Witamy na aukcji sklepu CAIROPARTS!
Dostępność
Wszystkie części mamy w magazynie. Zamówienia wysyłamy najpóźniej następnego dnia roboczego po otrzymaniu wpłaty przelewem lub poprzez Płacę z Allegro.
Wysyłka
Wszystkie zakupione towary w miarę możliwości łączymy i wysyłamy jedną paczką. Do każdego zakupu wystawiamy paragon lub fakturę VAT. Informujemy o każdym etapie realizacji zamówienia (jeśli nie dostaniesz od nas wiadomości, sprawdź w folderze SPAM). Po wysyłce otrzymasz numer przesyłki, dzięki czemu będziesz mógł ją śledzić na stronie kuriera lub poczty.
Gwarancja
Wszystkie oferowane przez nas produkty są nowe, oryginalne. Podstawą gwarancji jest karta gwarancyjna (jeśli jest dołączona) lub dowód zakupu (paragon/faktura VAT).
Zwroty
Gwarantujemy możliwość rezygnacji z dokonanego zakupu bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. Zwracany towar nie może nosić śladów montażu i musi być zapakowany w oryginalne opakowanie.
Na tej aukcji oferujemy...
MOTUL Racing RBF 600 0,5l
Parametry techniczne
- Zastosowanie: Płyn hamulcowy
- Zakres produktów: Motocykle, Samochody osobowe
- Dopuszczenia producentów: FMVSS 116 DOT 4 ; SAE J1703 ; ISO 4925
- Pojemność : 500 ml
Wyczynowy płyn hamulcowy MOTUL RBF 600 0,5L.
Cechy produktu:
- 100% syntetyczny płyn do hamulców (stalowych lub węglowych) oraz sprzęgła.
- Bardzo wysoka temperatura wrzenia: 312_C.
- Posiada certyfikat: ISO 4925.
ZASTOSOWANIE:
- Wszystkie rodzaje hamulców hydraulicznych i sprzęgieł, wymagających niesylikonowych płynów syntetycznych.
- Specjalnie zaprojektowany by wytrzymać wysokie temperatury, np. w trakcie wyścigów.
- Przewyższa standardy DOT 5.1 i DOT 3, z wyjątkiem lepkości w temperaturze -40_C.
WŁAŚCIWOŚCI:
- Bardzo wysoki punkt wrzenia (312_C), przewyższający wskaźniki płynów klasy DOT 5.1 oraz DOT 5.
- Bardzo wysoki punkt wrzenia na mokro (216_C), przewyższający płyny klasy DOT 5.1, DOT 5 oraz DOT 4, co umożliwia
skuteczną pracę układu hamulcowego w czasie deszczu. Płyny DOT 3, DOT 4 oraz DOT 5.1 które mają zdolność do wchłaniania
wilgoci z powietrza, co obniża punkt wrzenia i zwiększa ryzyko wystąpienia zjawiska "korka powietrznego".
- Punkt wrzenia na mokro jest mierzony przez rozcieńczenie produktu z 3,5% wody.