| Witam mam na sprzedaż olej silnikowy: MOTUL 8100 X-CES 5W/40 100% SYNTHETIC 5L - olej do silników benzynowych i DIESEL
- OLEJ 100% ORYGINALNY
- 100% ŚWIEŻY DOSTĘPNY OD RĘKI !!! Błyskawiczna wysyłka !!!
ZASTOSOWANIE Specjalnie zaprojektowany do współczesnych, mocnych samochodów, z silnikami o dużej pojemności, benzynowych, turbodiesli z bezpośrednim wtryskiem i katalizatorem. Aprobaty wielu producentów pojazdów czynią z niego produkt uniwersalny, polecany szczególnie do samochodów w okresie gwarancji.
Odpowiedni do paliwa z ołowiem lub bezołowiowego, paliwa dieslowskiego i LPG.
• Standard OPEL/GM Diesel LL B-025 stawia dwa główne wymagania wobec oleju silnikowego: wysoka lepkość HTHS i bardzo niska lotność w celu drastycznego zmniejszenia zużycia oleju. MOTUL 8100 X-CESS 5W40 jest szczególnie polecany do silników OPEL 2.0 i 2.2 DTI (dłuższy okres przebiegu: czujnik elektroniczny). • Norma ACEA B4 wymaga doskonałych właściwości czyszczących i rozpuszczających oraz lepszej lepkości odpornej na powstawanie sadzy by zapewnić idealne smarowanie ostatniej generacji silników Diesla z bezpośrednim wtryskiem. (Z wyjątkiem silników VW z pompami wtryskowymi wymagającymi oleju MOTUL SPECIFIC 505.01 5W40) • Standard MB 229.3 jest bardziej wymagający niż 229.1 jeśli chodzi o odporność na starzenie się oleju (długi okres przebiegu: czujnik elektroniczny), moc czyszcząca i rozpuszczającą (patrz ACEA B4),a tak e zmniejszenie zu życia oleju: 1,2% lepsze zużycie paliwa niż w przypadku oleju SAE 15W-40. Na pozostałych aukcjach:
MOTUL SPECIFIC 505.01-502.00-505.00 5W/40 100% SYNTHETIC 5L - olej do silników benzynowych i DIESEL VOLKSWAGENA- Specjalnie zaprojektowany do samochodów z silnikami TDi, które maja stały okres wymiany oleju (15.000km w Europie), do silników Diesla z turbodoładowaniem z lub bez pompo-wtryskiwaczy (Volkswagen PD), bez filtra cząstek stałych. Także do silników benzynowych. Do każdego rodzaju paliwa.
MOTUL SPECIFIC 504.00-507.00 5W/30 100% SYNTHETIC 5L - olej do silników benzynowych i DIESEL- Olej specjalnie opracowany do najnowszych silników VOLKSWAGEN, AUDI, SEAT, SKODA spełniających normy emisji spalin EURO IV, wyposażonych w filtr cząstek stałych, wymagających olejów wykonanych w technologii "Low SAPS". |