ZASTOSOWANIE
Specjalnie zaprojektowany do samochodów z silnikami TDi, które mają stały okres wymiany
oleju (15.000km w Europie), do silników Diesla z turbodoładowaniem z lub bez
pompowtryskiwaczy (Volkswagen PD), bez filtra cząstek stałych. Także do silników
benzynowych. Do każdego rodzaju paliwa.
WŁASNOŚCI
APROBATY: VW 505.01-502.00-505.00, FORD WSS M2C 917A
Oficjalna aprobata Volkswagena jes gwarancją jakości procesu tworzenia i produkcji oleju.
Syntetyczna baza zapewnia doskonałe smarowanie, pozwalając przenosić dodatkowe obciążenia
w rozrządzie spowodowane pracą pompowtryskiwaczy, zmniejsza tarcie i gwarantuje odporność na wysokie temperatury jakie
osiągają silniki we współczesnych samochodach. Zapobiega zużyciu elementów rozrządu co pozwala zachować osiągi samochodu.
Wykonany w technologii „Mid SAPS” dzięki czemu jest bardziej kompatybilny z najnowszej generacji katalizatorami.
Zawiera dodatki przeciwutleniaczowi, przeciwzużyciowe, antykorozyjne i antypienne.
ZALECENIA
Wymiana oleju: zgodnie z zaleceniami producenta samochodu i własnym doświadczeniem. Może być mieszany z innymi olejami
mineralnymi i syntetycznymi.