Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Muesing Twinroad Sport SE Silver Shadow limited

10-10-2014, 21:53
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 2 899 zł     
Użytkownik Sparrow52
numer aukcji: 4646059977
Miejscowość ŁÓDŹ
Wyświetleń: 276   
Koniec: 10-10-2014 21:40:36

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Waga (gramy): 12000 [g]
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Rower cross/trekking MUESING TWINROAD Sport SE Silver Shadow (edycja limitowana)

MADE IN GERMANY

Jeden, wyjątkowy model roweru w wersji specjalnej Silver Shadow. Większość elementów roweru w kolorze srebrnym.

Rozmiar 530mm. czyli dla osoby o wzroście 180-187cm.

Dane techniczne:

Rama Muesing Twinrod Sport.

Widelec SR SunTour SF4-NCX D RL skok 63mm.blokada skoku

manetką na kierownicy, regulacja naprężenia wstępnego ze wskaźnikiem na goleni.

Klamki hamulcowe - Shimano Tiagra

Manetki - Shimano Deore

Przerzutka przednia - Shimano Deore XT

Przerzutka tylna - Shimane Deore XT

Mechanizm korbowy – Shimano DeoreLX

Hamulce- Shimano Tiagra

Piasty kół- Novatec NT-751SB i NT-802SB Silver

Łańcuch-Shimano 105

Kaseta zębatek-Shimano Tiagra 12-25T

Komplet sterowy Cane Creek

Opony - Continental Cyclocross Speed 700x42C zwijane.

Kierownica - Cannondale

Wspornik kierownicy - Cannondale

Wspornik siodła - Ritchey

Siodło - San Marco Provip

Pedały - Docura

Parę słów dla tych wszystkich, którzy trochę mniej orientują się w symbolach i oznaczeniach komponentów rowerowych:

Rama:

Muesing to niemiecki producent wysokiej klasy ram i całych rowerów. Twinroad Sport to

najnowsza, bardzo mocna i wytrzymała rama o sportowej geometrii, doskonale nadająca się do zastosowania w rowerach od Cross, poprzez Trekking, aż do rowerów przeznaczonych do długodystansowej, ciężkiej turystyki. Ramy Muesinga produkowane są w Niemczech. Twinrod Sport to podstawowy model ram firmy Muesing. Koszt samej ramy to 200Euro, czyli ponad 800zł.

Rama w wersji bez napisów.

Widelec:

SR SunTour NCX D RL. Posiada regulację naprężenia wstępnego, dzięki której możemy dostosować jego pracę do wagi rowerzysty. Wskaźnik regulacji umieszczony na goleni widelca.

Posiada również blokadę skoku realizowaną za pomocą manetki umieszczonej na kierownicy.

Jest to bardzo wygodne rozwiązanie, zdecydowanie lepsze od blokady skoku na goleni widelca, gdyż nie musimy podczas jazdy odrywać ręki od kierownicy i schylać się do goleni, żeby zablokować, czy zwolnić blokadę widelca.

Dzięki blokadzie skoku widelec podczas jazdy zachowuje się jak widelec sztywny. Umożliwia to nam dużo łatwiejszą jazdę po twardych nawierzchniach, gdyż cała energia włożona w pedałowanie jest przekazywana na napęd, a nie częściowo przenoszona na „pompowanie” widelca. Zjawisko „pompowania” widelca szczególnie możemy odczuć podczas podjazdów pod górę.

Osprzęt:

Hamulce:

typu V-Brake z grupy Shimano Tiagra. Doskonała siła i modulacja hamowania, a jednocześnie świetna waga.

Praktycznie bardzo rzadko spotykane, kompaktowe hamulce o oryginalnej konstrukcji i stylistyce.

Mechanizm korbowy:

Mechanizm korbowy Shimano LX FC-T671 HollowtechII (puste ramiona).

Jest to mechanizm w systemie łożysk zewnętrznych z trzyrzędowymi tarczami Hyperdrive SG-X 44-32-24T. Środkowa tarcza wzmocniona kompozytem. Mechanizm wyposażony jest w osłonę, którą można odkręcić.

