Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

MSDEMAN-Prawa Ręka Mafi-pc+100 innych

18-01-2012, 17:03
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Aktualna cena: 5 zł     
Użytkownik andbart
numer aukcji: 2050748298
Miejscowość Legnica
Wyświetleń: 5   
Koniec: 21-01-2012 15:10:29

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Wersja językowa gry: Polska
Granice wiekowe: Dla młodzieży, Dla dorosłych,
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Wymagania sprzętowe

System operacyjny

Microsoft Windows Vista, Microsoft Windows XP, Microsoft Windows 2000

Pamięć operacyjna

256 MB

Inne cechy gry

DirectX 9.0c

Karta graficzna

Zgodna z DirectX, 128 MB

Procesor

1 GHz

Karta dźwiękowa

Zgodna z DirectX, 16-bitowa

O produkcie

Made Man: Prawa Ręka Mafii to gra akcji, w którуm gracz kieruje postacią członka mafii.

Głównym bohaterem programu jest Joey Verola. Rozgrywka rozpoczyna się w latach sześćdziesiątych XX wieku i ukazuje kluczowe momenty życia postaci na przestrzeni 30 lat. Początkowo bohater służy jako żołnierz w trakcie wojny w Wietnamie, gdzie poznaje ludzi, którzy pomogą mu po powrocie do ojczyzny dołączyć do mafii. W Nowym Jorku Joey zostaje członkiem wielkiej organizacji przestępczej, uczestnicząc w jej wzlotach i upadkach.

Rozgrywka polega na kierowaniu postacią w szeregu nielegalnych przedsięwzięć, takich jak: wymuszanie haraczy, porwania, napady, korumpowanie urzędników, ściąganie fikcyjnych pożyczek czy fałszowanie ksiąg rachunkowych. Jednocześnie należy brać udział w walkach z konkurencyjnymi organizacjami. W trakcie starć korzystać można arsenału dwudziestu pięciu rodzajów broni (przykładowo miecze, pistolety, pistolety maszynowe, strzelby, karabiny czy granaty). Postać może przy tym korzystać jednocześnie z dwóch broni. W trakcie walki bohater może wykorzystywać też elementy otoczenia oraz samych przeciwników (jako żywe tarcze). Świat gry składa się z 17 dopracowanych lokacji.

Postać dysponuje dwoma specjalnymi umiejętnościami. Pierwsza z nich sprawia, że bohater sam odskakuje w najbliższe bezpieczne miejsce, druga zaś umożliwia przywołanie obrazów widzianych wcześniej pomieszczeń, co pozawala na planowanie koIejnych ruchów postaci. Program zawiera dopracowany system odtwarzający prawa fizyki.

Grafika gry ukazuje akcję z perspektywy trzeciej osoby.

 

STAN PUDEŁKA ORAZ PŁYTY IDEALNY