Witam wszystkich!!! ZASTOSOWANIE: - Wszystkie rodzaje hamulców hydraulicznych i sprzęgieł wymagających niesilikonowych płynów syntetycznych.
- Specjalnie zaprojektowany by wytrzymać wysokie temperatury w trakcie wyścigów.
- Przewyższa standardy DOT 5.1 i DOT 3, z wyjątkiem lepkości w temperaturze -40C
WŁASNOŚCI: STANDARDY: FMVSS116 DOT 4, SAE J 1703 - 100% syntetyczny płyn, na bazie poliglikolu. Kolor żółty.
- Bardzo wysoki punkt wrzenia (325°C), przewyższający wskaźniki tradycyjnych płynów klasy DOT 5.1 non silicon base / DOT 5silicone base oraz DOT 4, co pozwala na skuteczne hamowanie nawet w ekstremalnych warunkach.
- Skuteczny w czasie deszczu.
- Bardzo wysoki punkt wrzenia na mokro (216°C), przewyższający wskaźniki tradycyjnych płynów klasy DOT 5.1 non silicon base/ DOT 5 silicone base oraz DOT 4, co umożliwia skuteczną pracę układu hamulcowego w czasie deszczu.
- Płyny DOT 3, DOT 4 oraz DOT5.1 mają zdolność do wchłaniania wilgoci z powietrza co obniża punkt wrzenia i zwiększa ryzyko wystąpienia zjawiska „korka powietrznego”.
- Punkt wrzenia na mokro jest mierzony przez rozcieńczenie produktu 3,5%wody.
ZALECENIA:
Należy uniknąć mieszania z poliglikolowymi płynami hamulcowymi o niższych właściwościach. Nie należy mieszać w z produktami na bazie silikonu (DOT 5) lub produktami mineralnymi (LHM). Przechowywać w oryginalnych opakowaniach, szczelnie zamkniętych w celu uniknięcia wchłaniania wilgoci. Produkt agresywny chemicznie w przypadku kontaktu ze skórą dłoni, farbami lub lakierami. W przypadku kontaktu ze skórą należy spłukać obficie wodą. Przy zakupie oleju na naszych aukcjach otrzymasz 10% rabatu na filtry!! Nasze pozostałe aukcje: |