Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

MUGGY TEAM LOSI UNIKALNY

28-02-2012, 1:03
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Aktualna cena: 2 499 zł     
Użytkownik tadeuszdebosz
numer aukcji: 2078838191
Miejscowość Kraków
Wyświetleń: 323   
Koniec: 30-01-2012 11:38:52

Dodatkowe informacje:
Stan: Do złożenia
Rodzaj napędu: spalinowy
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

TEAM LOSI MUGGY No.551 Part Number: LOSB0018 Model is in 1/8 Scale 4WD Hybrid Monster Truck and it is a perfect option for bashing Length: 21.75" (552mm) Width: 18.0" (457mm) Wheelbase: 14.0" (356mm) Drivetrain: Active Four Wheel Drive, Triple Differentials Suspension: Front C-Hub Carriers and Rear Bearing Carriers custom made Shocks: MSR6 Piggyback Shock plus RC RAVEN Black Dual Rate springs Chassis: Main Chassis Hard Anodized LOSB2275 plus 3mm Stainless steel screw Brakes: Crossdrilled Stainless Steel Disk and Calipers with Fiber Pads Fuel Tank: HUDY 125ml perfect custom fit Body: pure lexan hummer H2 plus new carbon fiber body Gold aluminium one piece engine mount custom made Drive train: back hd CVD axles plus titanium cup plus front titanium axle ang cup massively reduce rotating mass in the drive train of your vehicle, giving quicker spool up, reduced braking time and sharper handling plus gold aluminium Rear differential cup custom made plus all wheel & diff bearings are new plus front and rear diff case plus Front ACTIVE Differential 45/11 Wing: Vantage Carbon Fiber Wing VRIRE0007 plus stronger wing mount custom made Suspension: Lunsford Racing Titanium Hinge Pins Full Set plus soft swaybars from LST2 plus all RPM A-Arms plus adapter kit +Xtreme Racing Bulkhead Braces Silver Carbon Fiber XTR10822S 2pcs plus 2pcs black carbon +Xtreme Racing Center Diff Brace Silver Carbon Fiber XTR10826S plus 2mm black carbon +Xtreme Racing Dual Servo Mount Silver Carbon Fiber XTR10824S +Xtreme Racing Suspension Braces Silver Carbon Fiber XTR10823S +Xtreme Racing Steering Brace Silver Carbon Fiber 4mm +Xtreme Racing Center Differential Support Plate + special modify bearings on/in stering post +Gold aluminium Rear Chassis Brace custom made +Gold aluminium Front Chassis Brace custom made +Gold aluminium Steering/Servo Saver Hardware custom made +Gold aluminium towers custom made +Gold aluminium UP-shock mount custom made +Gold aluminium Carriers & Spindles custom made +Gold aluminium Rear Hubs custom made +Gold aluminium 23mm wheel hex custom made plus Titanium 23mm wheel hex pin custom made +Gold aluminium Servo Stand Offs custom made +Gold aluminium spring retainer custom made +Gold aluminium servo saver arm custom made +Gold aluminium fuel filter custom made +Titanium GPM Front/Rear Shaft +All gold aluminium parts are custom laser engreving model jest idealny do bashingu 8) :P :arrow: a ilość możliwego tuningu zaskoczyła nawet mnie .... :roll: teraz trochę o moim magusie i tym co zostało zmienione w porównaniu z seryjnym modelem: wszystkie aluminiowe części takie jak płytki pod wieżyczki, polka pod serwa, polka układu kierowniczego, polka centralnego dyfra, wzmocnienia bulkheadów przód i tył--to wszystko zostało wymienione na srebrny carbon 2 mm, dodatkowo na półce układu kierowniczego zastosowałem 5mm carbon zamiast 2 mm. w samym układzie kierowniczym zmianie uległo parę rzeczy a mianowicie mosiężne tulejki w układzie kierowniczym zastąpiłem ceramicznymi łożyskami 6x10x3. plastikowy serwo saver - aluminiowym, wszystkie śruby rzymskie zmieniłem na tytanowe firmy LUNSFORD, drążki kierownicze wymieniłem na aluminiowe firmy INTEGY HD , piasty i zwrotnice tez są aluminiowe i też INTEGY, kola są ołożyskowane na ceramikach hex 23mm, zawieszenie składa się z wahaczy RPM zamontowanych na tytanowych sworzniach GPM, amortyzatory INTEGY PIGGY BACK z 40 mm regulacją plus progresywne sprezyny raven, przez większe amory standardowe wieżyczki nie dawały rady wiec musiałem je zastąpić aluminiowymi, dodatkowo górne plastikowe tuleje mocujące amortyzatory zostały zmienione na aluminiowe firmy DYNAMITE, założyłem też miękkie drążki reakcyjne 2.2mm od LST2, dodatkowo 90% śrub wymieniłem na tytan w większości firmy TAMIYA reszta to stal nierdzewna oraz to czego nie mogłem znaleźć w tytanie, układ paliwowy nie zmienił się bardzo jedynie grubszy przewód, aluminiowy filtr paliwa, mniejszy bak 125ml HUDY. + 3 mm płyta HD + OnePieceEngineMount, układ napędowy: , sześciu satelitowy centralny dyferencjał firmy ofna z zębatką 52T, tytanowa przednia półoś dyfra wraz z kubkiem, tylna półoś dyfra HD z tytanowym kubkiem, aluminiowe 4 satelitowe dyfry zarówno obudowa jak i środek, przedni dyfer to tzw. smart diff, półosie i driveshafty są standardowe, trzpienie mocujące 23mm hexy są tytanowe, dodatkowo wzmocniłem mocowanie spojlera oraz wymieniłem śruby mocujące zawieszenie z płytą podwoziową na 3mm ze stali nierdzewnej RESZTA OPISU NA MAIL LUB TEL 781[zasłonięte]663

Dodano 2[zasłonięte]012-01 22:49
https://picasaweb.google.com/116[zasłonięte]597103[zasłonięte]127725/MuggyForSaleEbay