| Informacje o produkcie |
| | | | | | | | | Olej do skrzyń biegów i mostów napędowych z blokadą mechanizmu różnicowego.
Zastosowanie: Specjalnie zaprojektowany do skrzyń biegów w sportowych samochodach wyścigowych: do wyścigów, rajdów, rajdów terenowych. Do wszystkich hypoidalnych mechanizmów różnicowych, z blokadą mechanizmu róznicowego, do skrzyń biegów ze zintegrowaną blokadą mechanizmu różnicowego, przekładni mechanicznych, skrzyń biegów zsynchronizowanych lub nie, skrzyni rozdzielczych pracujących w warunkach wstrząsów, pod dużymi obciążeniami z małą prędkością obrotową lub pod średnimi obciążeniami przy dużych prędkościach obrotowych. Własnosci: STANDARDY: Przewyższa istniejące standardy SPECYFIKACJE: API GL-5 – MUGEN Le Mans 24H – HEWLAND i X-TRAC Japanese GT
100% syntetyczny olej (extreme pressure) zapewnia skuteczną ochronę przed ścieraniem, lepszą odporność w wyższych temperaturach i dłuższą żywotność. Zawiera modyfikatory tarcia by uniknąć hałasów z mechanizmu różnicowego. Niezrywalny film olejowy w ekstremalnych warunkach. Pozostaje w klasie lepkości 140 po 20 godzinach testów na ścinanie (KRL, SAE J306), z godnie z wymogami normy SAE J306. Bardzo wysoka moc smarowania zmniejszająca tarcie i zużycie. Klasa lepkości 140 zapewnia w wysokich temperaturach doskonałą odporność filmu olejowego oraz zmniejsza hałaśliwość skrzyni biegów. Płynny w niskich temperaturach co pozwala na łatwiejszą zmianę biegów kiedy skrzynia biegów jest zimna. Zmiana biegów wymaga użycia mniejszej siły niż przy zastosowaniu typowego oleju. Nieszkodliwy dla uszczelnień stosowanych w skrzyniach biegów. Zawiera dodatki antykorozyjne i antypienne.
Zlecenia: Zmiana oleju: zgodnie z zaleceniami producenta i sposobu użytkowania. |
|
|
|
| | |
|
| |
|
| | |
|
| tel: 668 [zasłonięte] 869 tel: 517 [zasłonięte] 143 tel: 725 [zasłonięte] 586
|
|
|
|
Dobierz olej, korzystając z poniższych linków |
|
|