysku dla oprogramowania napęd optyczny DVD-ROM, Port USB Wymagane poŁączenie z Internetem w celu aktywowania programu Cubase.
Modele Distortion
SCREAMER (oparty na Ibanez� TS-9) TS 808 (oparty na Ibanez TS-808 Tube Screamer) SPARKDRIVE (oparty na Voodoo� Lab Sparkle Drive�) OD OVERDRIVE (oparty na Guyatone� Overdrive OD-2) DOD 250 (oparty na DOD� 250 Overdrive/Preamp) RODENT ( oparty na Pro Co RAT™) MX DISTORTION (oparty na MXR� Distortion +) DS (oparty na Boss� DS-1™ Distortion) GRUNGE (DigiTech� Grunge�) ZONE (oparty na Boss MT-2 Metal Zone�) DEATH METAL (DigiTech Death Metal™) GONKULATOR (oparty na DOD� Gonkulator Ring Modulator) 8TAVIA (oparty na Roger Mayer Octavia™) FUZZLATOR (oparty na Demeter Fuzzulator) CLASSIC FUZZ (oparty na DOD Classic Fuzz) FUZZY FACE (oparty na Arbiter� Fuzz Face™) BIG PI (oparty na Electro-Harmonix� Big Muff Pi�) REDLINE (DigiTech� Redline Overdrive)
Modele wzmacniaczy (Amp)
57 CHAMP oparty na ‘57 Fender� Tweed Champ� 57 DELUXE oparty na ‘57 Fender� Tweed Deluxe™ 59 BASSMAN oparty na ‘59 Fender� Tweed Bassman� 62 BROWN BASSMAN oparty na ‘62 Fender� Brownface Bassman� 65 TWIN REVERB oparty na ‘65 Fender� Blackface Twin Reverb� 65 REVERB oparty na ‘65 Fender Blackface Deluxe Reverb� 65 JTM-45 oparty na ‘65 Marshall� JTM-45 68 SUPER LEAD PLEXI oparty na ‘68 Marshall 100 Watt Super Lead (plexi) 68 JUMP PANEL oparty na ‘68 Marshall Jump Panel 77 MASTER VOLUME oparty na ‘77 Marshall Master Volume 83 JCM800 oparty na ‘83 Marshall JCM800 93 JCM900 oparty na ‘93 Marshall JCM900 01 JCM2000 oparty na ‘01 Marshall JCM2000 (Kanał Solo) 62 AC15 oparty na ‘62 Vox� AC15 63 AC30 TOP BOOST oparty na ‘63 Vox AC30 Top Boost 69 HIGH WATTAGE oparty na ‘69 Hiwatt� Custom 100 DR103 81 MARK IIC oparty na ‘81 Mesa Boogie� Mark II C 01 DUAL RECTIFIED oparty na ‘01 Mesa Boogie Dual Rectifier MARK 4 oparty na ‘93 Mesa Boogie Mark IV TRIPLE RECTIFIED oparty na ‘01 Mesa Boogie Triple Rectifier 99 LEGACY VL-100 oparty na Carvin� Legacy VL-100 96 MATCH HC-30 oparty na ‘96 MatchlessTM HC30 88 SLO-100 oparty na ‘88 Soldano SLO-100 GA-40 oparty na Gibson� GA-40 5150 II oparty na Peavey� 5150� II JAZZ COMBO oparty na Roland� JC-120 SOLAR 100S oparty na Sunn� 100S HT-100 oparty na Randall� HT-100 OJ 120 oparty na Orange™ OR 120 SUPER G oparty na Laney™ Supergroup DIGITECH SOLO DigiTech� Solo DIGITECH METAL