|
Microsoft Office 2007 Small Business OEM PL
Kod Producenta |
9QA-01526 |
Zastosowanie |
Pakiet komercyjny, przeznaczony dla klientów indywidualnych, instytucjonalnych i biznesowych.
|
Pakiet zawiera |
Hologramowa płyta instalacyjna, opakowanie z licencją
|
Wersja |
OEM PKC
|
Opis |
Microsoft Office Small Business 2007 to zaawansowany i łatwy w użyciu pakiet oprogramowania zwiększającego produktywność i służącego do zarządzania kontaktami, który dzięki nowym narzędziom ułatwia oszczędzanie czasu, zachowanie dobrej organizacji i lepsze obsługiwanie klientów. Można łatwo zarządzać wszystkimi informacjami o potencjalnych i dotychczasowych klientach w jednym miejscu oraz szybko tworzyć dynamiczne dokumenty, arkusze kalkulacyjne i prezentacje. Pakiet ułatwia opracowywanie materiałów marketingowych o profesjonalnym wyglądzie przeznaczonych do wydrukowania, przesłania pocztą e-mail lub opublikowania w sieci Web oraz tworzenie efektywnych kampanii marketingowych we własnym zakresie. Można wydajnie zarządzać kalendarzem, zadaniami i wiadomościami e-mail oraz odfiltrowywać niechciane wiadomości e-mail, aby zachować bezpieczeństwo własnego komputera. Dzięki ulepszonym menu, w których są automatycznie wyświetlane odpowiednie narzędzia, można w krótszym czasie nauczyć się nowych funkcji.
Wydajniejsza i efektywniejsza praca
Nowe narzędzia w pakiecie Office Small Business 2007 pozwalają szybciej pracować i tworzyć bardziej profesjonalne dokumenty, arkusze kalkulacyjne i prezentacje. Pakiet Office Small Business 2007 pomaga szybko wykonywać rutynowe zadania, dzięki czemu można poświęcić więcej czasu klientom. W nowych, opartych na zadaniach menu i paskach narzędzi są automatycznie wyświetlane polecenia i opcje, których można użyć, co przyspiesza i ułatwia znajdowanie potrzebnych funkcji oprogramowania. Nowa funkcja podglądu na żywo pozwala przeglądać przykładowe wyniki zmian przed ich zastosowaniem.
Pakiet Office Small Business 2007 pozwala: - poświęcać mniej czasu na naukę obsługi nowego oprogramowania dzięki ulepszonym menu i poleceniom, w których odpowiednie narzędzia pojawiają się wtedy, gdy są potrzebne; - szybciej i łatwiej znajdować potrzebne informacje dzięki funkcji wyszukiwania błyskawicznego; - chronić siebie, korzystając z udoskonalonych filtrów wiadomości-śmieci i filtrów witryn wyłudzających informacje, oraz łatwiej tworzyć profesjonalne dokumenty, arkusze kalkulacyjne i prezentacje gotowe do publikacji dzięki nowym możliwościom graficznym; - planować zadania w programie Microsoft Office Outlook 2007, które będą wyświetlane w kalendarzu; - korzystać z nowego paska zadań do wykonania, który przedstawia skonsolidowany widok zadań, informacji kalendarza i wiadomości e-mail oznaczonych flagą monitującą; - używać nowych szablonów i narzędzi w programie Microsoft Office Word 2007, które ułatwiają ponowne używanie zawartości, stosowanie formatowania o profesjonalnym wyglądzie i szybkie wyświetlanie podglądu zmian; - używać nowych narzędzi w programie Microsoft Office Excel 2007 do filtrowania, sortowania i wizualizowania informacji, co pomaga efektywniej analizować dane biznesowe.
Zarządzanie informacjami o wszystkich klientach i kontaktach w jednym miejscu
Program Microsoft Office Outlook 2007 z dodatkiem Business Contact Manager zawiera kompletne rozwiązanie do zarządzania kontaktami i klientami, co pozwala lepiej obsługiwać klientów. Program Office Outlook 2007 z dodatkiem Business Contact Manager umożliwia organizowanie wszystkich informacji o kontaktach oraz o potencjalnych i dotychczasowych klientach, ułatwiając zarządzanie potencjalnymi klientami, odpowiadanie klientom oraz zarządzanie procesem sprzedaży w jednym miejscu. Można też śledzić zadania w projektach, zarządzać nimi i przydzielać je współpracownikom.
