Pakiet Office Small Business 2007 zapewnia kompletny zestaw narzędzi zwiększających produktywność oraz wspomagających zarządzanie. Dostępne programy są przydatne do wykonywania rutynowych zadań, do efektywnego i scentralizowanego zarządzania informacjami o klientach i partnerach, a także do samodzielnego tworzenia profesjonalnych kampanii oraz materiałów marketingowych. Pakiet Office Small Business 2007 pomoże Ci zaoszczędzić czas i pracować w zorganizowany sposób, co pozwoli na lepszą obsługę klientów. Poznaj dziesięć głównych czynników, dzięki którym pakiet Office Small Business 2007 pomoże Ci w pracy.
Łatwe wyszukiwanie i używanie właściwych funkcji Programy pakietu Office Small Business 2007 mają nowy i bardziej intuicyjny interfejs użytkownika. Zapewnia on łatwe wyszukiwanie i używanie właściwych narzędzi w momencie, kiedy są potrzebne. Menu oraz paski narzędzi dla różnych zadań są automatycznie wyświetlane w zależności od używanej funkcji.
Lokalizowanie, zarządzanie, nadawanie priorytetów oraz obsługa dużych wolumenów wiadomości e-mail Nowa funkcja ustalania kolorów dla kategorii w programie Microsoft Office Outlook 2007 pozwala na łatwiejsze sortowanie wiadomości e-mail oraz zarządzanie nimi. Zaawansowane funkcje wyszukiwania natychmiastowego przyspieszają wyszukiwanie najważniejszych informacji. Ulepszona technika blokowania wiadomości-śmieci oraz technologia zabezpieczająca przed wyłudzeniami poufnych informacji pomagają filtrować niechciane wiadomości e-mail i są pomocne w skoncentrowaniu się wyłącznie na istotnych informacjach.
Bardziej efektywne zarządzanie czasem i zadaniami Za pomocą nowego paska zadań do wykonania w programie Office Outlook 2007, możesz konsolidować swoje zadania, oznaczać wiadomości wymagające dalszych czynności oraz planować spotkania w jednym widoku. Integracja zadań z kalendarzem została ulepszona, na przykład w celu przydzielenia czasu do zadań wystarczy zastosować technikę przesuwania i upuszczania. Pozwala to na lepszą organizację pracy.
Zarządzanie informacjami o aktualnych i potencjalnych klientach w jednym miejscu Program Microsoft Office Outlook 2007 z dodatkiem Business Contact Manager wprowadza funkcje zarządzania kontaktami w małych firmach do środowiska programu Office Outlook 2007. Teraz możesz śledzić, przeglądać i kontrolować elementy związane klientami bezpośrednio w programie Office Outlook 2007. Elementy te mogą stanowić dane kontaktowe, wiadomości e-mail, zapisy rozmów telefonicznych, informacje o spotkaniach, notatki, dokumenty oraz materiały zeskanowane lub przekazane faksem.
Lepsze zarządzanie potencjalnymi klientami i możliwościami biznesowymi Program Microsoft Office Outlook 2007 z dodatkiem Business Contact Manager pozwala na zarządzanie potencjalnymi klientami oraz szansami biznesowymi w jednym miejscu. Możliwe jest rejestrowanie danych kontaktowych, historii komunikacji, rozmów telefonicznych, notatek, dokumentów oraz innych materiałów. Możesz też prognozować oraz finalizować sprzedaż z wykorzystaniem rozbudowanych funkcji tworzenia raportów wzbogaconych o nowe funkcje filtrowania. Innowacyjna technika portalu zapewnia skonsolidowany widok informacji o aktualnych i potencjalnych klientach, aby pomóc w lepszym podejmowaniu decyzji i ustalaniu priorytetów zadań.
Samodzielne tworzenie i publikowanie wysokiej jakości materiałów oraz zarządzanie nimi Program Microsoft Office Publisher 2007 pomaga w zapewnieniu wysokiego poziomu rozpoznawania marki firmy. Możesz łatwo udostępniać projekty graficzne i elementy zawartości do używania w różnego rodzaju dokumentach. Program Office Publisher 2007 aktywnie pomaga w procesie tworzenia i publikowania opracowań przeznaczonych do drukowania, wysyłania w wiadomościach e-mail oraz umieszczania w witrynach sieci Web. Za pomocą nowych narzędzi i dzięki bardziej ścisłej integracji z innymi produktami systemu Microsoft Office możesz zarządzać dystrybucją materiałów marketingowych i korespondencyjnych, a także śledzić efekty podejmowanych czynności.
Zapisywanie plików w formacie PDF i ich dystrybucja Możesz zapisywać materiały korespondencyjne oraz marketingowe w formacie PDF, aby zachować ich układ i zapewnić zgodność z różnymi rodzajami drukarek. Dzięki temu aktualni i potencjalni klienci będą mogli przeglądać dokumenty o niezmienionym wyglądzie. Funkcja obsługi formatu PDF dostępna jest zarówno w programie Office Publisher 2007, jak i w innych programach systemu Microsoft Office.
Bardziej efektywne zarządzanie działaniami marketingowymi Program Office Outlook 2007 z dodatkiem Business Contact Manager pomaga w zarządzaniu pełnym cyklem kampanii marketingowej. Możesz tworzyć listy adresowe i dostosowywać do indywidualnych odbiorców materiały w formie drukowanej bądź elektronicznej, utworzone wcześniej w programach Publisher 2007, Microsoft Office Word 2007 lub zapisane w formacie HTML. Programu Office Outlook 2007 z dodatkiem Business Contact Manager można następnie użyć do śledzenia reakcji i ich oceny, tak aby wyznaczyć poziom efektywności kampanii marketingowych.
Szybsze tworzenie dokumentów i prezentacji o profesjonalnym wyglądzie Nowe elementy programu Office Word 2007, takie jak funkcje szybkiego formatowania i bezpośredniego przeglądu, ułatwiają tworzenie bardziej profesjonalnych dokumentów. Możesz teraz w prosty sposób ponownie wykorzystywać zawartość, stosować profesjonalne formatowanie i szybko sprawdzać dokonane zmiany. Program grafiki prezentacyjnej Microsoft Office PowerPoint 2007 udostępnia bogatą bibliotekę możliwych do dostosowania układów slajdów, a także nowe narzędzia do tworzenia złożonych wykresów, diagramów i tabel. Zmiany można szybko przeglądać, co wspomaga tworzenie dobrych prezentacji. Nowe style w aplikacjach systemu Microsoft Office zapewniają spójny wygląd dokumentów tworzonych w programach Office Word 2007, Office PowerPoint 2007 oraz Microsoft Office Excel 2007.
Analizowanie informacji w celu podejmowania lepszych decyzji
Program Office Excel 2007 oferuje nowe narzędzia, które zapewniają bardziej efektywne filtrowanie, sortowanie i wizualizowanie informacji biznesowych. Nowy zestaw predefiniowanych stylów oraz rozszerzona obsługa wykresów i grafiki pomagają w tworzeniu profesjonalnie wyglądających opracowań za pomocą programu Office Excel 2007.
|