|
Kontakt: tel. 605[zasłonięte]603 [zasłonięte]@op.pl Płatność: 1.Przedpłata na konto - przelew bankowy 2.Płatność za pośrednictwem serwisu allegro 3.Płatność za pobraniem
|
Nowy w oryginalnym opakowaniu, zafoliowany, z certyfikatem autentyczności COA
Kod produktu nadany przez producenta: 79G-02036
Faktura VAT lub paragon. Podana cena jest ceną brutto - zawiera 23% podatku VAT
Wersja NIE-komercyjna OEM - do wykorzystania przez użytkowników domowych (firmy nie mają prawa do użytkowania tego pakietu).
Pakiet Office sprzedawany jest na zasadach nowej licencji OEM, dopuszczającej sprzedaż oprogramowania bez urządzenia peryferyjnego
W przypadku posiadania przez Państwo wstępnie załadowanego pakietu Microsoft Office 2010 (wersja 60 lub 90 dniowa) wystarczy tylko wprowadzić klucz aktywacyjny z karty klucza produktu. W przypadku gdy Państwo nie mają wstępnie załadowanego pakietu należy wejść na stronę Microsoft (www.office.com/productkeycard), wprowadzić klucz aktywacyjny i zainstalować pakiet
Specyfikacja:
|
Producent
|
Microsoft
|
Oprogramowanie
|
Office 2010 dla Użytkowników Domowych i Uczniów
|
Wersja językowa
|
polska
|
Typ produktu
|
OEM
|
Licencja
|
tylko do użytku domowego
|
Liczba użytkowników
|
1
|
Liczba stanowisk
|
1
|
Nośnik oprogramowania
|
brak nośnika
|
Certyfikat Autentyczności
|
TAK
|
Wersja bez dedykacji na konkretną markę komputera (można używać na każdym)
|
Pomoc techniczna Microsoft
|
TAK
|
Sprzedawane przez nas programy są objęte gwarancją poprawnej instalacji, rejestracji oraz oryginalności. W razie problemów z oprogramowaniem każdy klient otrzymuje od nas pomoc techniczną lub możliwość zwrotu towaru.
W skład pakietu wchodzi:
a) Word 2010
b) Excel 2010
c) PowerPoint 2010
d) OneNote 2010
Pakiet Microsoft Office 2010 dla Użytkowników Domowych i Uczniów zawiera podstawowe narzędzia potrzebne do efektywnego wykonywania projektów szkolnych i domowych.
Gotowe do użycia szablony dostępne w programach Word 2010 i PowerPoint 2010 pozwalają uczniom i studentom na tworzenie wyróżniających się zadań domowych, a zaawansowane efekty wizualne i funkcje edytowania multimediów ułatwiają twórcze wyrażanie pomysłów. Program Excel 2010 oferuje narzędzia arkusza kalkulacyjnego używane przez profesjonalistów w celu ułatwienia pracy z danymi, począwszy od śledzenia wydatków, aż po tworzenie budżetu domowego. Natomiast program OneNote 2010 zapewnia jedno, uniwersalne, łatwo dostępne miejsce na projekty domowe oraz organizowanie notatek, plików i zasobów.
Zachowywanie kontroli nad budżetem domowymGotowe do użycia szablony w programie Excel 2010 umożliwiają natychmiastowe tworzenie budżetu i śledzenie wydatków. Proste w użyciu narzędzia analizy, takie jak wykresy przebiegu w czasie i formatowanie warunkowe, umożliwiają szybsze uzyskiwanie informacji na podstawie dostępnych danych. Budżet można natychmiast przedstawić w formie graficznej, korzystając z kolorowych, łatwych do utworzenia, wykresów i schematów. Organizowanie informacji o gospodarstwie domowym w jednym, łatwo dostępnym miejscu W programie OneNote 2010 można utworzyć notes, aby organizować zasoby na potrzeby dowolnego projektu, począwszy od remontu mieszkania, aż po decyzje dotyczące istotnych zakupów.
W jednym, łatwo dostępnym miejscu, można gromadzić różnorodne materiały i multimedia, takie jak dokumenty, pliki tekstowe, klipy wideo, pliki dźwiękowe, wycinki ekranu i inne.
Proste funkcje znakowania i wyszukiwania pozwalają znajdować potrzebne informacje. Funkcja tworzenia notatek połączonych umożliwia zapisywanie informacji ze stron sieci Web i innych zasobów w trybie online w notesie za pomocą jednego kliknięcia, dzięki czemu badania internetowe są wydajniejsze. Tworzenie raportów, życiorysów i biuletynów o wysokiej jakości Wbudowane szablony projektów w programie Word 2010 umożliwiają tworzenie profesjonalnie wyglądających dokumentów, począwszy od raportów szkolnych, aż po biuletyny rodzinne. Dziesiątki grafik SmartArt® z możliwością dostosowywania pozwalają na graficzne przedstawianie pomysłów. Tytuły stron i nagłówki mogą być bardziej dynamiczne dzięki użyciu efektów stosowanych bezpośrednio do tekstu, takich jak poświata, odbicie oraz cień. Ulepszone okienko nawigacji pozwala łatwiej zlokalizować odpowiednią stronę lub sekcję. Projektowanie wyróżniających się prezentacji na potrzeby szkolne Dzięki programowi PowerPoint 2010 można dodawać do prezentacji przedstawianych na zajęciach przykuwające uwagę efekty wizualne oraz różne multimedia, takie jak klipy wideo, pliki dźwiękowe i fotografie. Slajdy lepiej zapadną w pamięć, jeśli skorzysta się z funkcji edytowania fotografii, które umożliwiają przycinanie i kolorowanie obrazów oraz dodawanie do nich tekstur.
