Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

MS OFFICE 2007 PROFESSIONAL PL BOX FVat 23%

05-02-2014, 9:31
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 1 599 zł      Najwyzsza cena licytacji: zł      Aktualna cena: 1 599 zł     
Użytkownik ELECTRAM
numer aukcji: 3908476310
Miejscowość Electram
Zostało sztuk: 1    Licytowało: 1    Wyświetleń: 161   
Koniec: 05-02-2014 09:39:33

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Platforma: Tylko dla platformy PC
Rodzaj: BOX
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

ELECTRAM allegro

wpłata na konto:
26 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 681042

płatność za pobraniem

najszybsza forma / wysyłka tego samego dnia!

1. Towar zakupiony na naszych aukcjach podlega 10 DNIOWEJ GWARANCJI (w tym czasie możesz go zwrócić bez podawania przyczyny a my zwrócimy Ci pieniądze)
Aby zwrócić towar zastosuj się do instrukcji:

  • przed wysyłką zwrotną skontaktuj się z pracownikiem sklepu
  • sklep nie pokrywa kosztu wysyłki zwrotnej
  • towar nie może nosić śladów użytkowania ani być rozpakowywany

  • 2. Na zakupiony asortyment wystawiamy
    FVat 23% lub paragon fiskalny


    3. Cena podawana w aukcji jest ceną BRUTTO - OSTATECZNĄ

    4. Przesyłki wysyłamy codziennie w godzinach:
  • 13.30 - poczta polska
  • 16.00 - kurier DHL
    jesli wpłatę za towar otrzymamy przed tymi godzinami
  •  

    Polecamy trzy formy wysyłki:

    Polecona Priorytetowa 11zł
    Przesyłka kurierska UPS 19zł
    Przesyłka UPS - pobranie 25zł
    Microsoft Office Professional 2007 BOX PL - 2 PC

    OTWARTY - Gwarancja !!!





    Specyfikacja
    Kod Producenta [zasłonięte]269-107
    Wersja BOX PL 2 PC
    wersja BOX pozwala na dowolne przenoszenie oprogramowania między komputerami
    Pakiet zawiera
    • Oryginalny nośnik DVD z oprogramowaniem Microsoft Ofiice Professional 2007 w polskiej wersji językowej
    • Licencje, z kluczem aktywacyjnym
    • Książeczkę/instrukcję
    Stan pakietu Otwarty - Gwarancja wzorowej aktywacji i rejestracji !
    Opis Pakiet Microsoft Office 2010 Professional zawiera: Word, Excel, PowerPoint, Outlook z dodatkiem Bisiness Contact Manager, Publisher, Access
    Liczba użytkowników 1
    Liczba stanowisk 2
    Wersja językowa PL
    Informacje dodatkowe Dla 1 użytkownika, na 2 komputery firmowe
    www link do specyfikacji / strona producenta


    Pakiet Microsoft Office Professional 2007 to kompletny zestaw narzędzi tworzenia zawartości i zarządzania danymi. Dzięki dostępnym programom można wydajniej pracować i poświęcać więcej czasu na sprawy związane z marketingiem oraz obsługą potencjalnych i aktualnych klientów.

    Łatwe wyszukiwanie i używanie właściwych funkcji
    Nowy i bardziej intuicyjny interfejs użytkownika w aplikacjach pakietu Office Professional 2007 pomaga w szybszym i łatwiejszym korzystaniu z dostępnych funkcji. Menu oraz paski narzędzi dla różnych zadań są automatycznie wyświetlane w zależności od używanej funkcji.

    Lokalizowanie, zarządzanie, nadawanie priorytetów oraz obsługa dużych wolumenów wiadomości e-mail
    Nowa funkcja ustalania kolorów dla kategorii w programie Microsoft Office Outlook 2007 pozwala na łatwiejsze sortowanie wiadomości e-mail oraz zarządzanie nimi. Zaawansowane funkcje wyszukiwania natychmiastowego przyspieszają wyszukiwanie najważniejszych informacji. Ulepszona technika blokowania wiadomości-śmieci oraz technologia zabezpieczająca przed wyłudzeniami poufnych informacji pomagają filtrować niechciane wiadomości e-mail i są pomocne w skoncentrowaniu się wyłącznie na istotnych informacjach.

    Bardziej efektywne zarządzanie czasem i zadaniami
    Za pomocą nowego paska zadań do wykonania w programie Office Outlook 2007, możesz konsolidować swoje zadania, odpowiednio oznaczać wiadomości wymagające dalszych czynności oraz planować spotkania w jednym widoku. Integracja zadań z kalendarzem została ulepszona, na przykład w celu przydzielenia czasu do zadań wystarczy zastosować technikę przesuwania i upuszczania. Pozwala to na lepszą organizację pracy.

    Zarządzanie informacjami o aktualnych i potencjalnych klientach w jednym miejscu
    Program Microsoft Office Outlook 2007 z dodatkiem Business Contact Manager wprowadza funkcje zarządzania kontaktami w małych firmach do środowiska programu Office Outlook 2007. Teraz możesz śledzić, przeglądać i kontrolować elementy związane klientami bezpośrednio w programie Office Outlook 2007. Elementy te mogą stanowić dane kontaktowe, wiadomości e-mail, zapisy rozmów telefonicznych, informacje o spotkaniach, notatki, dokumenty oraz materiały zeskanowane lub przekazane faksem.