DigiTech Metal DIGITECH BRIGHT CLEAN DigiTech Bright Clean DIGITECH CHUNK DigiTech Chunk DIGITECH CLEAN TUBE DigiTech 2101 Clean Tube DIGITECH CRUNCH DigiTech Crunch DIGITECH BLUES DigiTech Blues DIGITECH FUZZ DigiTech Fuzz DIGITECH SPANK DigiTech Spank DIGITECH HIGH GAIN DigiTech High Gain DIGITECH MONSTER – maksymalny poziom wyjściowy DIGITECH “TWEEDFACE” – przedwzmacniacz Tweed ze wzmacniaczem mocy Blackface DIGITECH “BLACKBASS” – przedwzmacniacz ’65 Blackface ze wzmacniaczem mocy Bassman DIGITECH STONERROCK – grube, zamulone brzmienie distortion DIGITECH DARKMETAL – reagujące na artykulację i zwarte
brzmienie metal DIGITECH TRANSISTOR – brzmienie wzmacniacza tranzystorowego DIGITECH BROWNSOUND – brzmienie zestawu stack Hot rod z lat 80-tych DIGITECH MOSH – mięsiste brzmienie metal z odpowiednio podkreślonym górnym pasmem 2101 CLEAN TUBE DigiTech GSP2101TM Artist Clean Tube 2101 SATURATED TUBE DigiTech GSP2101 Artist Saturated Tube DIRECT Modelowanie wzmacniacza wyłączone DREADAUGHT ACOUSTIC JUMBO ACOUSTIC
Kolumny głośnikowe
CHAMP 1X8 oparty na 1x8 ‘57 Fender� Tweed Champ� DELUXE 1X12 oparty na 1x12 ‘57 Fender Tweed Deluxe� DELUXE REVERB 1X12 oparty na 1x12 ‘65 Fender Blackface Deluxe Reverb BRITISH 1X12 oparty na 1x12 ‘62 Vox� AC15 z głośnikiem 20W Vox BLONDE 2X12 oparty na 2x12 ‘57 Fender Blonde Bassman� TWIN 2X12 oparty na 2x12 ‘65 Fender Blackface Twin Reverb� BRITISH 2X12 oparty na 2x12 ‘63 Vox� AC0 Top Boost z gło- śnikami Jensen� Blue Back BASSMAN 4X10 oparty na 4x10 ‘59 Fender Tweed Bassman� BRITISH 4X12 oparty na 4x12 Marshall� 1969 Straight z gło- śnikami Celestion� G12-T70 GREENBACK 4X12 oparty na 4x12 Marshall 1969 Slant z gło- śnikami Celestion 25W Green back FANE 4X12 oparty na 4x12 Hiwatt� Custom z głośnikami Fane BOUTIQUE 4X12 oparty na 4x12 ‘96 VHT� Slant z głośnikami Celestion Vintage 30 VINTAGE 4X12 oparty na 4x12 Johnson� Straight z głośnikami Celestion Vintage 30 DIGITECH SOLO 4X12 4x12 DigiTech� Solo DIGITECH BRIGHT 2X12 2x12 DigiTech Bright DIGITECH METAL 4X12 4x12 DigiTech Metal DIGITECH ROCK 4X12 4x12 DigiTech Rock DIGITECH ALT 4X12 4x12 DigiTech Alt Rock DIGITECH VINTAGE 4X12 4x12 DigiTech Vintage DIGITECH CHUNK 4X12 4x12 DigiTech Chunk DIGITECH SPANK 4X12 4x12 DigiTech Spank DIGITECH SPEAKER COMP 4x12 DigiTech Speaker Compensation DIRECT Modelowanie kolumny głośnikowej wyłączone.
