1. Dane Sprzedawcy:
Carrefour Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Targowa 72, 03-734 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem 000[zasłonięte]0710, NIP:[zasłonięte]937-00-168, tel. 22 [zasłonięte] 2110 lub 22 [zasłonięte] 2120.
2. Adres, pod należy kierować zapytania i reklamacje:
Hipermarket Carrefour
91-211 Łódź
Ul. Szparagowa 7
Tel 42 [zasłonięte] 55
Fax 42 [zasłonięte] 55
Mail: lodz_szparagowa_[zasłonięte]@carrefour.com
3. Odpowiedzialność sprzedawcy i procedura reklamacji:
Carrefour Polska Sp. z o.o. zobowiązana jest dostarczać towary wolne od wad; Carrefour Polska Sp. z o.o. odpowiada za jakość oferowanych towarów i rozpatruje reklamacje na podstawie obowiązujących przepisów Kodeksu cywilnego, a w odniesieniu do sprzedaży dokonanej przed 25.12.2014 na podstawie Ustawy z 27.07.2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej.
4. Prawo odstąpienia od umowy:
Mają Państwo prawo odstąpić od umowy zawartej ze Sprzedawcą za pośrednictwem serwisu allegro w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy (tj. dnia doręczenia rzeczy).
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas (Hipermarket Carrefour, 91-211 Łódź, ul. Szparagowa 7) o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną).Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy przed upływem w/w 14-dniowego terminu do odstąpienia od umowy.
5. Skutki odstąpienia od umowy:
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaniemy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy.
Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy jednak wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz na adres: Hipermarket Carrefour, 91-211 Łódź, ul. Szparagowa 7, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
Odpowiadają Państwo jedynie za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
6. Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy:
ü w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
ü w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
ü w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
ü zawartej w drodze aukcji publicznej;
7. Możliwość skorzystania z pozasądowych metod rozstrzygania sporów konsumenckich:
W przypadku powstania sporu co do sposobu rozstrzygnięcia reklamacji konsument ma prawo skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, m.in. może zwrócić się z odpowiednim wnioskiem do właściwego Rzecznika Praw Konsumenta, organizacji konsumenckiej, np. Federacji Konsumentów lub jednego z Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej, które prowadzą mediacje i przy których działają Stałe Polubowne Sądy Konsumenckie.
|