Pakiet Office Small Business 2007 ułatwia: - centralizowanie informacji o kontaktach oraz o dotychczasowych i potencjalnych klientach w jednym miejscu — w tym historii komunikacji, prognozowanych wartości sprzedaży, prawdopodobieństw sfinalizowania sprzedaży oraz zadań; - przechowywanie każdego typu komunikacji z klientami w jednym miejscu — w tym wszystkich wiadomości e-mail, rozmów telefonicznych, terminów, notatek i dokumentów; - korzystanie z dostosowywalnej strony głównej w celu prognozowania sprzedaży i określania priorytetów zadań; - korzystanie ze skonsolidowanego widoku planowanej sprzedaży za pomocą rozmaitych elastycznych raportów, które można łatwo modyfikować, dostosowując je do swoich unikatowych potrzeb biznesowych; - pracę w trybie offline na komputerze przenośnym lub urządzeniu Pocket PC, a następnie synchronizowanie danych po powrocie do biura; - śledzenie informacji związanych z projektami w jednym miejscu — w tym wiadomości e-mail, spotkań, notatek, zadań i dokumentów — oraz łatwe przydzielanie potencjalnych i dotychczasowych klientów, kontaktów i zadań innym użytkownikom.
Tworzenie kampanii i materiałów marketingowych o profesjonalnym wyglądzie we własnym zakresie
Za pomocą programu Microsoft Office Publisher 2007 użytkownik może tworzyć kampanie i materiały marketingowe o profesjonalnym wyglądzie przeznaczone do drukowania, przesłania pocztą e-mail lub zamieszczenia w sieci Web. Używając programu Office Outlook 2007 z dodatkiem Business Contact Manager razem z programem Office Publisher 2007, można śledzić działania podejmowane w ramach kampanii marketingowych i zarządzać nimi, czyli na przykład tworzyć listy adresowe, rozpowszechniać materiały i śledzić wyniki. Natomiast za pomocą biblioteki dostosowywalnych szablonów w programie Microsoft Office PowerPoint 2007 można tworzyć prezentacje o profesjonalnym wyglądzie podkreślające tożsamość firmy.
Pakiet Office Small Business 2007 ułatwia: - tworzenie i publikowanie rozmaitych publikacji marketingowych, przeznaczonych do drukowania, przesłania pocztą e-mail lub zamieszczenia w sieci Web, zawierających elementy marki, w tym znaki logo, kolory, czcionki i informacje biznesowe; - korzystanie z setek profesjonalnie zaprojektowanych i dostosowywalnych szablonów projektów oraz ponad 100 typów pustych publikacji; - ponowne używanie tekstu, grafik i elementów projektu oraz konwertowanie zawartości z publikacji jednego typu na zawartość publikacji innego typu; - łączenie i filtrowanie list adresowych i danych z wielu źródeł, w tym z programów Office Excel 2007, Office Outlook 2007, Office Outlook 2007 z dodatkiem Business Contact Manager i Microsoft Office Access 2007, w celu tworzenia spersonalizowanych materiałów przeznaczonych do drukowania lub przesłania pocztą e-mail i niestandardowych materiałów dodatkowych, takich jak katalogi i arkusze danych. - tworzenie i śledzenie kampanii marketingowych oraz zarządzanie nimi; - tworzenie bardziej dynamicznych prezentacji za pomocą rozbudowanej biblioteki dostosowywalnych motywów i układów slajdów; - tworzenie zaawansowanych wykresów, grafik SmartArt i tabel oraz szybkie wyświetlanie podglądu zmian formatowania; - korzystanie z formatu pliku PDF ułatwiającego dystrybucję dokumentów i tworzenie wydruków o wysokiej jakości.
Skład pakietu Word, Exel,, Outlook
|
Liczba użytkowników |
1 |
Liczba stanowisk |
1 |
Wersja językowa |
polska |
Wymagania systemowe |
Windows xp/Vista/7/8 |
Wystawiam Faktury VAT 23% lub paragony.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zgodnie z licencją OEM sprzedajemy program samodzielnie,
Oświadczamy iż transakcja przeprowadzona jest zgodnie z warunkami licencji OEM Firmy MICROSOFT
i Regulaminem Serwisu ALLEGRO zawartym w zakładce Program Współpraca w Ochronie Praw
|
|