Za pomocą edytora klipów wideo można wstawiać klipy wideo i edytować je bezpośrednio w prezentacji oraz dodawać do nich wspaniałe, kreatywne efekty.
Przejścia slajdów o jakości odpowiedniej dla emisji pozwalają nadać prezentacji profesjonalny wygląd. Korzystając z emisji pokazu slajdów, można udostępnić prezentacje pozostałym uczniom z klasy*. Edytowanie i udostępnianie dokumentów oraz uzyskiwanie do nich dostępu w trybie online* Utworzone dokumenty można łatwo przekazać do witryny sieci Web za pomocą usługi Windows Live SkyDrive, a potem uzyskiwać do nich dostęp przy użyciu niemal dowolnej przeglądarki sieci Web. Aplikacje Office Web Apps pozwalają uzyskiwać dostęp do dokumentów nawet podczas podróży. Raport, biuletyn lub prezentację można edytować w trybie online za pomocą aplikacji Office Web Apps, które zapewniają oczekiwane wrażenie pracy z aplikacjami pakietu Office.
Udostępnienie dokumentów innym osobom w trybie online ułatwia współpracę z kolegami i koleżankami z klasy oraz z członkami rodziny.
*Wymagane jest odpowiednie urządzenie, połączenie internetowe oraz przeglądarka Internet Explorer, Firefox lub Safari. Istnieją pewne różnice między funkcjami aplikacji Office Web Apps i aplikacji pakietu Office 2010.
Wymagania systemowe
|
Komputer i procesor: Procesor 500 MHz lub szybszy Pamięć: 256 MB pamięci RAM; zalecane 512 MB do obsługi funkcji graficznych, funkcji wyszukiwania błyskawicznego w programie Outlook i niektórych funkcji zaawansowanych.1 Dysk twardy: 3 GB wolnego miejsca na dysku Wyświetlanie: Monitor o rozdzielczości 1024 x 576 lub wyższej System operacyjny: Windows XP z dodatkiem Service Pack (SP) 3 (tylko w wersji 32-bitowej) lub Windows Vista z dodatkiem SP1, Windows 7, Windows Server 2003 R2 z analizatorem składni MSXML 6.0, Windows Server 2008 lub nowszy system operacyjny w wersji 32- lub 64-bitowej. Elementy graficzne: Sprzętowe przyspieszenie grafiki wymaga karty graficznej zgodnej z programem DirectX 9.0c i mającej pamięć wideo o pojemności 64 MB lub większej. Wymagania dodatkowe: Niektóre funkcje programu Microsoft(R) OneNote(R) wymagają składnika Wyszukiwanie z pulpitu systemu Microsoft Windows(R) 3.0, programów Windows Media(R) Player 9.0, Microsoft(R) ActiveSync(R) 4.1, mikrofonu, wyjściowego urządzenia audio, urządzenia do nagrywania wideo, cyfrowego aparatu fotograficznego lub skanera zgodnego ze standardem TWAIN. Udostępnianie notesów jest możliwe, gdy użytkownicy znajdują się w tej samej sieci. Wymagania dodatkowe: Niektóre funkcje zaawansowane wymagają łączności z programem Microsoft Exchange Server 2003, programem Microsoft SharePoint Server 2010 i/lub systemem Windows Server 2003 z dodatkiem SP1 z uruchomionym programem Windows SharePoint Services 4.0. Wymagania dodatkowe Niektóre funkcje wymagają programu Windows Search 4.0. Internet: Program Internet Explorer (IE) 6 lub nowszy, tylko przeglądarka 32-bitowa. Do odbierania emitowanych prezentacji jest wymagany program IE7 lub nowszy. Funkcje internetowe wymagają połączenia z Internetem. Wielodotyk: Funkcje wielodotykowe wymagają systemu Windows 7 i urządzenia obsługującego dotyk. Pisanie odręczne: Niektóre funkcje pisania odręcznego wymagają systemu Windows XP Tablet PC Edition lub nowszego. Obsługa mowy: Funkcje rozpoznawania mowy wymagają mikrofonu przyustnego i wyjściowego urządzenia audio. Faks internetowy: Faks internetowy jest niedostępny w systemach Windows Vista Starter, Windows Vista Home Basic i Windows Vista Home Premium. Funkcja IRM: Funkcja Zarządzanie prawami do informacji wymaga dostępu do systemu Windows 2003 Server z dodatkiem SP1 lub nowszego z uruchomionymi Usługami zarządzania prawami do informacji. Usługa Live ID: Niektóre funkcje online wymagają usługi Windows LiveTM ID. Inne: Funkcje i elementy graficzne produktu mogą się zmieniać w zależności od konfiguracji systemu. Niektóre funkcje mogą wymagać dodatkowego lub zaawansowanego sprzętu albo łączności z serwerem (www.office.com/products).
1 Do korzystania z plików danych programu Outlook o rozmiarze większym niż 1 GB jest zalecane 512 MB pamięci RAM. 2 Do obsługi funkcji Wyszukiwanie audio programu OneNote jest zalecany procesor 2 GHz lub szybszy oraz 1 GB pamięci RAM. Wymagany jest mikrofon przyustny. Wyszukiwanie audio jest niedostępne w przypadku niektórych języków.
|
|
|