Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Motywacyjna rola dramy w glottodydaktyce

02-06-2012, 19:51
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 25 zł     
Użytkownik wka_morzyk
numer aukcji: 2286923692
Miejscowość Wałbrzych
Wyświetleń: 7   
Koniec: 18-05-2012 11:56:45

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Szablon 10

Wszelkich brakujących informacji na Naszej aukcji udzielą Państwu

KATARZYNA
tel. 603 [zasłonięte] 668
GG[zasłonięte]74500



MAŁGORZATA
tel .501 [zasłonięte] 253
GG 11[zasłonięte]210

wka_[zasłonięte]@interia.pl

Zasady aukcji

Wałbrzyska Księgarnia Akademicka M.K.Morzyk
ul. Wrocławska 10
58-309 Wałbrzych
31 1020 [zasłonięte] 5[zasłonięte]095[zasłonięte] 0098 6083
(P K O Bank Polski S.A.)

Dostawa

Przesyłki wysyłane są zazwyczaj na następny dzień po zaksięgowaniu wpłaty. W sporadycznych przypadkach w ciągu 4 dni roboczych. PRZY WYSYŁCE ZAGRANICZNEJ OBOWIĄZUJĄ INNE KOSZTY WYSYŁKI NIŻ PODANE NA AUKCJI.
Do każdej książki wystawiamy paragon lub na życzenie fakturę Vat.
Menu End

Motywacyjna rola dramy w glottodydaktyce

Alicja Gałązka


IMPULS
Oprawa: Miękka
Format: 16.0x23.5cm
Ilość stron: 142

Ciężar: 0,23 kg + opakowanie






Opis:

„Motywacyjna rola dramy w glottodydaktyce” to próba nowego spojrzenia na proces uczenia się języka angielskiego perspektywy psychopedagogicznej, a także inną analizę motywacji wewnętrznej, która jest przedmiotem wielu publikacji czysto psychologicznych. Prowadząc badania nad motywacją wewnętrzną, w książce tej uwzględniono również taką właściwość jak poczucie kontroli jednostki oraz typ osobowości ucznia. Książka jest próbą odpowiedzi na pytanie: jak stymulować motywację do nauki języka obcego, jak rozbudzić rzeczywiste zainteresowanie językiem obcym. Drama będąca głównym zagadnieniem niniejszej pozycji wydaje się odpowiedzią na postawione pytania. Drama to niekonwencjonalny, twórczy sposób nauki poprzez aktywną identyfikację z wyobrażonymi rolami i sytuacjami. Drama to metoda nauczanie, która uwzględnia wiedzę o uczącym się, procesie uczenia się oraz rzeczywistości społecznej, w jakiej żyjemy. Nauka języka obcego to proces interakcji i komunikacji pomiędzy nauczycielem a uczniem, będący odbiciem zróżnicowanych stanów emocjonalnych i intelektualnych wobec konkretnych sytuacji. Wiele osób niechętnie konwersuje w języku obcym, bo brak wiedzy i świadomość popełnionych błędów wprawiają je w zakłopotanie. Zaletą dramy jest to, że nadaje ona sytuacji dynamiczne, interpersonalne tło, które wymaga od uczestnika natychmiastowej odpowiedzi. Uczestnicząc w niej, uczniowie często zapominają o brakach językowych, przełamują lęk i optymalnie wykorzystują posiadane wiadomości. Niniejsza książka to próba twórczego spojrzenia na proces uczenia się języków obcych oraz propozycje praktycznych rozwiązań pedagogiczno-metodycznych.