    Lepsze zarządzanie potencjalnymi klientami i możliwościami biznesowymi
    Program Microsoft Office Outlook 2007 z dodatkiem Business Contact Manager pozwala na zarządzanie potencjalnymi klientami oraz szansami biznesowymi w jednym miejscu. Możliwe jest rejestrowanie danych kontaktowych, historii komunikacji, rozmów telefonicznych, notatek, dokumentów oraz innych materiałów. Możesz też prognozować oraz finalizować sprzedaż z wykorzystaniem rozbudowanych funkcji tworzenia raportów wzbogaconych o nowe funkcje filtrowania. Innowacyjna technika portalu zapewnia skonsolidowany widok informacji o aktualnych i potencjalnych klientach, aby pomóc w lepszym podejmowaniu decyzji i ustalaniu priorytetów zadań.

    Samodzielne tworzenie i publikowanie wysokiej jakości materiałów oraz zarządzanie nimi
    Program Microsoft Office Publisher 2007 pomaga w zapewnieniu wysokiego poziomu rozpoznawania marki firmy. Możesz łatwo udostępniać projekty graficzne i elementy zawartości do używania w różnego rodzaju dokumentach. Program Office Publisher 2007 aktywnie pomaga w procesie tworzenia i publikowania opracowań przeznaczonych do drukowania, wysyłania w wiadomościach e-mail oraz umieszczania w witrynach sieci Web. Za pomocą nowych narzędzi i dzięki bardziej ścisłej integracji z innymi produktami systemu Microsoft Office możesz zarządzać dystrybucją materiałów marketingowych, a także śledzić efekty podejmowanych czynności.

    Bardziej efektywne zarządzanie działaniami marketingowymi
    Program Office Outlook 2007 z dodatkiem Business Contact Manager pomaga w zarządzaniu pełnym cyklem kampanii marketingowej. Możesz tworzyć listy adresowe i dostosowywać do indywidualnych odbiorców materiały w formie drukowanej bądź elektronicznej, utworzone wcześniej w programach Publisher 2007, Microsoft Office Word 2007 lub zapisane w formacie HTML. Programu Office Outlook 2007 z dodatkiem Business Contact Manager można następnie użyć do śledzenia reakcji i ich oceny, tak aby wyznaczyć poziom efektywności kampanii marketingowych.

    Szybsze tworzenie dokumentów i prezentacji o profesjonalnym wyglądzie
    Nowe elementy programu Office Word 2007, takie jak funkcje szybkiego formatowania i bezpośredniego przeglądu, ułatwiają tworzenie bardziej profesjonalnych dokumentów. Możesz teraz w prosty sposób ponownie wykorzystywać zawartość, stosować profesjonalne formatowanie i szybko sprawdzać dokonane zmiany. Program grafiki prezentacyjnej Microsoft Office PowerPoint 2007 udostępnia bogatą bibliotekę możliwych do dostosowania układów slajdów, a także nowe narzędzia do tworzenia złożonych wykresów, diagramów i tabel. Zmiany można szybko przeglądać, co wspomaga tworzenie dobrych prezentacji. Nowe style w aplikacjach systemu Microsoft Office zapewniają spójny wygląd dokumentów tworzonych w programach Office Word 2007, Office PowerPoint 2007 oraz Microsoft Office Excel 2007.

    Analizowanie informacji w celu podejmowania lepszych decyzji
    Program Office Excel 2007 oferuje nowe narzędzia, które zapewniają bardziej efektywne filtrowanie, sortowanie i wizualizowanie informacji biznesowych, również w formie graficznej. Nowy zestaw predefiniowanych stylów, obrazy dostępne w systemie Microsoft Office, a także zintegrowane elementy graficzne w programie Office Excel 2007 pomagają szybko zapewniać spójny i profesjonalny wygląd arkuszy kalkulacyjnych. Jeśli zachodzi potrzeba bardziej zaawansowanych analiz, można skorzystać z ulepszonych i łatwiejszych do utworzenia widoków tabeli przestawnej i wykresu przestawnego.

    Uproszczone tworzenie bazy danych oraz raportów
    Program Microsoft Office Access 2007 umożliwia łatwe tworzenie nowych baz danych bez konieczności posiadania doświadczenia w tym zakresie. Biblioteka z predefiniowanymi aplikacjami bazodanowymi stanowi pomoc przy tworzeniu baz danych dotyczących informacji biznesowych, takich jak dane dotyczące środków trwałych, zestawień wydatków lub zamówień klientów. Do utworzenia raportu wystarczy pojedyncze kliknięcie. Następnie można użyć ulepszonych narzędzi do filtrowania, sortowania i grupowania danych, a także do tworzenia sum częściowych.





    galeria produktu





    UWAGA!!! AUKCJA ZGODNA Z ZASADAMI ODSPRZEDAŻY MICROSOFT ORAZ REGULAMINEM SERWISU ALLEGRO !!!