Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

MOTUL 8100 X-CESS 5W-40 5L._SKLEP F-VAT KATOWICE

09-06-2012, 4:04
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 140 zł     
Użytkownik atstuning
numer aukcji: 2323178755
Miejscowość Katowice
Wyświetleń: 31   
Koniec: 03-06-2012 13:27:43
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


Siedziba firmy:
ATS Auto Tuning Shop S.C.
ul. Krakowska 207,
40-393 Katowice

tel: 32/[zasłonięte]355-61
kom.[zasłonięte]600-23-78

e-mail: ats_[zasłonięte]@op.pl
gg: [zasłonięte]64912

Sklep czynny:
Pon - Pt 9 - 17
Sobota 9 - 13

Proszę kliknąć, aby
powiększyć mapę:




- Przelew na konto
- Pobranie
- Odbiór osobisty




Numer konta do wpłat:
37 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]2140023 [zasłonięte] 001878



Towar wysyłamy starannie zapakowany
Pocztą Polską lub kurierem UPS



priorytet przelew do 5kg 14,50 zł,

przelew do 30 kg 19 zł,
pobranie do 30 kg 27 zł
.



MOTUL 8100 X-CESS 

5W-40

 

opakowania - 5L.

 
 
Zastosowanie: 
 
Specjalnie zaprojektowany do współczesnych, mocnych samochodów, z silnikami o dużej pojemności, benzynowych, turbodiesli z bezpośrednim wtryskiem i katalizatorem. Aprobaty wielu producentów pojazdów czynią z niego produkt uniwersalny, polecany szczególnie do samochodów w okresie gwarancji. Odpowiedni do paliwa z ołowiem lub bezołowiowego, paliwa dieslowskiego i LPG
 
Własności: 
 
STANDARDY: ACEA A3/B3/B4, API SL/CF 
APROBATY: VW 502.00-505.00, BMW Long-Life 98,
Porsche CAYENNE 2002, 
Mercedes Benz 229.3, OPEL/GM Diesel LL B-025 
 
Standard OPEL/GM Diesel LL B-025 stawia dwa główne wymagania wobec oleju silnikowego: wysoka lepkość HTHS i bardzo niska lotność w celu drastycznego zmniejszenia zużycia oleju. MOTUL 8100 X-CESS 5W40 jest szczególnie polecany do silników OPEL 2.0 i 2.2 DTI (dłuższy okres przebiegu: czujnik elektroniczny). 
• Norma ACEA B4 wymaga doskonałych właściwości czyszczących i rozpuszczających oraz lepszej lepkości odpornej na powstawanie sadzy by zapewnić idealne smarowanie ostatniej generacji silników Diesla z bezpośrednim wtryskiem. (Z wyjątkiem silników VW z pompami wtryskowymi wymagającymi oleju MOTUL SPECIFIC 505.01 5W40) 
• Standard MB 229.3 jest bardziej wymagający niż 229.1 jeśli chodzi o odporność na starzenie się oleju (długi okres przebiegu: czujnik elektroniczny), moc czyszczącą i rozpuszczającą (patrz ACEA B4),a także zmniejszenie zużycia oleju: 1,2% lepsze zużycie paliwa niż w przypadku oleju SAE 15W-40