Efekty
Efekty Wah:
DigiTech� Wah Cry Wah oparty na Dunlop� Cry Baby™ Wah Clyde Wah oparty na Vox� Clyde McCoy™ Wah
Efekty Kompresor:
DigiTech� Compressor CS Compressor oparty na Boss� CS-2 Compressor/Sustainer Dyna Comp oparty na MXR� Dynacomp™
Noise Gate:
DigiTech� Silencer™ Noise Gate DigiTech Auto Swell Gate
EQ:
3-pasmowy semi-parametryczny EQ
Modele efektu Chorus: DigiTech� Dual Chorus DigiTech Multi-Chorus DigiTech Glistening Chorus CE Chorus oparty na Boss� CE-2 Chorus TC Chorus oparty na TC Electronics� Chorus
Modele efektu Flanger: DigiTech� Flanger DigiTech Triggered Flanger MX Flanger oparty na MXR� Flanger EH Flanger oparty na Electro Harmonix� Electric Mistress™ AD Flanger oparty na ADA™ Flanger
Modele efektu Phaser: DigiTech� Phaser MX Phaser oparty na MXR� Phase 100 EH Phaser oparty na Electro Harmonix� Small Stone™ Modele przesuwnika widma: DigiTech� Whammy™ DigiTech� Pitch Shift DigiTech� Detune DigiTech� Harmony Pitch Octaver oparty na Boss� OC-2 Octaver™
Modele efektów Vibrato / Rotary: DigiTech� Vibrato DigiTech� Rotary DigiTech� Vibro / Pan Unovibe oparty na Unicord Uni-Vibe™
Modele efektu Tremolo: DigiTech� Tremolo DigiTech� Panner DigiTech ScatterTrem – podwójny efekt tremolo Opto Tremolo oparty na Fender� Opto Tremolo™ Bias Tremolo oparty Vox� Bias Tremolo
Modele efektów Envelope / Special: DigiTech� Auto Yah™ DigiTech� YaYa™ DigiTech� Synth Talk™ DigiTech� Step Filter DigiTech� Sample & Hold DOD FX25 oparty na DOD� FX25 Envelope Filter
Linie opóźniające: Digital Delay Analog Delay Pong Delay Modulated Delay Tape Delay Reverse Delay DM Analog Delay oparta na Boss� DM2 Analog Delay Echo Plex oparta na Maestro EP-1 Tube Echoplex
Pogłosy: Lexicon� Ambience Lexicon� Hall Lexicon� Room Lexicon� Studio Spring oparty na Fender� Twin Reverb™
Modele efektu Chorus: DigiTech� Dual Chorus DigiTech Multi-Chorus DigiTech Glistening Chorus CE Chorus oparty na Boss� CE-2 Chorus TC Chorus oparty na TC Electronics� Chorus
Modele efektu Flanger: DigiTech� Flanger DigiTech Triggered Flanger MX Flanger oparty na MXR� Flanger EH Flanger oparty na Electro Harmonix� Electric Mistress™ AD Flanger oparty na ADA™ Flanger
Modele efektu Phaser: DigiTech� Phaser MX Phaser oparty na MXR� Phase 100 EH Phaser oparty na Electro Harmonix� Small Stone™
Modele przesuwnika widma: DigiTech� Whammy™ DigiTech� Pitch Shift DigiTech� Detune DigiTech� Harmony Pitch Octaver oparty na Boss� OC-2 Octaver™
Modele efektów Vibrato / Rotary: DigiTech� Vibrato DigiTech� Rotary DigiTech� Vibro / Pan Unovibe oparty na Unicord Uni-Vibe™
Modele efektu Tremolo: DigiTech� Tremolo DigiTech� Panner DigiTech ScatterTrem – podwójny efekt tremolo Opto Tremolo oparty na Fender� Opto Tremolo™ Bias Tremolo oparty Vox� Bias Tremolo
Modele efektów Envelope / Special: DigiTech� Auto Yah™ DigiTech� YaYa™ DigiTech� Synth Talk™ DigiTech� Step Filter DigiTech� Sample & Hold DOD FX25 oparty na DOD� FX25 Envelope Filter
Linie opóźniające: Digital Delay Analog Delay Pong Delay Modulated Delay Tape Delay Reverse Delay DM Analog Delay oparta na Boss� DM2 Analog Delay Echo Plex oparta na Maestro EP-1 Tube Echoplex
Pogłosy: Lexicon� Ambience Lexicon� Hall Lexicon� Room Lexicon� Studio Spring oparty na Fender� Twin Reverb™
GWARANCJA: 2 lata
SZYBKA DOSTAWA KURIEREM 24h
PRZESYŁKA UBEZPIECZONA
|