OFFICE PROFESSIONAL 2003 OEM PL
TECHNOLOGIA XML
Można tworzyć własne, dostosowane schematy XML lub korzystać z gotowych formatów plików XML dostępnych w programach Microsoft Office Excel 2003 i Microsoft Office Word 2003.
Wsparcie dla zdefiniowanych przez użytkownika schematów XML w programach Excel 2003 i Word 2003 umożliwia sprawniejsze tworzenie, przechwytywanie, wymianę i wielokrotne wykorzystanie informacji. Można zachowywać i edytować dane oraz korzystać z nich definiując własne tagi XML lub używając tagów standardu przemysłowego, zależnie od potrzeb firmy. Podczas otwierania i zapisywania dokumentów można dostosowywać sposób formatowania danych.
ZARZĄDZANIE PRAWAMI DO INFORMACJI
Technologia ta umożliwia zdefiniowanie sposobu, w jaki inni użytkownicy wykorzystywać mogą informacje zawarte w twoich plikach, np. kto może otwierać, modyfikować, drukować, przekazywać dalej pliki lub wykonywać na nich inne operacje. Uprawnienia mogą być wydane dla pojedynczego użytkownika lub dla całej grupy. Uprawnienia te przypisane są do informacji niezależnie od tego, co się z nimi później stanie.
Uwaga Funkcja zarządzania prawami do informacji (IRM) dostępna jest jedynie w programach Microsoft Excel 2003, Microsoft Office Outlook® 2003, Microsoft Office PowerPoint® 2003 oraz Microsoft Word 2003.
Umożliwia tworzenie chronionych systemem zarządzania prawami do informacji (IRM) wiadomości poczty elektronicznej i plików, zawierających informacje, kto może otworzyć dany plik, a także definiujących inne atrybuty i uprawnienia, dotyczące np. informacji tylko do odczytu, edytowania danych i innych operacji przeprowadzanych na plikach.
Microsoft Office Professional Edition 2003 umożliwia zastosowanie wobec informacji zdefiniowanych wewnątrz firmy szablonów, zapewniających szybki i łatwy sposób ochrony dostępu do danych i wykorzystania ich zgodnie z zasadami firmy.
PAKIET OFFICE 2003 pozwala firmom i ich pracownikom przekształcić informacje w działania. Nowe i jednocześnie znane produkty, możliwości i funkcjonalność udoskonalają sposób, w jaki ludzie i przedsiębiorstwa łączą się z innymi ludźmi, informacjami i procesami biznesowymi.
Udoskonalenia w zakresie współpracy intranetowej poprzez integrację z portalem współpracy i dzielenia informacji Program SharePoint Portal Server umożliwiają pracownikom dostęp do informacji i ich dzielenie zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz firmy. Obsługa zarządzania prawami własności do informacji (IRM – Information Rights Management) oraz obsługa standardu przemysłowego XML (Extensible Markup Language) zapewniają platformę, na której szybko tworzyć można oszczędne rozwiązania odnoszące natychmiastowy skutek.
INTEGRACJA Z LUDŹMI
Usprawnij komunikację i współpracę pomiędzy wewnętrznymi i zewnętrznymi członkami zespołu przy użyciu zwiększających wydajność aplikacji typu desktop wykorzystywanych przez wielu ludzi na co dzień. Dzięki pakietowi Office 2003 możesz:
- Zapewnić zespołom dostęp do dokumentów oraz umożliwić im ich edytowanie i zapisywanie w jednym, centralnym miejscu, wykorzystując obszary robocze dokumentu (Document Workspace). Dodatkowo, Okienko zadań Dzielonego obszaru roboczego (Shared Workspace) wyświetla zadania, powiązane dokumenty, łącza oraz listy użytkowników powiadamiające Cię, gdy członkowie Twojego zespołu pracują w trybie online.
- Dzielić dokumenty z innymi pracownikami zespołu w celu ich edycji oraz kontrolować wszelkie wprowadzane zmiany. Możesz zmieniać ustawienia dostępu i pozwalać współautorom dokumentu na edycję tylko tych sekcji lub obszarów formatowania, które wybierzesz.
- Zwiększyć wydajność swoich spotkań dzięki obszarom roboczym spotkań (Meeting Workspaces), które oferują scentralizowane dzielenie agend, zasobów graficznych i innych dokumentów.
- Kontaktować się szybko ze współpracownikami z zespołu za pomocą usługi Instant Messaging, która wyświetlana może być w dowolnej aplikacji pakietu Office 2003, i która informuje Cię za każdym razem, gdy inni członkowie zespołu są w trybie online.
- Szybko umawiać się na spotkania z członkami zespołu. Używając programu Microsoft Office Outlook® 2003 – będącego jednocześnie menedżerem informacji o klientach i programem komunikacyjnym – wraz z Microsoft Windows® SharePoint™ Services , możesz porównywać harmonogramy zadań oraz przeglądać kalendarze współpracowników.