Siedziba firmy: ATS Auto Tuning Shop S.C. ul. Krakowska 207, 40-393 Katowice
tel: 32/[zasłonięte]355-61 kom.[zasłonięte]600-23-78
e-mail: ats_[zasłonięte]@op.pl gg: [zasłonięte]64912
Sklep czynny: Pon - Pt 9 - 17 Sobota 9 - 13
Proszę kliknąć, aby powiększyć mapę:
- Przelew na konto - Pobranie - Odbiór osobisty
Numer konta do wpłat: 37 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]2140023 [zasłonięte] 001878
Towar wysyłamy starannie zapakowany Pocztą Polską lub kurierem UPS
priorytet przelew do 5kg 14,50 zł,
przelew do 30 kg 19 zł, pobranie do 30 kg 27 zł.
|
MOTUL 8100 X-CESS
5W-40
opakowania - 5L.
Zastosowanie: Specjalnie zaprojektowany do współczesnych, mocnych samochodów, z silnikami o dużej pojemności, benzynowych, turbodiesli z bezpośrednim wtryskiem i katalizatorem. Aprobaty wielu producentów pojazdów czynią z niego produkt uniwersalny, polecany szczególnie do samochodów w okresie gwarancji. Odpowiedni do paliwa z ołowiem lub bezołowiowego, paliwa dieslowskiego i LPG. Własności: STANDARDY: ACEA A3/B3/B4, API SL/CF APROBATY: VW 502.00-505.00, BMW Long-Life 98, Porsche CAYENNE 2002, Mercedes Benz 229.3, OPEL/GM Diesel LL B-025 Standard OPEL/GM Diesel LL B-025 stawia dwa główne wymagania wobec oleju silnikowego: wysoka lepkość HTHS i bardzo niska lotność w celu drastycznego zmniejszenia zużycia oleju. MOTUL 8100 X-CESS 5W40 jest szczególnie polecany do silników OPEL 2.0 i 2.2 DTI (dłuższy okres przebiegu: czujnik elektroniczny). • Norma ACEA B4 wymaga doskonałych właściwości czyszczących i rozpuszczających oraz lepszej lepkości odpornej na powstawanie sadzy by zapewnić idealne smarowanie ostatniej generacji silników Diesla z bezpośrednim wtryskiem. (Z wyjątkiem silników VW z pompami wtryskowymi wymagającymi oleju MOTUL SPECIFIC 505.01 5W40) • Standard MB 229.3 jest bardziej wymagający niż 229.1 jeśli chodzi o odporność na starzenie się oleju (długi okres przebiegu: czujnik elektroniczny), moc czyszczącą i rozpuszczającą (patrz ACEA B4),a także zmniejszenie zużycia oleju: 1,2% lepsze zużycie paliwa niż w przypadku oleju SAE 15W-40
|