Klamki hamulcowe:

Klamki hamulcowe Shimano Tiagra.

Manetki:

Manetki 3X10 Shimano Deore z serii T610.

Przerzutka przednia:

Model Deore XT w wersji Down Swing.

Przerzutka tylna:

Model Shimano Deore XT z serii M780, wersja Shadow, doskonała zmiana przełożeń. Profesjonalna przerzutka z drugiej

"od góry" grupy Shimano.

Łancuch:

Model Shimano 105 - 10-cio rzędowy łańcuch z ażurowymi ogniwami.

Trzecia "od góry" grupa Shimano. Odpowiednik SLX. Praktycznie niestosowany w rowerach z tego zakresu cenowego, ponieważ z reguły stosowane są podstawowe łańcuchy z najniższej grupy Deore.

Komplet sterowy:

Półzintegrowane stery VP Cane Creek.

Kaseta:

Kaseta Shimano Tiagra z przełożeniami 12-25T. Bardzo dobre i przemyślane zestopniowanie z tarczami mechanizmu korbowego dla rowerów typu Cross/Trekking, zapewniające bardziej równomierne zużycie kasety, co w praktyce skutkuje jej dłuższą żywotnością.

Koła:

Zbudowane na najnowszych piastach Novatec na łożyskach maszynowych, przeznaczonych specjalnie do rowerów typu Cross/Trekking. Obręcze Swift Arriv, trzykomorowe, bok obrabiany CNC ze wskaźnikiem zużycia . Do tego bardzo dobre, nierdzewne szprychy Sapim Leader, oraz rzecz zupełnie niespotykana w kołach rowerów z tego zakresu cenowego - aluminiowe, srebrne nyple Pillar długości 14mm. Dzięki takiemu zestawieniu koła są bardzo mocne, sztywne i lekkie, a jednocześnie wizualnie prezentują się rewelacyjnie.

Ogumienie:

Dętki i opony znanej na całym świecie firmy Continental. Dętki w wersji specjalnej „Light”, celem obniżenia masy rotowanej koła, co zawsze korzystnie wpływa na jazdę. Opony Cyclocross Speed w rozmiarze 700X42C w wersji zwijanej. Jedne z najlepszych na rynku opon crossowych. Doskonałe na wszelkiego rodzaju twarde nawierzchnie, a jednocześnie zadziwiająco dobrze spisujące się w terenie.

Wsporniki:

Wspornik kierownicy:

Cannondale srebrny polerowany.

Wspornik siodła:

Ritchey srebrny polerowany.

Kierownica:

Cannondale srebrna polerowana, oversize.

Siodło:

Siodełko włoskiej firmy San Marco , znanej na całym świecie, model Provip, wersja Bioaktive. Świetnie wyprofilowane, lekkie, doskonale komponujące się z całością roweru.

Chwyty:

Lekkie, a jednocześnie komfortowe chwyty firmy PRO w wersji przezroczystej.

Pedały:

Rewelacyjne pedały Docura, aluminiowe, na łożyskach maszynowych, super waga 260g.

Dodatkowo rower wyposażony jest w:

lekkie rogi firmy Author, oczywiście srebrne polerowane.

aluminiowy koszyczek na bidon srebrny polerowany.

Podsumowanie:

W tej cenie rower jest po prostu bezkonkurencyjny.

Oprócz tego rower jest wizualnie bardzo ładny, choć akurat w tej kwestii jest to moje subiektywne odczucie. Tak czy siak, jeśli ktoś chce mieć rower niezawodny, na świetnym osprzęcie, do tego zupełnie niepowtarzalny, to ten rower jest dla niego.

Cena roweru w tej konfiguracji w Niemczech wynosi ponad 1000 Euro.

Gwarancja na rower 2 lata.

Przed zakupem proszę o kontakt celem ustalenia szczegółów, przede wszystkim rozmiaru ramy.

Mój telefon: 603[zasłonięte]135

Polecam i pozdrawiam.